Zou toch andere vullingen nemen als ik jou wasquote:Op zondag 22 maart 2009 05:11 schreef Sapstengel het volgende:
Morgen moet ik naar de tandarts. 3 gaatjes laten vullen, aids.
Dan kun je het in ieder geval niet meer krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:15 schreef Poit- het volgende:
Je kan het maar alvast bij je dragen toch, aids.
En als je het nodig hebt kraak je je kies.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan kun je het in ieder geval niet meer krijgen.
Verlaag je nou niet tot dat niveau.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik dacht dat alleen negers aids hadden?
Ik ga naar cafe de dromer moet je ook eens proberenquote:Op zondag 22 maart 2009 05:35 schreef Poit- het volgende:
Ik kan het niet meer aan, ik ga cafe de mand opzoeken!
geen idee maar dat waren wel 18 zeer spannende secondenquote:Op zondag 22 maart 2009 05:36 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom staan er alleen van dit soort dingen bij m'n recommended videos?.
radicaal katten gejankquote:Op zondag 22 maart 2009 05:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit trof ik ook laatst aan, zal wel vrij radicaal zijn.
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=T2lWAsnzcMQ&feature=related
quote:Op zondag 22 maart 2009 05:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit trof ik ook laatst aan, zal wel vrij radicaal zijn.
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=T2lWAsnzcMQ&feature=related
quote:Op zondag 22 maart 2009 05:43 schreef Yurithemaster het volgende:
nu word mijn joetjoep ook gespamed met dit soort vids
Die Serge toch, dat zou nou niet meer kunnen.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kuifje
Dat geeft toch te denken, sommige mensen zijn totaal gek geworden. Er zijn mensen die Hergé een rascist noemen vanwege dit soort passages.quote:
mensen hebbe altijd wel wat te zeuren en in de bijbel staat alles 10x erger maar dan mag het want dat is gods woordquote:Op zondag 22 maart 2009 05:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat geeft toch te denken, sommige mensen zijn totaal gek geworden. Er zijn mensen die Hergé een rascist noemen vanwege dit soort passages.
vroeger deden de zwarte pieten ook gen en vreemd, nu is het sinterklaas die als dement word afgeschilderdquote:Op zondag 22 maart 2009 05:58 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger, in de tijd van Hergé, hoefde je nog niet politiek correct te zijn. Toen was het nog gezellig kijken naar die rare negers met hun malle gewoontes.
quote:Op zondag 22 maart 2009 08:51 schreef JJH het volgende:
Ik wilde heel hard "Het is maandag" roepen, maar had gelukkig optijd door dat dat fout zou zijn.
Mijn bioritme snapt mij niet meer, en ik snap mijn bioritme niet meer.
Het is in ieder geval geen vrijdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |