Zou toch andere vullingen nemen als ik jou wasquote:Op zondag 22 maart 2009 05:11 schreef Sapstengel het volgende:
Morgen moet ik naar de tandarts. 3 gaatjes laten vullen, aids.
Dan kun je het in ieder geval niet meer krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:15 schreef Poit- het volgende:
Je kan het maar alvast bij je dragen toch, aids.
En als je het nodig hebt kraak je je kies.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan kun je het in ieder geval niet meer krijgen.
Verlaag je nou niet tot dat niveau.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik dacht dat alleen negers aids hadden?
Ik ga naar cafe de dromer moet je ook eens proberenquote:Op zondag 22 maart 2009 05:35 schreef Poit- het volgende:
Ik kan het niet meer aan, ik ga cafe de mand opzoeken!
geen idee maar dat waren wel 18 zeer spannende secondenquote:Op zondag 22 maart 2009 05:36 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom staan er alleen van dit soort dingen bij m'n recommended videos?.
radicaal katten gejankquote:Op zondag 22 maart 2009 05:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit trof ik ook laatst aan, zal wel vrij radicaal zijn.
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=T2lWAsnzcMQ&feature=related
quote:Op zondag 22 maart 2009 05:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit trof ik ook laatst aan, zal wel vrij radicaal zijn.
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=T2lWAsnzcMQ&feature=related
quote:Op zondag 22 maart 2009 05:43 schreef Yurithemaster het volgende:
nu word mijn joetjoep ook gespamed met dit soort vids
Die Serge toch, dat zou nou niet meer kunnen.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kuifje
Dat geeft toch te denken, sommige mensen zijn totaal gek geworden. Er zijn mensen die Hergé een rascist noemen vanwege dit soort passages.quote:
mensen hebbe altijd wel wat te zeuren en in de bijbel staat alles 10x erger maar dan mag het want dat is gods woordquote:Op zondag 22 maart 2009 05:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat geeft toch te denken, sommige mensen zijn totaal gek geworden. Er zijn mensen die Hergé een rascist noemen vanwege dit soort passages.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |