americanen laat ik het zo zeggen ander volkquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:00 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik ken haar niet maar ik zie wel dat ze meedoet aan fraude en bedrog om naast Joran, ook de Kalpoes (en zo mogelijk nog meer vrienden) te beschuldigen.
Ze deinst er niet voor terug om als ze de kans krijgt, met haar leugens en bedrog heel Aruba en daarmee groepen onschuldige mannen, vrouwen en kinderen te benadelen.
Ik heb ontdekt dat het een keihard en eng mens is; iemand die over de rug van haar dochter met gehuichel leugens en bedrog, anderen aan de schandpaal wil nagelen. Ze roept dat in Nederland hoeren wonen, terwijl haar eigen (18 jarige) dochter op de bar ging liggen om zich door diverse mannen die ze niet kende te laten aflikken. Ze stapte met drie vreemde mannen in een auto.
Ik ken geen meisjes die dat doen, tenzij.........vul maar in.
Zouden niet mijn vrienden zijn, dat soort primitivo's. Brrr. Eng volk.
Je bent het ook niet met Peter R. de Vries, Hans Mos en de andere onderzoekers eens die zeggen dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:07 schreef duikkie het volgende:
[..]
americanen laat ik het zo zeggen ander volk, en mensen met geld zijn meestal daar gekomen omdat ze zacht zijn
, voor de rest ben ik het gewoon niet met je eens maar dat wisten we al
duikkie, over 'de oordelende mensen', inclusief jou en mijzelf. Denk je nou echt dat 'wij' bij machte zijn om een reëel oordeel te vellen over deze zaak? Bij wijze van wat wij via subjectieve bronnen (d.m.v. bijv media, Joran) tot ons door laten dringen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:44 schreef duikkie het volgende:
[..]
kijk daarom ben ik geen rechter, en waar het recht niet kan zegenvieren , krijg je dat de mensen gaan oordelen, om dat te voorkomen hebben we dus een rechtsysteem ontwikkeld.
en verder vind ik dat je uiteindelijk zelf moet leren leven met wat je doet, vermoord je iemand , dan zou in mijn rechtsysteem niet levenslang krijgen maar het zelfde lot moeten ondergaan![]()
zo hoop ik ook ...... nee ik schrijf het niet wat ik de familie toewens, maar ik zou joran voor een jaar of tig niet missen in deze wereld
http://www.nbc13.com/vtm/(...)bound_for_aru/65265/quote:Natalee Holloway update: potential problems for search parties bound for Aruba
By Jen Hale
Reporter and weekend anchor
Published: March 25, 2009
Tensions are building between two search parties involved in the search for missing Mountain Brook teen Natalee Holloway.
Right now, private investigator Fred Golba is currently in Aruba, searching a retention pond.
Tim Miller and Texas EquuSearch are planning a deep water search on the ocean floor in the next few months.
They’ve raised $1.5 million dollars to go back to Aruba to finish a search that began last March, then stalled when funding ran out.
Underwater rovers will inspect suspicious containers on the ocean bottom that could hold Natalee’s remains.
“We still have 140 plus targets over there. We’re going to be bringing in a 360 ft boat from Trinidad,“ says Miller.
But Miller is worried Fred Golba is damaging relationships with Aruba’s government—- possibly for all future search parties - because he allegedly isn’t following Aruba’s rules.
Golba allegedly did not get permission beforehand from Aruba before arriving on the island for his current search. Plus, Aruban officials learned about it through the media.
“When people do this, and take off over there like a Rambo, how in the world can we expect to get any future cooperation from the Aruban authorities?“ wonders Miller.
Miller doesn’t think there’s much chance Natalee’s remains are in the pond Golba plans to spend the next two weeks searching. He also doesn’t think much of Golba’s efforts.
“All he’s doing - and Nancy Grace is letting him do it - is turning Natalee’s disappearance into entertainment. This is just putting on a show as far as I’m concerned and ruining relationships we do have with authorities in Aruba,“ warns Miller.
But some Aruban insiders says - although there were tensions when Golba first arrived - he and government officials have now worked everything out.
These insiders say relationships are good on all sides and that the Aruban government is helping Golba however it can, including arranging for a car for Golba and his cadaver dog.
Fred Golba arrived in Aruba last Friday and planned to start searching Saturday.
However, Golba wasn’t allowed to begin until he met with government officials Monday to explain his plan and issue a promise not to talk to the media.
For that reason, NBC 13 has not been able to ask Golba about Miller’s concerns.
Hi, hi leuk en voorspelbaar Caesu, als je flinterdunne argumentjes doorgeprikt zijn en je selectieve quotjes niets anders dan halve leugens of hele onwaarheden blijken, dan rest je dus wederom niets anders dan persoonlijk te worden en niet de post maar de poster aan te vallen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef Caesu het volgende:
van politiek heb je duidelijk weinig kaas gegeten.
quote:
verzin eens wat nieuws.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:41 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hi, hi leuk en voorspelbaar Caesu, als je flinterdunne argumentjes doorgeprikt zijn en je selectieve quotjes niets anders dan halve leugens of hele onwaarheden blijken, dan rest je dus wederom niets anders dan persoonlijk te worden en niet de post maar de poster aan te vallen.
En ik kan niet eens meer zeggen dat het me van je tegenvalt Caesu
Waarom zou ik, jij blijft hier met dezelfde oude routine (en nieuws) op de proppen komen.quote:
Alles wat met de gestoorde kliek van ziekelijke Gielen hoer meepostquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:43 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bastibro, kun je me eens uitleggen wat dit nu eigenlijk betekent?
Wat precies is jouw definitie van een 'TROLL'? Vervolgens, wie precies is hier een TROLL, volgens de door jouw gehanteerde definitie?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef bastibro het volgende:
[..]
Alles wat met de gestoorde kliek van ziekelijke Gielen hoer meepost
O ja, en die Gielen-Renfro samenzwerings theorieen. BAH walgelijke TROLLEN zijn dat![]()
en dat blijf ik ook doen. met nieuwe nieuwsberichten over de (politieke) corruptie op dat eiland.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Waarom zou ik, jij blijft hier met dezelfde oude routine (en nieuws) op de proppen komen.
Ik zie je hier niets nieuws melden Caesu, dezelfde ouwe meuk als altijd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Caesu het volgende:
en dat blijf ik ook doen. met nieuwe nieuwsberichten over de (politieke) corruptie op dat eiland.
waarop jij dan weer met je oude slaapverwekkend voorspelbare riedeltje op reageert.
Het lijkt me niet wenselijk en zeker onbeschaafd en onbeschoft om hier mensen als hoer te bestempelen, alleen omdat je het niet met hun mening (overigens prima in beeld gebracht middels de documentaire Natalee The Unrevealed Timelines) eens bent.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef bastibro het volgende:
je laat nogmaals zien dat je weinig van politiek begrijpt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:06 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ik zie je hier niets nieuws melden Caesu, dezelfde ouwe meuk als altijd.
Brinkman gaat de VNO berichten krijgen, onee dat gaat weer niet door.![]()
Bijleveld moet dit of dat van de kamer, onee oeps toch niet.![]()
De kamer en de regering zijn het eens dat, oeps foutje bedankt was niet zo![]()
Misschien heb je meer succes bij de gekke aapjes, maar hier weet men je tendentieuze berichtjes wel op de juiste "waarde" te schatten.
succes knul
en jij nogmaals dat je bij gebrek aan argumenten en inhoud, toevlucht moet zoeken tot het aanvallen van de poster en niet de post.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Caesu het volgende:
je laat nogmaals zien dat je weinig van politiek begrijpt.
Je maakt mij dus gewoon voor trol uit omdat ik op de feiten wijs: Peter R, Hans Mos, NFI, bedrog Beth Holloway, onderzoekers, posters wereldwijd en normale logica.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef bastibro het volgende:
[..]
PARDON?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef bastibro het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat er financiele belangen op het spel staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:11 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Het lijkt me niet wenselijk en zeker onbeschaafd en onbeschoft om hier mensen als hoer te bestempelen, alleen omdat je het niet met hun mening (overigens prima in beeld gebracht middels de documentaire Natalee The Unrevealed Timelines) eens bent.
dat filmpje krijg ik niet aan de praat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:26 schreef JoBuster het volgende:
[..]
en jij nogmaals dat je bij gebrek aan argumenten en inhoud, toevlucht moet zoeken tot het aanvallen van de poster en niet de post.
Misschien is het tijd voor je lesje forum etiquette Caesu
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef bastibro het volgende:
Zie je wel, ik hoef maar A te zeggen en de hele Trollen-meuk zegt B.
Get a life, en zet je eens over je mislukte carrière heen.
Ook voor deze maar weer. Kun je deze beweringen onderbouwen mijnheer Bro. Erg kwalijk dat je mensen voor hoer uitmaakt, terwijl je ze a) niet eens kent en b) dat ongefundeerd doet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef bastibro het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |