wel heel toevallig want het meerendeel van de raptors is gewoon naar de colony gevlogen en zij waren ook onderwegquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Om de colony te vernietigen wanneer ze hera hadden bevrijd gok ik
Ja een raptor is naar het rendez-vouz punt gejumpt. Uit mijn hoofd zeg ik even dat het Hoshi was die dat zegt.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:02 schreef Mirel het volgende:
Rendevouz raptors ofzo. Denk dat die nuke raptor dat was
Zij bleven waarschijnlijk achter, hoewel de 2 marines die meevlogen toch doet vermoeden dat ze wel mee zouden doen aan de raiding party.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wel heel toevallig want het meerendeel van de raptors is gewoon naar de colony gevlogen en zij waren ook onderweg
O, ik heb die schade wel gezien, maar vond het toch wel vreemd dat het daarbij bleef... 1 Raptor die buiten Galactica jumped slaat een heel gat in het schip en een half dozijn Raptors die binnen in Galactica jumpen...quote:Op zondag 22 maart 2009 11:19 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat kan ook niet uitblijven, de muziek van Bear is zo'n beetje een icoon van Battlestar Galactica geworden.
Caprica speelt zich in hetzelfde universum af, dus moet Bear ook Caprica doen imo. Anders heeft het niet de zelfde feel van BSG. Ben überhaupt benieuwd hoe ze Caprica bij BSG willen houden want zonder ruimteschip dwaal je makkelijk af... Maar goed, we zullen zien...
[..]
Volgens mij heb je niet helemaal goed opgelet...
Die wegjumpende raptor-groep veroorzaakte een schade aan die flight-pod van heb ik jou daar.
Vele malen erger dan die beschadiging van een paar afleveringen terug, dat was maar een deukje vergeleken met dit.De wanden van de flight-pod in de regio waar ze wegjumpten werden uiteen gereten door die jumps...
Het enige wat men kan opmerken was dat er idd geen schade aan die kolonie (wat er nog van over was na die nukes iig) was toen de Galactica wegjumpte...
Zit je dan echt schreeuwend achter je pc?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb bij dat hele gevecht op het puntje van m'n stoel gezeten en de buren zullen wel gemerkt hebben dat ik uitschreeuwde toen BSG-75 met flank speed de Colony ramde.
Had het aangesloten op tv om het geluid extra hard te zetten.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zit je dan echt schreeuwend achter je pc?
Die Rebel Centurions vs oude/nieuwe Centurions waren echt een hoogtepuntquote:Op zondag 22 maart 2009 15:45 schreef FoXje het volgende:
De Centurions waren ook weer supervet!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
De maneuvre van een battleship die een moederschip ramt niet geheel nieuw, zelfde als dat een liedje ongeveer allesbepalend is voor het einde, vijandelijke klonen... Wie bekend is met anime en de volgende film kent uit 1982:
Mijn all time favorite anime film
22 april dacht gehoord te hebben in de trailerquote:Op zondag 22 maart 2009 17:00 schreef HiZ het volgende:
Volgende maand schijnt de pilot van Caprica al op DVD uit te gaan komen.
Ik denk dat voor deze storyline geen beter einde zou zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:14 schreef kingmob het volgende:
Dramatisch slecht geschreven einde
Maar goed, ik ben die mening als enige toegedaan geloof ik. Deus ex machina ahoy.
Oh en viel iemand anders ook de slechtere CGI op? Enige pluspunt aan de aflevering was de twist tijdens het downloaden van de resurrection data, met een chief die eindelijk weer 'in character' was. Over het algemeen genomen hebben ze er alleen echt een zooitje van gemaakt in het tweede deel van dit seizoen. Met als hoogtepunt de compleet ongeloofwaardige conclusie om alle technologie achter te laten, die gedeeld wordt door 50.000 man... (om nog maar te zwijgen over het gebrek aan inzicht dat die technologie uiteindelijk toch wel weer komt).
* kingmob is een teleurgestelde fan
Anders hadden ze de sneer naar de huidige maatschappij niet kunnen makenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:14 schreef kingmob het volgende:
Maar goed, ik ben die mening als enige toegedaan geloof ik. Deus ex machina ahoy.
Oh en viel iemand anders ook de slechtere CGI op? Enige pluspunt aan de aflevering was de twist tijdens het downloaden van de resurrection data, met een chief die eindelijk weer 'in character' was. Over het algemeen genomen hebben ze er alleen echt een zooitje van gemaakt in het tweede deel van dit seizoen. Met als hoogtepunt de compleet ongeloofwaardige conclusie om alle technologie achter te laten, die gedeeld wordt door 50.000 man... (om nog maar te zwijgen over het gebrek aan inzicht dat die technologie uiteindelijk toch wel weer komt).
Die executie was echt tof!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:45 schreef FoXje het volgende:
De Centurions waren ook weer supervet!
[ link | afbeelding ]
ja op een bepaald moment en vooral bij de oude centurions leek het wel een tekenfilm.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:14 schreef kingmob het volgende:
Die oude centurions snapte ik ook niet helemaal maar ik vondt het een goed einde. Beter dan menig serie heeft.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja op een bepaald moment en vooral bij de oude centurions leek het wel een tekenfilm.
Nu weet ik niet of dat als verwijzing naar de jaren 80 was maar het viel mij ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |