Wauw, leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Goeiemorgen!![]()
P
Ik ga dadelijk even iets lekkers halen bij de bakker![]()
morgen gaan we mijn schoonouders vertellen dat we voornemens zijn te gaan trouwen
Dat lijkt me ook leuk!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga straks Lilah meetenOh ja, en k_i_m
ja maar ik leg r ondertussen ook in bed en weer terug en kan t me niet heugenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:15 schreef Stout het volgende:
Yep !
Timo sliep ook wel eens tussen ons in en dan hapte hij gewoon en ik sliep vrolijk door
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:16 schreef Lishe het volgende:
Yesyos Dakota. Pen en papier naast je bed en proberen begin en eindtijd op te schrijven. Bizar he?
daar hoef ik nog niet eens bv voor te gevenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja maar ik leg r ondertussen ook in bed en weer terug en kan t me niet heugenvriend zegt van wel
ik zal naar je zwaaienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
Jammer Maneki![]()
Buuf wat een leuke foto van je oudste! Wanne stoere zeg!
ik ga vandaag eerst naar Rijswijk, lekker door de stad struinen op zoek naar een hemeltje voor boven het bedje en wat foto's ophalen. Daarna hier verder met de tuin! Lekker onkruidtrekkenEen hoekje en een stukje van het terasje zijn al gedaan en het is zo'n verschil, het wordt zo leuk
crocsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nja hoe meer kindjes je hebt, hoe groter de kans dat er een roet in het eten gooit. Of kots
Maar we gaan nog wel een ander keertje meeten. En shoppen
Rijstebuil wij zijn zo goed als rond met alles regelen. Ringen geregeld, ondertrouw gedaan, fotograaf is al enigzins op de hoogte maar moet nog ff vastgelegd worden, cateraar en verhuurservice zijn besproken.
Ik moet alleen nog schoenen en ik weet niet wat
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:40 schreef moussy het volgende:
[..]
crocs
Een buurvrouwtje is op crocs ballerina's getrouwd
Dankje!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef Mibos2 het volgende:
Asyniur gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk...
Lekker in de tuin lijkt me ook wel wat eerlijk gezegd.
Saar het zonnetje is er dus lekker snel beter worden en niet meer snotteren en dergelijke tot minimaal oktober...
nieuwe coupe of kleurtje?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:49 schreef RockabeIIa het volgende:
ik ben ook aan het genieten! We hebben gestadt, gelunched op een terrasje, een ijsje gehaald en nu zit ik bij de kapper en mijn vriend is naar huis om B-man in bed te leggen
Ik dacht dat je het weer wilde laten groeien? Ikke wel, kan ik weer donerenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Naah, effe wat strakker in model en de achterkant weer opknippen
B. vindt het gelukkig erg leuk om met ons mee te gaan. En een uurtje of 2 in de buggy lukt nog net (met wandelpauzetje)
zo zielig, hij heeft gewoon een rood/paars eikeltje en als ik hem niet inpak voor we weggaan de schaafwondjes er opquote:
Niks mis mee. Als ik de juiste kleur docs had gevonden had ik hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:44 schreef innepin het volgende:
[..]The horror!
Een vage kennis van mij is op Doc Martens getrouwd
Als je dat nou vandaaaag was gaan doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:17 schreef m@x het volgende:
Oh ja Chell, zin om morgen een terrasje op Kijkduin te pikken? Kai en ik gaan zandkastelen bouwen en schelpjes zoeken en gewoon even uitwaaien.
mutsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bio oil? Wat is dat, waar haal je dat en waarom weet ik daar nog niet van?
ah okay, ja ik heb er nog niet echt op gelet moet ik zeggen, waar ze het hebben enzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:15 schreef moussy het volgende:
Ze hebben het gewoon bij kruidvat, trekpleister, DA, apotheek, waar niet eigenlijk
Bij de kassa;
Meisje: Het was vorige week in de aanbieding, helft van de prijs
Ik: Nou, das dan beter dan volgende week, want dan had ik het teruggebracht en nieuwe meegenomen
Meisje:![]()
![]()
Ik ga kijken of het werkt tegen rode littekens (een 28 jaar oude, in mn gezicht) en pigmentvlekjes (in mn gezicht..) oke oke en een vers litteken op een piemel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit te twijfelen of ik straks naar de benzinepomp zal lopen voor een ijsje![]()
fotoooooo's!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:31 schreef Dakota het volgende:
ghe ik heb toevallig biooil gekocht vandaagkijken of t helpt tegen mn strepen
en verder een allerschattigst en veel te duur vestje, mutsjes, broekje, dekntje van de room7 (ook veel te duur)en een truitje
en voor mijzelf nog wat kleren ..
o ja..ik ook nog een truitje en vestje van de h &m.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fotoooooo's!!
ik heb een hemdje gekocht bij H&M ik kan echt nie wachten tot het lekker zonnig is enzo![]()
en tig van die fijne katoenen strings van de hemadie krengen verdwijnen gewoon op de een of andere manier hier
Het is ook nooit goed hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:19 schreef Chell het volgende:
[..]
Als je dat nou vandaaaag was gaan doenMorgen ben ik naar Tarzan
Neem je toch gewoon een hap aluminiumfoliequote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lekkere kassadoos![]()
ik had ook zo'n doos vorige keerik kwam vragen naar ijzerpillen die je mag hebben bij de zwangerschap. Nouja, ze wist niet hoe of wat, zegt ze: "nou anders neem je toch folie-zuur? Want in folie zit ook ijzer!"
![]()
Dusch...
Lekker als je vullingen hebtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon een hap aluminiumfolie
ja zo kwam het een beetje overquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon een hap aluminiumfolie
Heb je al achter de wasmachine gekeken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fotoooooo's!!
ik heb een hemdje gekocht bij H&M ik kan echt nie wachten tot het lekker zonnig is enzo![]()
en tig van die fijne katoenen strings van de hemadie krengen verdwijnen gewoon op de een of andere manier hier
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Heb je al achter de wasmachine gekeken?
Oke, heel leuk, ik heb ook caafjes. 2 cavia's is, leuker dan 1, ook al zeggen ze bij de dierenwinkel, wellicht iets andersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:04 schreef m@x het volgende:
Vandaag was echt zo'n superdag. Op de kinderboerderij de grootste lol gehad omdat ik achtervolgd werd door een kudde geiten die doorhadden dat ik wortels in mijn tas had, bij de dierenwinkel een plakkaat op het caviahok laten plakken dat Snotje voor ons is en naar een fijn feestje voor een lief jongetje van 1 geweest. Helemaal leuk gewoon
morgen bewolkt en maandag regen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:15 schreef Rewimo het volgende:
* ook nog even op de valreep mee komt picknicken
Wat een heerlijk weer was het vandaagWe zijn lekker veel buiten geweest. Jammer dat het morgen alweer minder schijnt te worden, bewolkt en zo.
wij hadden er ook 2 van dezelfde nest nou dat ging echt na tig weken niet meer goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:32 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Oke, heel leuk, ik heb ook caafjes. 2 cavia's is, leuker dan 1, ook al zeggen ze bij de dierenwinkel, wellicht iets anders; neem er 2 (of meer)
!
Het cavia-topic, in F&F is ook gezellig en heeft een leuke, en leerzame, OP.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:18 schreef Reinhilde het volgende:
Mous, wat zielig voor Cas!
Wij hebben net chocola ingeslagen.![]()
En truffels![]()
![]()
En aardbeien![]()
En Creme Brulee![]()
![]()
Het mag, want het is vakantieeeeeeeeee!
Geitjes? Gaaf! Geitjes zijn liefquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Komende week wordt het hek geplaatst voor de geitjes
Bedankt voor de tip Oxy. Ik ga zeker in het cavia-topic kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:32 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Oke, heel leuk, ik heb ook caafjes. 2 cavia's is, leuker dan 1, ook al zeggen ze bij de dierenwinkel, wellicht iets anders; neem er 2 (of meer)
!
Het cavia-topic, in F&F is ook gezellig en heeft een leuke, en leerzame, OP.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef Dakota het volgende:
jaaaaaaaaaaa voor iedereen die nu hollands got talent kijkt.. mijn neefje is 1 van de 3 jongens in wit blousje en stropdas ze dansen.. ziet er of uit, zag m net ook al
Heb het even met PSP geprobeerd maar dat wordt niks. Misschien met PS, ga nog even kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er hier photoshop-wonders die mij kunnen helpen?
Ik wil deze zo graag een stukje groter hebben, maar bij mij is hij dan heel erg gepixeld en lelijk.
[ afbeelding ]
Kan iemand hem opblazen zodat ik gewoon duidelijke lijnen heb?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:31 schreef Reinhilde het volgende:
Saffier, ja echtebelgische
chocolade
truffels
!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
als ik deze of aankomende week weer ff windows heb dan fix ik het wel. laat het wel even weten als ik windows niet op tijd hebquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, het heeft geen haast hoor! Het is nog minstens een week of 2-3 voor ik het echt kan gaan gebruiken.
Lief van jullie!![]()
Voor 2 caafjes heb je ong 100cmx50cm nodig. Een caafje alleen, kán denk ik wel, maar dan moet je echt, heel veel tijd, besteden aan je dier. Ik had vroeger ook solo-caafjes, maar sinds 4 jaar heb ik er 2, en dat is toch een heel verschil. Met name ook, omdat ik de meeste weekends, weg ben. Maar je moet het altijd zelf, bepalen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip Oxy. Ik ga zeker in het cavia-topic kijkenIk kan van iemand een kooi overnemen die wel groot genoeg is voor 1 cavia, maar niet voor 2 (denk ik). Vroeger had ik ook 1 cavia. Kaafje heette ze. Die leek best gelukkig en tevreden alleen (zo lang ze maar in mijn nek mocht zitten en aan mijn haar mocht knabbelen
)
Jajajajaja, het is leuk!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:46 schreef Saffier het volgende:
Oxy bevalt je nieuwe kamer goed? Of moet je nog erg wennen?
is een lampje met een sensor niets voor jou?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:47 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Jajajajaja, het is leuk!Vrijdag, was er nog een gesprek over mij, en iedereen vond me, ondanks mijn ziek-zijn de afgelopen, week, erg stralend en (hoewel moe) gelukkig.
(zie sig.)
Maar wennen: ja, vooral 's nachts als ik het lichtknopje niet snel kan vinden, dan slaat mijn hart, even over.
ligt er aan op welke hoogte je het hangt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:51 schreef Oxymoron het volgende:
Maar dat gaat, dan niet aan, als je je omdraaid, in bed?
Dan is het wel, een idee ja!
Ik zie dat het inmiddels gelukt is. Mocht je het echt op drukkwaliteit moeten hebben dan kun je het best iemand vragen die Illustrator weet te hanteren Spuit 11quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er hier photoshop-wonders die mij kunnen helpen?
Ik wil deze zo graag een stukje groter hebben, maar bij mij is hij dan heel erg gepixeld en lelijk.
[ afbeelding ]
Kan iemand hem opblazen zodat ik gewoon duidelijke lijnen heb?
het is in illustrator gemaakt!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zie dat het inmiddels gelukt is. Mocht je het echt op drukkwaliteit moeten hebben dan kun je het best iemand vragen die Illustrator weet te hanteren
Moussy, ben ook weer aan het kweken met mijn haar hoor. Maar wil er niet als een ragebollie bij lopen, dus er moest effe wat af
Oh, gekke pootjes dan...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
het is in illustrator gemaakt!
300DPI, mooi drukkwaliteitje
die reclame met dat meisje met een vogel als papaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
Mja ik kan dat Oya Lélé ook heul hard meeblerenik geloof dat het best een heul populair nummer is onder dronken studenten
![]()
@hollandsgottalent... waarom zo trots vertellen dat je een jonge vrouw hebt?Midlife crisis anyone?
wat is dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:53 schreef Stout het volgende:
Nou hier is het MPF aan de gang, wij zitten er een km of 4 vandaan maar hebben echt geen kaartjes nodig om mee te kunnen genieten.![]()
![]()
![]()
..ik vraag me af hoe dat zit met gehoorbescherming...
O, die is stukken beter dan de mijnequote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:14 schreef SilverStar het volgende:
gelukt, photobucket aangeslingerd gekregen.
[ afbeelding ]
GE-WEL_DIG hahaha wat een vermakelijke tv, ze kan ook de kabouterdansquote:
graag gedaanquote:
Ahoy trilt op zn grondvesten, zag dat mens rennen dan hahahahahaquote:
daarom kijk ik het ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:25 schreef tessie het volgende:
Truste Stout!
Ik krijg echt last van plaatsvervangende schaamte door dit programma...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten Stout! Ik ga ook zo denk ik, begin weer flink gaar te worden![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]Ik vind dat echt heerlijke tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Nee hier kan ik wel wat mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:26 schreef SilverStar het volgende:
[..]
graag gedaan. als hij groter moet, of de pootjes anders (
) dan moet je maar even een gil geven
.
Dat was vet gaaf! (ja niet van zijn schouder, maar gewoon dat hele dansgedoe!)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:45 schreef Dakota het volgende:
stom! net voor de reclame was mijn neefje die keer op keer zijn schouder uit de kom gooide(kan ik met mijn heup) maar hij moet nog steeds optreden
Dat heb ik even gemistquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:47 schreef moussy het volgende:
Hij is besneden, omdat het vel te klein was
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:16 schreef Vicky het volgende:goodmornign!!
OEHHH Suug, wat ziet dat er GEWELDIG uit!! Ik ben jaloers!
Geen idee wat wij gaan doen vandaag. M. gaat eerst de plantjes op het balkon zetten. Ik heb al weer een paar wassen weggevouwen, nu nog strijken..
uhhh Snotje?quote:Op zondag 22 maart 2009 09:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de afgelopen week al zeker 4 keer heeft gevraagd wanneer ie Amber weer ziet
quote:Op zondag 22 maart 2009 08:46 schreef Sugar het volgende:
Oh mensen, wij hebben, lekker gemaakt door YPPY en Jarno, geboekt! Een week all inclusive naar Kos!![]()
Zo luxe en relaxed en dat is eigenlijk niks voor ons; wij gaan altijd kamperen! Maar het lijkt me nu fantastisch!
![]()
Eind mei gaan we en al mijn spaarcenten zitten er in! Hihi, zo leuk!
denk die tegenover de kinderboerderijquote:Op zondag 22 maart 2009 09:22 schreef m@x het volgende:
Welke speeltuin Vicky?
Ik ben ook wel erg gek op Griekenland ja! Prijs vinvd ik op zich nog wel klein beetje meevallen aangezien het all inclusive is. En wij zijn ook niet zo van die spaarders, geef mn geld liever uit aan hele lekkere vakantie, dus groot gelijk hebben jullie hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 09:30 schreef Sugar het volgende:
En Poppejans, Griekenland is ook echt ons favoriete vakantieland!![]()
We zijn er heel vaak geweest en het is er altijd heerlijk. Ook op Kos ben ik al eens geweest met mijn zus, maar dan met een tentje. En Sebas en ik zijn samen gaan eilandhoppen, voordat we aan kinderen begonnen. Echt heel fijn is Griekenland, vind ik.
Ik deed net een berekening en kwam uit op 1466 euro voor 1 volwassene en 1 kind in het laagseizoen. De prijs die jullie betalen valt dan idd erg mee. Maar ik geloof dat de belastingdienst mijn spaargeld wil dit jaar. Volgend jaar beterquote:Op zondag 22 maart 2009 09:30 schreef Sugar het volgende:
Ja, heerlijk, he?
Max, gewoon je spaarcenten eraan opmaken! Maar we hebben wel in een slimme tijd geboekt, was nu voor met z'n vieren en 8 dagen weg 1850 euro.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 22 maart 2009 09:43 schreef m@x het volgende:
Dames, dames, lief doen tegen elkaar. Ik had het helemaal niet rottig opgevat eigenlijk
Oh das dan wel veel verschil, tussen 2 of 4 personenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik deed net een berekening en kwam uit op 1466 euro voor 1 volwassene en 1 kind in het laagseizoen. De prijs die jullie betalen valt dan idd erg mee. Maar ik geloof dat de belastingdienst mijn spaargeld wil dit jaar. Volgend jaar beter
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:01 schreef Lois het volgende:
Wij gaan niet op vakantie denk ik en vandaag ook nergens heen blijkbaar. Eva heeft een nieuwe pyama en die zit zo lekker dat hij niet uit mag vandaagDat wordt een dagje thuis spelen
Maar dat is toch niet de schuld van dat kind (ondanks dat het irri is). Er is haar gewoon geen fatsoen bijgebracht. Misschien eens een gesprekje met haar ouders waard over bepaalde dingen als niet zo maar bij anderen naar boven lopen en niet binnen lopen als er gegeten wordt, etc?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:12 schreef Stout het volgende:
Klinkt leuk Maneki ! Hier is oudste op zijn kamer aan het rommelen, jongste aan het skeeleren (met echt een draak van een meisje.die komt gewoon te pas en te onpas binnen lopen, ook al zitten we eten eten, loopt gewoon naar bovenen heeft echt een blok voor dr hoofd. T is gewoon irritant. Gisteravond kwam ze om kwart voor 9 nog ff aan de deur
![]()
![]()
Wat leuk! Ik ben ook zo benieuwd of ik het volhoudt en niet gillend gek word.quote:Op zondag 22 maart 2009 08:46 schreef Sugar het volgende:
Oh mensen, wij hebben, lekker gemaakt door YPPY en Jarno, geboekt! Een week all inclusive naar Kos!![]()
Zo luxe en relaxed en dat is eigenlijk niks voor ons; wij gaan altijd kamperen! Maar het lijkt me nu fantastisch!
![]()
Eind mei gaan we en al mijn spaarcenten zitten er in! Hihi, zo leuk!
Rasterbator?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:52 schreef p_iglet het volgende:
d'r is zo'n programma waarmee je plaatjes/foto's tot groter op kunt blazen zodat je ze op meerdere a4tjes naast elkaarkunt printen en dan aan elkaarkunt plakken. Wie weet welk programma ik bedoel?
Ja, dat hadden wij met dit ding:quote:Op zondag 22 maart 2009 15:46 schreef huuphuup het volgende:
ja heerlijk![]()
en dan van die dingen tegenkomen waarvan je echt geen flauw idee hebt wát het is en hoe je het moet gebruikentof zulke dingen
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat hadden wij met dit ding:
[ afbeelding ]
En dit is een onmisbare site voor rommelmarktliefhebbers: http://www.xs4all.nl/~mkalk/vlomarkt.htm
Brem als ik het mij goed kan herinnerenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef huuphuup het volgende:maneki wat is die grote struik bij het raam voor n ding? *nieuwsgierig is*
Je zit in de buurtquote:Op zondag 22 maart 2009 16:11 schreef huuphuup het volgende:![]()
![]()
Inderdaad! hahaik eh, ga voor een koffiemaler ofzoiets denk ik! ga ik nu door voor de wasdroger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |