Wauw, leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Goeiemorgen!![]()
P
Ik ga dadelijk even iets lekkers halen bij de bakker![]()
morgen gaan we mijn schoonouders vertellen dat we voornemens zijn te gaan trouwen
Dat lijkt me ook leuk!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga straks Lilah meetenOh ja, en k_i_m
ja maar ik leg r ondertussen ook in bed en weer terug en kan t me niet heugenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:15 schreef Stout het volgende:
Yep !
Timo sliep ook wel eens tussen ons in en dan hapte hij gewoon en ik sliep vrolijk door
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:16 schreef Lishe het volgende:
Yesyos Dakota. Pen en papier naast je bed en proberen begin en eindtijd op te schrijven. Bizar he?
daar hoef ik nog niet eens bv voor te gevenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja maar ik leg r ondertussen ook in bed en weer terug en kan t me niet heugenvriend zegt van wel
ik zal naar je zwaaienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
Jammer Maneki![]()
Buuf wat een leuke foto van je oudste! Wanne stoere zeg!
ik ga vandaag eerst naar Rijswijk, lekker door de stad struinen op zoek naar een hemeltje voor boven het bedje en wat foto's ophalen. Daarna hier verder met de tuin! Lekker onkruidtrekkenEen hoekje en een stukje van het terasje zijn al gedaan en het is zo'n verschil, het wordt zo leuk
crocsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nja hoe meer kindjes je hebt, hoe groter de kans dat er een roet in het eten gooit. Of kots
Maar we gaan nog wel een ander keertje meeten. En shoppen
Rijstebuil wij zijn zo goed als rond met alles regelen. Ringen geregeld, ondertrouw gedaan, fotograaf is al enigzins op de hoogte maar moet nog ff vastgelegd worden, cateraar en verhuurservice zijn besproken.
Ik moet alleen nog schoenen en ik weet niet wat
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:40 schreef moussy het volgende:
[..]
crocs
Een buurvrouwtje is op crocs ballerina's getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |