Ik hoorde laatste van Ise dat er geen thaise dames zijn in jouw sauna. Dat is een grapje toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BabySis het volgende:
Zit ik alles wat ik heb gemist even door te lezen en staat er dit:
Sauna Arrangement - 50%
Inclusief sauna, massage en diner 2e persoon voor de helft v/d prijs!
www.saunahotstones.nl
Jouw advertentie hier?
Nou als dat zou kunnen
Niet in mijn personeelsbestand, maar misschien wel tussen de gasten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatste van Ise dat er geen thaise dames zijn in jouw sauna. Dat is een grapje toch?
Is dat een uitnodiging?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef BabySis het volgende:
[..]
Niet in mijn personeelsbestand, maar misschien wel tussen de gasten.
Ik heb in Thailand wel geleerd om een Thaise massage te geven.
Volgende feestje van Ise neem ik massage-olie meequote:
Komt goed. Volgend feestje ben ik bijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef BabySis het volgende:
[..]
Volgende feestje van Ise neem ik massage-olie meeDat zou ik eigenlijk afgelopen feestje al doen, maar toen was ik net wat te ziek om mensen te gaan betasten.
Moet je wel komen natuurlijk deze keer...
quote:
Of hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in onze braafheid.
Dan heb ik een hele grote linux-phonequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is iPhone nu ook al een synoniem voor worst?
Zijn er nog kaarten te koop eik?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Loveless, ga jij naar metallica?
Tja, Zuid he..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele grote linux-phone
Waarom ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
A, mag ik een foto van jou en SC van Ise dr feestje plaatsen?
disclaimer: ik weet niet meer of hij leuk was of niet. Maar hij is er wel, al heb ik jullie maar even gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |