Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
We ownen ze nog wel een keertje
Ben trouwens benieuwd wat de rest dan zoal luistert?

Euh.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Beste topic in ONZ ooit: Welk antivirus programma voor Mac OS X

Whehe. Ze zullen er ook vast zijn. Ik gebruik er alleen geen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Euh.
Ik heb ooit serieus zo'n vraag gesteld.

doen we niet moeilijk overquote:

Ah dat wordt kwartetten dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doen we niet moeilijk over
mits ise ook haar vent uitleent uiteraard

Ben erg moe.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Whehe. Ze zullen er ook vast zijn. Ik gebruik er alleen geen.
Hoe ist met Ise?

Oh, das jammer. Vandaag vroeg naar bedje toe?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat ik vannacht zeer slecht heb geslapen.

Ik hoop dat dat lukt. Heb om 20:00 nog een afspraak met klanten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh, das jammer. Vandaag vroeg naar bedje toe?

Wat is de kans dat die komen opdagen? Of is dit een andere soort bijeenkomst?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat lukt. Heb om 20:00 nog een afspraak met klanten.

Ja is een bestuursvergadering bij die mensen thuis.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat is de kans dat die komen opdagen? Of is dit een andere soort bijeenkomst?

En tot die tijd moet je jezelf vermaken?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja is een bestuursvergadering bij die mensen thuis.

Ik zit nu bij de Döner Company.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En tot die tijd moet je jezelf vermaken?

ik ben er echt nooit. Ik zou echt niet weten wat ik daar moet. In 020 zijn tenminste zo nu en dan concerten. Wat doe je als je in Den Haag bent...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |