abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67441679
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:00 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik ken haar niet maar ik zie wel dat ze meedoet aan fraude en bedrog om naast Joran, ook de Kalpoes (en zo mogelijk nog meer vrienden) te beschuldigen.

Ze deinst er niet voor terug om als ze de kans krijgt, met haar leugens en bedrog heel Aruba en daarmee groepen onschuldige mannen, vrouwen en kinderen te benadelen.

Ik heb ontdekt dat het een keihard en eng mens is; iemand die over de rug van haar dochter met gehuichel leugens en bedrog, anderen aan de schandpaal wil nagelen. Ze roept dat in Nederland hoeren wonen, terwijl haar eigen (18 jarige) dochter op de bar ging liggen om zich door diverse mannen die ze niet kende te laten aflikken. Ze stapte met drie vreemde mannen in een auto.
Ik ken geen meisjes die dat doen, tenzij.........vul maar in.

Zouden niet mijn vrienden zijn, dat soort primitivo's. Brrr. Eng volk.
americanen laat ik het zo zeggen ander volk , en mensen met geld zijn meestal daar gekomen omdat ze zacht zijn , voor de rest ben ik het gewoon niet met je eens maar dat wisten we al
pi_67441764
Dat ze daar met die Emmy stond te zwaaien.

Haar dochter is vermist.

Welke moeder doet nou zoiets?
pi_67441808
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:07 schreef duikkie het volgende:

[..]

americanen laat ik het zo zeggen ander volk , en mensen met geld zijn meestal daar gekomen omdat ze zacht zijn , voor de rest ben ik het gewoon niet met je eens maar dat wisten we al
Je bent het ook niet met Peter R. de Vries, Hans Mos en de andere onderzoekers eens die zeggen dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben?

Je weet het beter dan het NFI en de computergegevens uit Driebergen?
pi_67442291
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:44 schreef duikkie het volgende:

[..]

kijk daarom ben ik geen rechter , en waar het recht niet kan zegenvieren , krijg je dat de mensen gaan oordelen, om dat te voorkomen hebben we dus een rechtsysteem ontwikkeld.

en verder vind ik dat je uiteindelijk zelf moet leren leven met wat je doet, vermoord je iemand , dan zou in mijn rechtsysteem niet levenslang krijgen maar het zelfde lot moeten ondergaan

zo hoop ik ook ...... nee ik schrijf het niet wat ik de familie toewens, maar ik zou joran voor een jaar of tig niet missen in deze wereld
duikkie, over 'de oordelende mensen', inclusief jou en mijzelf. Denk je nou echt dat 'wij' bij machte zijn om een reëel oordeel te vellen over deze zaak? Bij wijze van wat wij via subjectieve bronnen (d.m.v. bijv media, Joran) tot ons door laten dringen?

Je zult toch moeten begrijpen dat de 'werkelijkheid', vorm gegeven en uitgedragen door de media, of door Joran zelf, weleens een heel andere werkelijkheid zou kunnen zijn dan een, laat ik zeggen, meer objectieve werkelijke werkelijkheid?

Zou jij je er nou echt lekker bij voelen wanneer Joran morgen een dodelijke injectie zou krijgen, gebaseerd op de 'werkelijkheid' die, dankzij jouw (niet de mijne!) subjectieve, gekleurde bronnen, in jouw (niet de mijne!) subjectieve, gekleurde hoofd is gaan leven? Zonder ooit zeker te weten wat zich die nacht werkelijk op het strand heeft afgespeeld?

Kijk, een rechter probeert via verschillende beoordelingsmethodieken een zo objectief mogelijk en onafhankelijk oordeel te vellen. Met inachtneming van zoveel mogelijk werkelijke werkelijkheid van de hele situatie, heersende normen, waarden, rechtsregels en ga zo nog maar even 27 rechtswetenschappelijke en -filosofische boeken door. ...

Heel verstandig en wijs trouwens dat je niet hardop uitspreekt wat je de fam. Van der Sloot (allemaal) toewenst. Jij hebt tenminste nog enig fatsoen in je donder (een heel klein beetje dan) ...
pi_67442543
quote:
Natalee Holloway update: potential problems for search parties bound for Aruba

By Jen Hale
Reporter and weekend anchor
Published: March 25, 2009

Tensions are building between two search parties involved in the search for missing Mountain Brook teen Natalee Holloway.

Right now, private investigator Fred Golba is currently in Aruba, searching a retention pond.

Tim Miller and Texas EquuSearch are planning a deep water search on the ocean floor in the next few months.

They’ve raised $1.5 million dollars to go back to Aruba to finish a search that began last March, then stalled when funding ran out.

Underwater rovers will inspect suspicious containers on the ocean bottom that could hold Natalee’s remains.

“We still have 140 plus targets over there. We’re going to be bringing in a 360 ft boat from Trinidad,“ says Miller.

But Miller is worried Fred Golba is damaging relationships with Aruba’s government—- possibly for all future search parties - because he allegedly isn’t following Aruba’s rules.

Golba allegedly did not get permission beforehand from Aruba before arriving on the island for his current search. Plus, Aruban officials learned about it through the media.
“When people do this, and take off over there like a Rambo, how in the world can we expect to get any future cooperation from the Aruban authorities?“ wonders Miller.

Miller doesn’t think there’s much chance Natalee’s remains are in the pond Golba plans to spend the next two weeks searching. He also doesn’t think much of Golba’s efforts.

“All he’s doing - and Nancy Grace is letting him do it - is turning Natalee’s disappearance into entertainment. This is just putting on a show as far as I’m concerned and ruining relationships we do have with authorities in Aruba,“ warns Miller.

But some Aruban insiders says - although there were tensions when Golba first arrived - he and government officials have now worked everything out.

These insiders say relationships are good on all sides and that the Aruban government is helping Golba however it can, including arranging for a car for Golba and his cadaver dog.

Fred Golba arrived in Aruba last Friday and planned to start searching Saturday.

However, Golba wasn’t allowed to begin until he met with government officials Monday to explain his plan and issue a promise not to talk to the media.

For that reason, NBC 13 has not been able to ask Golba about Miller’s concerns.
http://www.nbc13.com/vtm/(...)bound_for_aru/65265/

Duikkie, schreef jij niet dat Golba zo laat naar Aruba ging omdat hij eerst toestemming moest krijgen?

Waarom staat hier dan dat Golba onverwacht en buiten medeweten van de Arubanen kwam?

Weten jullie zeker dat deze actie niets met de aankomende film waar Natalee gillend in de auto zit, te maken heeft?

Het zijn allemaal mensen met een financieel belang, Beth Holloway voorop, is het niet?
pi_67442818
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef Caesu het volgende:
van politiek heb je duidelijk weinig kaas gegeten.
Hi, hi leuk en voorspelbaar Caesu, als je flinterdunne argumentjes doorgeprikt zijn en je selectieve quotjes niets anders dan halve leugens of hele onwaarheden blijken, dan rest je dus wederom niets anders dan persoonlijk te worden en niet de post maar de poster aan te vallen.

En ik kan niet eens meer zeggen dat het me van je tegenvalt Caesu
I stand with the happy Island.
pi_67442880
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:51 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ]

Bastibro, kun je me eens uitleggen wat dit nu eigenlijk betekent?

Wat precies is jouw definitie van een 'TROLL'? Vervolgens, wie precies is hier een TROLL, volgens de door jouw gehanteerde definitie?
pi_67443083
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:41 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Hi, hi leuk en voorspelbaar Caesu, als je flinterdunne argumentjes doorgeprikt zijn en je selectieve quotjes niets anders dan halve leugens of hele onwaarheden blijken, dan rest je dus wederom niets anders dan persoonlijk te worden en niet de post maar de poster aan te vallen.

En ik kan niet eens meer zeggen dat het me van je tegenvalt Caesu
verzin eens wat nieuws.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_67443160
Mag ik raden OUWEFIETS?

iemand die het niet met bassie eens is, maar wel de verbale capaciteiten heeft dat te beargumenteren.

Wat denk je ben ik warm?
pi_67443260
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:49 schreef Caesu het volgende:
verzin eens wat nieuws.

Waarom zou ik, jij blijft hier met dezelfde oude routine (en nieuws) op de proppen komen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:56:31 #211
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67443391
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:43 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bastibro, kun je me eens uitleggen wat dit nu eigenlijk betekent?

Wat precies is jouw definitie van een 'TROLL'? Vervolgens, wie precies is hier een TROLL, volgens de door jouw gehanteerde definitie?
Alles wat met de gestoorde kliek van ziekelijke Gielen hoer meepost
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:58:53 #212
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67443474
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef bastibro het volgende:

[..]

O ja, en die Gielen-Renfro samenzwerings theorieen. BAH walgelijke TROLLEN zijn dat
pi_67443490
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Waarom zou ik, jij blijft hier met dezelfde oude routine (en nieuws) op de proppen komen.
en dat blijf ik ook doen. met nieuwe nieuwsberichten over de (politieke) corruptie op dat eiland.
waarop jij dan weer met je oude slaapverwekkend voorspelbare riedeltje op reageert.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_67443708
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Caesu het volgende:
en dat blijf ik ook doen. met nieuwe nieuwsberichten over de (politieke) corruptie op dat eiland.
waarop jij dan weer met je oude slaapverwekkend voorspelbare riedeltje op reageert.
Ik zie je hier niets nieuws melden Caesu, dezelfde ouwe meuk als altijd.

Brinkman gaat de VNO berichten krijgen, onee dat gaat weer niet door.
Bijleveld moet dit of dat van de kamer, onee oeps toch niet.
De kamer en de regering zijn het eens dat, oeps foutje bedankt was niet zo

Misschien heb je meer succes bij de gekke aapjes, maar hier weet men je tendentieuze berichtjes wel op de juiste "waarde" te schatten.

succes knul
pi_67443874
quote:
Het lijkt me niet wenselijk en zeker onbeschaafd en onbeschoft om hier mensen als hoer te bestempelen, alleen omdat je het niet met hun mening (overigens prima in beeld gebracht middels de documentaire Natalee The Unrevealed Timelines) eens bent.
pi_67444005
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:06 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ik zie je hier niets nieuws melden Caesu, dezelfde ouwe meuk als altijd.

Brinkman gaat de VNO berichten krijgen, onee dat gaat weer niet door.
Bijleveld moet dit of dat van de kamer, onee oeps toch niet.
De kamer en de regering zijn het eens dat, oeps foutje bedankt was niet zo

Misschien heb je meer succes bij de gekke aapjes, maar hier weet men je tendentieuze berichtjes wel op de juiste "waarde" te schatten.

succes knul
je laat nogmaals zien dat je weinig van politiek begrijpt.
pi_67444420
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Caesu het volgende:
je laat nogmaals zien dat je weinig van politiek begrijpt.
en jij nogmaals dat je bij gebrek aan argumenten en inhoud, toevlucht moet zoeken tot het aanvallen van de poster en niet de post.

Misschien is het tijd voor je lesje forum etiquette Caesu

pi_67444457
quote:

[..]

Je maakt mij dus gewoon voor trol uit omdat ik op de feiten wijs: Peter R, Hans Mos, NFI, bedrog Beth Holloway, onderzoekers, posters wereldwijd en normale logica.

Ik denk dat jij, Johan555 en Duikkie trollen zijn.
Jullie hebben mij al zo vaak beledigd dat ik dit keer maar eens de vrijheid neem mijn vermoeden uit te spreken:

ik denk dat een van jullie Duikkie is en een dubbelrol speelt.
Misschien zijn jullie wel alle drie dezelfde: alle drie tegen alle logica in.
Twee van jullie, posten opvallend genoeg, steeds hetzelfde type foto's.
Ik zie dat nergens op de fora, alleen bij de Scared Monkeys: een forum wat door Beth Holloway wordt gesteund.

Weet je zeker dat jullie niet worden betaald voor jullie acties?
pi_67444629
quote:

[..]

PARDON?
Kun je misschien een normaal antwoord geven op mijn normale vraag?
Wat is jouw probleem eigenlijk Bastibro?
In je jeugd een beetje liefde en aandacht tekort gekomen misschien? Vervelend voor je hoor, een opgelopen psychisch trauma, zeg maar zwaar kut (in het kader van aangepast taalgebruik) maar daar bestaan tegenwoordig prima therapieën voor en vergeet natuurlijk de antidepressiva niet! Weer eentje vergeten in te nemen vandaag?
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:45:41 #220
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67445096
Zie je wel, ik hoef maar A te zeggen en de hele Trollen-meuk zegt B.
Get a life, en zet je eens over je mislukte carrière heen.
pi_67445446
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:11 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Het lijkt me niet wenselijk en zeker onbeschaafd en onbeschoft om hier mensen als hoer te bestempelen, alleen omdat je het niet met hun mening (overigens prima in beeld gebracht middels de documentaire Natalee The Unrevealed Timelines) eens bent.
Het lijkt erop dat er financiele belangen op het spel staan.
Ze kunnen niets onderbouwen en worden geconfronteerd met enkele feiten waar ze niets tegenin kunnen brengen.

Mensen die werkelijk aan waarheidsvinding doen komen met tegenspraak die ergens op gebaseerd is en dat is in veel gevallen voor hen simpelweg onmogelijk.

Daardoor ontstaat een gevoel van onmacht met als gevolg schelden en rare foto's met daarop "schuldig" enzo.

Ze zijn niet geinteresseerd in de waarheid, ze willen een groepsverkrachting.

Vermoedelijk omdat dat in de film voorkomt, maar dat zal spoedig blijken.
pi_67445536
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:26 schreef JoBuster het volgende:

[..]

en jij nogmaals dat je bij gebrek aan argumenten en inhoud, toevlucht moet zoeken tot het aanvallen van de poster en niet de post.

Misschien is het tijd voor je lesje forum etiquette Caesu

dat filmpje krijg ik niet aan de praat.

maar aanvallen van de poster?
komt het zo ongenadig hard aan als ik zeg dat je weinig van politiek lijkt te begrijpen?
trouwens al eerder heb ik gezegd dat ik me in mijn reacties bewust wat verlaag naar het niveau van types zoals jij.

wen er nou maar aan dat ik berichten over je corrupte happy eilandje hier zal blijven neerplempen.
als je het beste voor zou hebben met het eiland zou je daar geen bezwaar tegen moeten hebben.
dat krampachtige baggitaliseren van je wordt ook elke keer grappiger.
en dat een corrupte politiek en justitieapparaat volgens jou toch vooral beslist helemaal niets te maken kan hebben met een door vriendjespolitiek doordrenkte zaak als de holloway-zaak is helemaal te hilarisch voor woorden.
je pogingen om een ieder die dit suggereert telkens weer belachelijk te maken of de mond te snoeren geeft voor mij aan dat je of je kop in het zand steekt òf dat je op een bepaalde manier baat erbij hebt om de doofpot in stand te houden.
het kan me weinig schelen. je zal dan ook merken dat ik maar sporadisch tijd verdoe door op je te reageren.
pi_67446444
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef bastibro het volgende:
Zie je wel, ik hoef maar A te zeggen en de hele Trollen-meuk zegt B.
Get a life, en zet je eens over je mislukte carrière heen.
pi_67448647
quote:

[..]

Ook voor deze maar weer. Kun je deze beweringen onderbouwen mijnheer Bro. Erg kwalijk dat je mensen voor hoer uitmaakt, terwijl je ze a) niet eens kent en b) dat ongefundeerd doet.

Het is kennelijk nog steeds erg lastig voor je om op een normale manier deel te nemen aan de discussies hier. Jammer, gemiste kans lijkt mij.
--
pi_67449249
Het lijkt erop dat Tim Miller voorlopig niet naar Aruba gaat om een nieuwe zoektocht te starten. Het gerucht dat Tim onderweg naar Aruba is, schijnt niet juist te zijn. Het klopt wel dat Tim en Fred Golba niet echt de beste vrienden zijn; kennelijk is Tim niet blij met de zoektocht die momenteel door Fred en Rhino uitgevoerd wordt.
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')