Wauw, leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Goeiemorgen!![]()
P
Ik ga dadelijk even iets lekkers halen bij de bakker![]()
morgen gaan we mijn schoonouders vertellen dat we voornemens zijn te gaan trouwen
Dat lijkt me ook leuk!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga straks Lilah meetenOh ja, en k_i_m
ja maar ik leg r ondertussen ook in bed en weer terug en kan t me niet heugenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:15 schreef Stout het volgende:
Yep !
Timo sliep ook wel eens tussen ons in en dan hapte hij gewoon en ik sliep vrolijk door
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:16 schreef Lishe het volgende:
Yesyos Dakota. Pen en papier naast je bed en proberen begin en eindtijd op te schrijven. Bizar he?
daar hoef ik nog niet eens bv voor te gevenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja maar ik leg r ondertussen ook in bed en weer terug en kan t me niet heugenvriend zegt van wel
ik zal naar je zwaaienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
Jammer Maneki![]()
Buuf wat een leuke foto van je oudste! Wanne stoere zeg!
ik ga vandaag eerst naar Rijswijk, lekker door de stad struinen op zoek naar een hemeltje voor boven het bedje en wat foto's ophalen. Daarna hier verder met de tuin! Lekker onkruidtrekkenEen hoekje en een stukje van het terasje zijn al gedaan en het is zo'n verschil, het wordt zo leuk
crocsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nja hoe meer kindjes je hebt, hoe groter de kans dat er een roet in het eten gooit. Of kots
Maar we gaan nog wel een ander keertje meeten. En shoppen
Rijstebuil wij zijn zo goed als rond met alles regelen. Ringen geregeld, ondertrouw gedaan, fotograaf is al enigzins op de hoogte maar moet nog ff vastgelegd worden, cateraar en verhuurservice zijn besproken.
Ik moet alleen nog schoenen en ik weet niet wat
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:40 schreef moussy het volgende:
[..]
crocs
Een buurvrouwtje is op crocs ballerina's getrouwd
Dankje!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef Mibos2 het volgende:
Asyniur gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk...
Lekker in de tuin lijkt me ook wel wat eerlijk gezegd.
Saar het zonnetje is er dus lekker snel beter worden en niet meer snotteren en dergelijke tot minimaal oktober...
nieuwe coupe of kleurtje?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:49 schreef RockabeIIa het volgende:
ik ben ook aan het genieten! We hebben gestadt, gelunched op een terrasje, een ijsje gehaald en nu zit ik bij de kapper en mijn vriend is naar huis om B-man in bed te leggen
Ik dacht dat je het weer wilde laten groeien? Ikke wel, kan ik weer donerenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Naah, effe wat strakker in model en de achterkant weer opknippen
B. vindt het gelukkig erg leuk om met ons mee te gaan. En een uurtje of 2 in de buggy lukt nog net (met wandelpauzetje)
zo zielig, hij heeft gewoon een rood/paars eikeltje en als ik hem niet inpak voor we weggaan de schaafwondjes er opquote:
Niks mis mee. Als ik de juiste kleur docs had gevonden had ik hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:44 schreef innepin het volgende:
[..]The horror!
Een vage kennis van mij is op Doc Martens getrouwd
Als je dat nou vandaaaag was gaan doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:17 schreef m@x het volgende:
Oh ja Chell, zin om morgen een terrasje op Kijkduin te pikken? Kai en ik gaan zandkastelen bouwen en schelpjes zoeken en gewoon even uitwaaien.
mutsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bio oil? Wat is dat, waar haal je dat en waarom weet ik daar nog niet van?
ah okay, ja ik heb er nog niet echt op gelet moet ik zeggen, waar ze het hebben enzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:15 schreef moussy het volgende:
Ze hebben het gewoon bij kruidvat, trekpleister, DA, apotheek, waar niet eigenlijk
Bij de kassa;
Meisje: Het was vorige week in de aanbieding, helft van de prijs
Ik: Nou, das dan beter dan volgende week, want dan had ik het teruggebracht en nieuwe meegenomen
Meisje:![]()
![]()
Ik ga kijken of het werkt tegen rode littekens (een 28 jaar oude, in mn gezicht) en pigmentvlekjes (in mn gezicht..) oke oke en een vers litteken op een piemel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit te twijfelen of ik straks naar de benzinepomp zal lopen voor een ijsje![]()
fotoooooo's!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:31 schreef Dakota het volgende:
ghe ik heb toevallig biooil gekocht vandaagkijken of t helpt tegen mn strepen
en verder een allerschattigst en veel te duur vestje, mutsjes, broekje, dekntje van de room7 (ook veel te duur)en een truitje
en voor mijzelf nog wat kleren ..
o ja..ik ook nog een truitje en vestje van de h &m.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fotoooooo's!!
ik heb een hemdje gekocht bij H&M ik kan echt nie wachten tot het lekker zonnig is enzo![]()
en tig van die fijne katoenen strings van de hemadie krengen verdwijnen gewoon op de een of andere manier hier
Het is ook nooit goed hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:19 schreef Chell het volgende:
[..]
Als je dat nou vandaaaag was gaan doenMorgen ben ik naar Tarzan
Neem je toch gewoon een hap aluminiumfoliequote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lekkere kassadoos![]()
ik had ook zo'n doos vorige keerik kwam vragen naar ijzerpillen die je mag hebben bij de zwangerschap. Nouja, ze wist niet hoe of wat, zegt ze: "nou anders neem je toch folie-zuur? Want in folie zit ook ijzer!"
![]()
Dusch...
Lekker als je vullingen hebtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon een hap aluminiumfolie
ja zo kwam het een beetje overquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon een hap aluminiumfolie
Heb je al achter de wasmachine gekeken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fotoooooo's!!
ik heb een hemdje gekocht bij H&M ik kan echt nie wachten tot het lekker zonnig is enzo![]()
en tig van die fijne katoenen strings van de hemadie krengen verdwijnen gewoon op de een of andere manier hier
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Heb je al achter de wasmachine gekeken?
Oke, heel leuk, ik heb ook caafjes. 2 cavia's is, leuker dan 1, ook al zeggen ze bij de dierenwinkel, wellicht iets andersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:04 schreef m@x het volgende:
Vandaag was echt zo'n superdag. Op de kinderboerderij de grootste lol gehad omdat ik achtervolgd werd door een kudde geiten die doorhadden dat ik wortels in mijn tas had, bij de dierenwinkel een plakkaat op het caviahok laten plakken dat Snotje voor ons is en naar een fijn feestje voor een lief jongetje van 1 geweest. Helemaal leuk gewoon
morgen bewolkt en maandag regen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:15 schreef Rewimo het volgende:
* ook nog even op de valreep mee komt picknicken
Wat een heerlijk weer was het vandaagWe zijn lekker veel buiten geweest. Jammer dat het morgen alweer minder schijnt te worden, bewolkt en zo.
wij hadden er ook 2 van dezelfde nest nou dat ging echt na tig weken niet meer goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:32 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Oke, heel leuk, ik heb ook caafjes. 2 cavia's is, leuker dan 1, ook al zeggen ze bij de dierenwinkel, wellicht iets anders; neem er 2 (of meer)
!
Het cavia-topic, in F&F is ook gezellig en heeft een leuke, en leerzame, OP.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:18 schreef Reinhilde het volgende:
Mous, wat zielig voor Cas!
Wij hebben net chocola ingeslagen.![]()
En truffels![]()
![]()
En aardbeien![]()
En Creme Brulee![]()
![]()
Het mag, want het is vakantieeeeeeeeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |