o maar ik heb nooit beweert dat het niet zou kunnen dat natalee bezweken is aan drank , maar ze was het laatst bij die drie jongens, en een van de drie had best naar het ziekenhuis kunnen rijden als het een ongeluk was. dat hebben ze niet gedaan de verdenking dat er meer is gebeurt dat alleen een meisje dat onder invloed van drank bezweken is , wordt door dat liegen en bedriegen niet aannemelijker.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:22 schreef yyentle het volgende:
[..]
Als het een uitspatting was, is de kans dat ze daaraan is bezweken nog groter, omdat haar lichaam daar niet aan gewend was.
Kun je dat begrijpen Duikkie?
En over Deepak en Satish:
[..]
![]()
zal proberen te zoeken waar ik dat verhaal hoorde dat het weer moeitte kosten en dat de arubanen , eigenlijk niet wilde dat ze bij de dam gingen zoeken , volgens mij was het hans mos zelf die zoiets ergens verklaarde , van we hebben daar gezocht meerdermalen en toen begon hij ook over een man die een visie had, en gaten ging graven en de rommel niet opruimde. zoiets was het.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
http://www.refugeesunleashed.net/about18143-0-asc-0.html
Als die mensen van de Persistance wel mochten zoeken, waarom zou een man met een speurhond dat dan niet mogen?
Duikkie, kun je linkjes geven bij wat je te melden hebt zodat we kunnen checken of je beweringen kloppen?
Bedankt alvast.
Vanaf 11 juni liegen Deepak en Satish niet meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:30 schreef duikkie het volgende:
[..]
het meeste wat ik trouwens schrijf heb ik ooit ergens gelezen , als het echt meer dan een theorie of vraag is ga ik wel linkjes plaatsen, voor het merendeel valt mijn dingen op, en als iemand stellig beweert aan de hand van computerfeiten staat vast dat de kalpoe's de waarheid spreken , geef ik wel aan dat een moord best tussen 1:15 en 1:55 gebeurt kan zijn , het opruimen weer na 3:25 . in deze periode is er toch geen bewijs, behalve wat die drie knapen liegen
Of gaat dat niet samen met de fraude van Dr. Phil en de leugens van Beth Holloway.quote:A forensic view - “Just concentrate on the facts Watson”
Natalee Holloway 9
My script
Updated: 20/05/06, 6/7/06
Edit: 12/3/07
Two scenarios - Intro.
The trip back
The road distance between C&C's and the Holiday Inn/Marriott is about 5m/8km - about 10 to 15 minutes drive at that hour of the morning, depending.
Three routes present themselves. The scenic route following the shoreline and motel strip. The back road that cuts fairly directly across to Palm Beach, or the direct road to Noord that runs near Joran's home.
After tossing around the options and general situation Deepak finally decides to take the back road that goes directly to the California lighthouse.
During the drive Joran and Natalee start snogging in the back seat. For Deepak and Satish what is normally a dead date night has lived up to expectations.
Nothing is happening for them; it's now too late in the evening; younger bro' Satish beside him has school in the morning and momma will be on his back about keeping him out late; and Deepak has had enough of being Joran's taxi for tonight. He's a cool dude 'n al, but he's the one who looks like gettin' laid, and fuel is getting too expensive these days.
The pashing in the back seat gets more steamy during the ride. They do a quick loop to the lighhouse, returning almost at once. As they get back near the hotel Deepak suggests a small scenic detour for a 'look at the sea' from the huts, a known pash-spot, but from where she can see her hotel just a short walk a few hundred metres down the beach. This suits everybody; Deepak and Satish can go home, Joran and Natalee can have a private tryst, and Natalee has been effectively taxied home.
They arrive at the hotel strip and go to the fisherman's huts, close but slightly off the main drag, and accessed by a short open dead-end beach-side road.
This is a near-ideal compromise, the white girl is almost home, yet it's a private snog-spot, and Joran is within walking distance of his home.
Deepak drops Joran and Natalee at the huts, say their goodbyes to Natalee and see'ya's to Joran, and the brothers drive off to get some shut-eye. When they get home a few minutes later Deepak goes on-line and Satish goes to bed.
Only half an hour has elapsed since the group left the bus station.
Jump ahead to Scenario Two
http://www.xs4all.nl/~dug(...)eHolloway/page09.htm
Ze was het laatst bij Joran.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:15 schreef duikkie het volgende:
[..]
o maar ik heb nooit beweert dat het niet zou kunnen dat natalee bezweken is aan drank , maar ze was het laatst bij die drie jongens,
Tuurlijk duikkie, laat d`r toch lullenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:15 schreef duikkie het volgende:
[..]
de dag komt nog wel eens dat wij het eens worden ,, maar deepak en satisch weten wel wat
![]()
voor mij moegen ze ook uitzoeken of natalee eerder het gedrag vertoonde, maar ik denk alleen van niet , de vacantie was gewoon een uitspating. zoals wel meer jeugd die heeft als ze voor het eerst alleen op vacantie gaan
En waarom wil Beth Holloway dan niet dat uitgezocht wordt wat Natalee allemaal uitspookte op Aruba, en hoe de thuissituatie was?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:47 schreef bastibro het volgende:
[..]
Tuurlijk duikkie, laat d`r toch lullen
Je lijkt wel een papegaai zeg pfffquote:Op zondag 22 maart 2009 18:49 schreef yyentle het volgende:
[..]
En waarom wil Beth Holloway dan niet dat uitgezocht wordt wat Natalee allemaal uitspookte op Aruba, en hoe de thuissituatie was?
Waarom weigert Beth Holloway haar volledige medewerking aan de officier van justitie te verlenen?
Enig idee?
Dus je hebt geen antwoord op die vraag?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:57 schreef bastibro het volgende:
[..]
Je lijkt wel een papegaai zeg pfff
In het echt zou je al lang je plaats hebben geweten hoor.
Dan had ik die donkere zwarte doek gewoon over je koppie gelegd
Laat toch lopen yyentle, de oplettende poster heeft al lang gezien dat ie geen match is voor je.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef yyentle het volgende:
Dus je hebt geen antwoord op die vraag?
Het is toch niet normaal dat een oprecht naar de waarheid zoekende moeder zich zo opstelt en allerlei verzinsels de werend inslingert?![]()
Oprecht ongeruste moeder verlenen alle medewerking aan justitie, zo simpel is het.
Natalee Holloway (in the rebound) #32quote:DEAR BETH...
For about 6 months straight, you were a staple on all the cable news stations. You have been able to state, without proof/evidence that your daughter was a victim of being drugged, kidnapped, gang-raped and murdered. You have shown no proof of these allegations, whatsoever. You painted a picture of your daughter, that has come to light, is not true. She didn't graduate with honors at Mt Brook High School, she was not accepted into a college on a full-ride medical scholarship, nor did she have the character, that your had to establish to the public at large. My question is why did you have to LIE about your own daughter? Proof is in pictures posted on the internet, and proof is the listing in the Birmingham paper, that your daughter was not an honor grad. She never received a full-ride medical scholarship to ANY college. Why does it seem that you needed to create this whole other Natalee, that wasn't??
There are rumors abound that Natalee participated in attention seeking behavior, in the past. Your own step son, George Twitty III, even stated in the Birminham press last june, that his first reaction of hearing that his step-sister didn't make her flight home, was "What has she done now". So did Natalee run away before? What did GT III mean by this statement? Is this why, the FAB 7 was all set to go? Was this just another in a long line, of group FAB 7 on another venture to get Natalee back? Have you and the Fab 7, done this in the past, that you thought all of you, could swoop down in Aruba, get Natalee and get home to the USA before her biological father found out she had gone "missing"?
AHA! En hoe moeten we dit zien?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Harajuku. het volgende:
Laatste waarschuwing voor JoBuster; Onnodige sneren en je blijft er maar mee doorgaan.
????quote:Op zondag 22 maart 2009 18:47 schreef bastibro het volgende:
[..]
Tuurlijk duikkie, laat d`r toch lullen
????quote:Op zondag 22 maart 2009 18:57 schreef bastibro het volgende:
[..]
Je lijkt wel een papegaai zeg pfff
In het echt zou je al lang je plaats hebben geweten hoor.
Dan had ik die donkere zwarte doek gewoon over je koppie gelegd
Jij hoeft dat helemaal niet te zien. Ik heb JoBuster al tig keer gevraagd er mee te stoppen daar het hier zeker niets toevoegt, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. Prima, maar dan krijgt hij de consequenties ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:33 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
AHA! En hoe moeten we dit zien?
[..]
Ik begrijp niet wat er met jou aan de hand is om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:03 schreef yyentle het volgende:
Sorry Bastribo, maar wat Beth Holloway doet is ronduit schandalig.
Als ik zo'n stukje film zie met een gillende Natalee in die auto, gaan mijn nekharen rechtop staan hOOr!
Wat een gehuichel, jesses.![]()
Hoe kan een moeder het over haar hart verkrijgen zo'n film over de rug van haar verdwenen dochter te maken? Vind je het gek dat ik betwijfel of Beth Holloway echt die oprecht verdrietige moeder is?
Vroeger wilde ik me niet in de andere kant van het verhaal en de docu van Rene Gielen verdiepen. Ik besefte toen nog niet dat Beth Holloway willens en wetens en tegen beter weten in mensen beschuldigt van groepsverkrachting.
Ik begreep wel dat er op de Amerikaanse sites mensen bezig waren met de "verkeerde beenstrategie" maar dacht dat het VanderSloot trollen waren.
Tot ik de verklaring van Hans Mos hoorde en las. Ik heb naar aanleiding van de verklaring van Hans Mos de docu The Unrevealed Time Lines van Renee Gielen gekocht.
Een aanrader overigens.![]()
Door de verklaringen van de studenten (voor zover aanwezig) te lezen werd me duidelijk dat de docu van Rene Gielen niet slechts op onwaarheden berust.
Ik was vroeger verontwaardigd over de schrijfsels van Rene Gielen en de verhalen van Jorans moeder: nu heb ik begrip voor hen.
Dit is een stukje uit een open brief aan Beth.
Wat is hier in werkelijkheid aan de hand?
[..]
Natalee Holloway (in the rebound) #32
Nee natuurlijk ga je er niet op in. Je hebt geen antwoord omdat het niet klopt en Beth Holloway niet deugt.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:21 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik ga op jouw drammerij en redundante postjes bewust niet inhoudelijk in.
Veel lol ermee
Beth Holloway is degene die onschuldigen beschuldigt voor eigen gewin.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:21 schreef bastibro het volgende:
[..]
Een moeder die haar dochter is verloren en tot op de dag van vandaag niet weet wat er met haar is gebeurd.
Om die zo te besmeuren zoals jij doet . . in werkelijkheid is er met jou idd meer aan de hand.
Wat precies weet ik niet maar in mijn ogen ben je een zielige vrouw.
Dat weet zo langzamerhand iedereen gelukkig wel yyentle, de enige reden dat Beth niets van die "zoektocht" met fikkie weet is omdat zoiets geld kost en geen geld oplevert.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:28 schreef yyentle het volgende:
Beth Holloway is degene die onschuldigen beschuldigt voor eigen gewin.
IK?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hoeft dat helemaal niet te zien. Ik heb JoBuster al tig keer gevraagd er mee te stoppen daar het hier zeker niets toevoegt, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. Prima, maar dan krijgt hij de consequenties ook.
DAt weet je klaarblijkelijk niet, maar houd je vooral aan die mening aan vast, ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:58 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
IK?
Dat was niet mijn vraag.
maar bedankt, ik weet genoeg
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:22 schreef yyentle het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=4971839&start=00:00:25&end=00:13:52
Dit filmpje gaat over het dubieuze gedrag van Beth Holloway
vanaf 11 juni 2005 liegen de kalpoe's niet meer dus. op 29 juni wordt er een tape gemaakt in de auto samen met joran . deepak zegt tegen joran , jij denk dat dat meisje niets aan heeft !!! we zullen zien wie wie gefuckt heeft ofzo staat er ( gaat weer uit blootte hoofd y) , dus deepak spreekt hier de waarheid !!! joran weet dus niet dat natalee iets aan heeft en deepak wel , wie heeft natalee dan voor het laatst gezien ???quote:Op zondag 22 maart 2009 18:18 schreef yyentle het volgende:
[..]
Vanaf 11 juni liegen Deepak en Satish niet meer.![]()
Heb je trouwens dit scenario al eens gelezen?
[..]
Of gaat dat niet samen met de fraude van Dr. Phil en de leugens van Beth Holloway.
Ik vind het zooo raar dat een aantal mensen zich in allerlei bochten wringt om die Kalpoe's erbij te houden!
Dat klopt niet. Ik vermoed daarom dan ook dat de mensen die dat doen óf meer weten óf geld willen verdienen.
Zonder de uit de duim gezogen groepsverkrachting is die film waardeloos en brengt die film niets op.
Beth Holloway liegt aantoonbaar en wil niet meewerken aan onderzoek naar wat Natalee heeft uitgespookt op Aruba. Ook mag er geen onderzoek naar Natalee in Amerika worden gedaan.
Ik weet niet waarom Beth Holloway dit doet, maar wat Beth Holloway doet deugt niet, dat staat wel vast.
Heb je een link?quote:maar het hele zooi blijft maar met elkaar in gesprek, daar zijn geheime tape's van bij de politie op aruba. joran belt kalpoe's nog op hoe het met de zaak dr. phil staat nou dat begrijp ik dan weer niet. kortom het blijven maatjes die joran en kalpoe's waarschijnlijk nood gedwongen en dus voor een reden.
Natalee was daar met een groep Amerikaanse meisjes, dat waren de belangrijkste getuigen.quote:als de politie zelf niet kan uitzoeken wat natalee op het eiland heeft gedaan , mag je dat nog niet een politie noemen
Hij is toch ook een proces begonnen?quote:ik persoonlijk zou er nooit genoegen mee nemen dat stukje tape zegt deepak duidelijk dat ze alle drie sex hadden , dan eis je toch dat dat terug wordt genomen , of ben ik nu gek ???
quote:nog een mafkees in renee gielen doc. met zijn verhaal over invloed in witte huis. de meeste mensen hebben wel wat iq hoor hoef je niet uit te leggen of was dat voor de arubanen zelf ???
http://juridischdagblad.nl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=5823quote:In het Antilliaanse dagblad Amigoe stond dat enkele leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden verzocht hebben om een hoorzitting over de rol van de FBI bij het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway op Aruba.
Wat me opvalt is dat jij voortdurend leugens vertelt en feiten blijft ontkennen.quote:ben nog steeds 70 studenten in 2 minuten kwijt. nooit een van die americanen gehoort over dat ze de bus terug namen wel dat ze allemaal naar taxi's gingen zoeken om terug te gaan ,
quote:
linkiequote:Before he left for Aruba on Friday, Golba told Fox 25 television in Boston that he planned to stick his hands into the pond's muddy bottom and feel around for "bones and his sneaker" while his tracking dog searches the marshy scrubland.
"I have more confidence in this pond then anything I have done in eight trips to this island," Golba told the TV station.
ben niet zo goed in linkjes weet je toch , maar ik kan wel vertellen waar ik uit haal, die geheime tape's daar had hans mos het over iets met afgeluisterde telefoons of gesprekken in een of beide huizen, was pers vraaguren uurtje met hans mos zelfde verhaal als dat hij maanden bezig was met die man die zijn rommel op strand niet opruimdequote:
de dingen niet omdraaien hequote:Op maandag 23 maart 2009 08:21 schreef yyentle het volgende:
[..]
Natalee was daar met een groep Amerikaanse meisjes, dat waren de belangrijkste getuigen.
Waarom stuurde Beth Holloway de studenten weg, voor de politie werd ingelicht?
Je kunt er de politie toch niet de schuld van geven dat Beth Holloway eerst de studenten (de belangrijkste getuigen) wegstuurde zodat ze geen getuige meer konden zijn, en daarna pas de politie inlichtte?
Beth stuurt alle, maar dan ook ALLE getuigen onmiddellijk terug naar Amerika, licht daarna de politie in, en verwacht dan ook nog dat de politie meteen in de houding springt.![]()
"Sorry oom agent, mijn dochter is niet op het vliegveld komen opdagen. Ik heb alle getuigen die bij mijn dochter waren dringend verzocht zo snel mogelijk het eiland te verlaten. Pas toen ze het eiland hadden verlaten, ben ik naar u gekomen".![]()
![]()
Wist de politie het toen dan al?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:00 schreef duikkie het volgende:
[..]
de dingen niet omdraaien he, die meiden waren op vacantie er stonden twee retour vluchten klaar, als de politie van aruba het nodig vondt , hadden ze beter moeten handelen.
Waar staat het dan Duikkie?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:50 schreef duikkie het volgende:
[..]
ben niet zo goed in linkjes weet je toch , maar ik kan wel vertellen waar ik uit haal, die geheime tape's daar had hans mos het over iets met afgeluisterde telefoons of gesprekken in een of beide huizen,
en over Deepak en Satish dit:quote:An investigation was started concerning the so called outside phone near the pool outside the Marriott Hotel. And also investigated was the fact if Joran van der Sloot might even have been able to make a phone call because one needs a credit card to make a phone call with such a phone….this is investigated.
Het hele interview staat hier:quote:Furthermore the two brothers – who were considered suspects until 18 December 2007- but that were set aside by Jorans’ statement of not knowing anything, have been heard as witnesses. And also Patrick van der Eem – known by you by now- was questioned twice during his stay on Aruba as a witness.
hou me te goed maar voor de tweede vlucht wist de politie het dacht ik al, maar is niet zo van belang omdat de politie toch niet optrad. zouden ze nergens doen trouwens. ze dachten die komt wel ergens boven water die heeft gewoon de vlucht gemist.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef yyentle het volgende:
[..]
Wist de politie het toen dan al?
De politie hoorde het toch pas toch Beth op Aruba kwam?
geef eens de buslijn en dienst rooster voor mij part kopier je het, ik kan alleen vinden tot 21:30 gaat er een bus terugquote:Op maandag 23 maart 2009 09:17 schreef yyentle het volgende:
@ Duikkie,
Je schreef:
[..]
Wat me opvalt is dat jij voortdurend leugens vertelt en feiten blijft ontkennen.
Deepak en Satish hebben vanaf 11 juni de waarheid verteld. Dat is bevestigd door getuigen en computergegevens. Jammer voor je, maar helaas.![]()
Een klein voorbeeldje van je "zogenaamde koppigheid". Je beweert bij hoog en bij laag dat er geen bussen rijden 's nachts. Ik heb al een paar keer links gegeven waarin staat dat er wel degelijk nachtbussen rijden. Vervolgens schakel je over op de getuigen. Volgens jou zou niemand gezegd hebben dat ze met de bus gingen. Ik heb je al een paar keer gewezen op de verklaring van Lee Asford Broughton. Zij zegt:
"De groep, ongeveer 70-100 verliet de bar om de bus of taxi's te nemen".
Vervolgens schakel je weer terug naar de bussen, etc. etc.
Mede door dit gedrag verdenk ik jou ervan dat je, net als Beth Holloway, de feiten wilt verdoezelen.![]()
Het is wel van belang want als de politie niets weet, kunnen ze ook niet optreden.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
hou me te goed maar voor de tweede vlucht wist de politie het dacht ik al, maar is niet zo van belang omdat de politie toch niet optrad.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:30 schreef duikkie het volgende:
[..]
geef eens de buslijn en dienst rooster voor mij part kopier je het, ik kan alleen vinden tot 21:30 gaat er een bus terug
en alsof die americanen weten hoe de dienstregeling is zeg, ik hier ook vaak bij bushokje op zondag hebben gestaan , nou mooi geen bus meer maar wel op zaterdag. sta je mooi in de kou en moet je alsnog een taxi paken
http://www.overheid.aw/index.asp?nmoduleid=19&wgid=6&sc=0&spagetype=21&nPageID=897&nCMSPageType=1quote:Bussen
De enige vorm van openbaar vervoer in Aruba is het busvervoer. In 1979 is de overheid begonnen met een vloot van 14 bussen die gestaag doorgegroeid is naar een vloot van ongeveerd 50 bussen op dit moment. De buslijnen bestrijken een bijzonder groot oppervlakte van het eiland en rijden van ’s morgens 04.00 uur tot ’s nachts 01.30 uur. De gehanteerde tarieven zijn zeer concurrerend.
ach gaan we daar weer over bekvechtenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:53 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
http://www.overheid.aw/index.asp?nmoduleid=19&wgid=6&sc=0&spagetype=21&nPageID=897&nCMSPageType=1
Die meisjes waren iedere avond in Carlos & Charlies, dus dat er bussen reden, wisten ze al.
Lijn 10 is van Oranjestad naar Hotels. Deze begint om 5:30 en eindigt rond middernacht.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:33 schreef duikkie het volgende:
[..]
ach gaan we daar weer over bekvechten, ik neem toch aan dat ik lijn 7 nodig heb de laatste die rijdt is om 21:30, maar ik vindt het slechte info , er staat namelijk niet bij welke dag , schema kan wel van maandag tot vrijdag zijn.
dat bovenste stukje is algemene info en als het net zo als hier is staat er wel ze rijden tot 1:30 maar dat is dan de aankomst tijd laatste station dus kan je niet aan het begin meer om 1:30 opstappen. en ze kwamen nou net pas om 1:30 aankaken die studenten bij de bushalte, mooi laatste bus gemist, zoals ik zei gebeurt mij ook wel eens op zondag en ga je verder met de taxi.
kortom ik wil je best geloven hoor Y, maar een lijndienst op zondag die nog om 1:30 rijdt van CNC zie ik echt nog niet.
dat de meisjes eerder in CNC waren die week geloof ik ook best maar dat is geen zondagdienst he
hoe kom je toch bij die onzin dat beth holloway de hand heeft in lijndienst tijd van de vlucht tussen aruba en america. de studenten zijn vertrokken omdat het einde vacantie was en weer terug moesten, als je niet instapt in een vliegtuig gaan ze echt zonder je weg hoor. ik betwijvel zelfs of de politie een groep van 140 man tegen kan houden, een of twee uit een vliegtuig halen omdat het terroristen zijn dat misschien nog wel, of dat ze de koffer van natalee vol drugs hadden gestopt dan de persoon die dat ingecheckt heeft eruit halen , geloof ik ook nog wel, maar twee vluchten tegen houden nee hoor lukt ze niet. ook al wisten ze het, ze deden nog niets met de info. de algemene gang van zaken was ach die duikt wel op, we wachten eerst af. volgens mij doet de politie dat hier ook geen paniek tig procent van alle vermisten is binnen 24 uur weer boven water. ook beth holloway is weggestuurt met deze boodschap, maar beth kende haar eigen dochter en wist dus er is meer aan de hand, en wat blijkt er was meer aan de handquote:Op maandag 23 maart 2009 14:44 schreef yyentle het volgende:
[..]
Het is wel van belang want als de politie niets weet, kunnen ze ook niet optreden.
De kans om de belangrijkste getuigen te horen, had Beth Holloway hen al ontnomen, die waren op advies van Beth Holloway, al vertrokken.
nee !!!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Lijn 10 is van Oranjestad naar Hotels. Deze begint om 5:30 en eindigt rond middernacht.
Lijn 10 is iig naar de hotels op zondag en Lijn 7 is naar de stad. Hoe vroeg maandag weer begonnen wordt ben ik eigenlijk niet naar wezen kijken.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:55 schreef duikkie het volgende:
lijn 10 als ik het goed lees eind hotels om 0:06, en toen kwamen ze nog niet eens uit CNC dus die hebben de 70 studenten mooi gemist. net als mijn ervaring hier heb je op zondag een bus nodig komt dat ding niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |