Van jou, nee hoor, de onmacht druipt er van af.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef Caesu het volgende:
komt het zo ongenadig hard aan als ik zeg dat je weinig van politiek lijkt te begrijpen?
Ja, ja poster en niet de post we kennen je "repertoire" nu wel Caesu.quote:trouwens al eerder heb ik gezegd dat ik me in mijn reacties bewust wat verlaag naar het niveau van types zoals jij.
Vooral blijven doen joh, mits het natuurlijk gerelateerd is aan de zaak van die breezer die 4 jaar geleden verdween.quote:wen er nou maar aan dat ik berichten over je corrupte happy eilandje hier zal blijven neerplempen.
als je het beste voor zou hebben met het eiland zou je daar geen bezwaar tegen moeten hebben.
dat krampachtige baggitaliseren van je wordt ook elke keer grappiger.
Sure dat blijkt vooral uit je afgelopen 5 postsquote:je zal dan ook merken dat ik maar sporadisch tijd verdoe door op je te reageren.
Trollen veranderden vaak van naam !quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je maakt mij dus gewoon voor trol uit omdat ik op de feiten wijs: Peter R, Hans Mos, NFI, bedrog Beth Holloway, onderzoekers, posters wereldwijd en normale logica.
Ik denk dat jij, Johan555 en Duikkie trollen zijn.
Jullie hebben mij al zo vaak beledigd dat ik dit keer maar eens de vrijheid neem mijn vermoeden uit te spreken:
ik denk dat een van jullie Duikkie is en een dubbelrol speelt.
Misschien zijn jullie wel alle drie dezelfde: alle drie tegen alle logica in.
Twee van jullie, posten opvallend genoeg, steeds hetzelfde type foto's.
Ik zie dat nergens op de fora, alleen bij de Scared Monkeys: een forum wat door Beth Holloway wordt gesteund.
Weet je zeker dat jullie niet worden betaald voor jullie acties?
misschien als ik alle gegevens eens in kon zien dat ik op andere gedachte ben te brengenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je bent het ook niet met Peter R. de Vries, Hans Mos en de andere onderzoekers eens die zeggen dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben?
Je weet het beter dan het NFI en de computergegevens uit Driebergen?
over dat laatste wordt door vele mensen getwijfeld hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
duikkie, over 'de oordelende mensen', inclusief jou en mijzelf. Denk je nou echt dat 'wij' bij machte zijn om een reëel oordeel te vellen over deze zaak? Bij wijze van wat wij via subjectieve bronnen (d.m.v. bijv media, Joran) tot ons door laten dringen?
Je zult toch moeten begrijpen dat de 'werkelijkheid', vorm gegeven en uitgedragen door de media, of door Joran zelf, weleens een heel andere werkelijkheid zou kunnen zijn dan een, laat ik zeggen, meer objectieve werkelijke werkelijkheid?
Zou jij je er nou echt lekker bij voelen wanneer Joran morgen een dodelijke injectie zou krijgen, gebaseerd op de 'werkelijkheid' die, dankzij jouw (niet de mijne!) subjectieve, gekleurde bronnen, in jouw (niet de mijne!) subjectieve, gekleurde hoofd is gaan leven? Zonder ooit zeker te weten wat zich die nacht werkelijk op het strand heeft afgespeeld?
Kijk, een rechter probeert via verschillende beoordelingsmethodieken een zo objectief mogelijk en onafhankelijk oordeel te vellen. Met inachtneming van zoveel mogelijk werkelijke werkelijkheid van de hele situatie, heersende normen, waarden, rechtsregels en ga zo nog maar even 27 rechtswetenschappelijke en -filosofische boeken door. ...
Heel verstandig en wijs trouwens dat je niet hardop uitspreekt wat je de fam. Van der Sloot (allemaal) toewenst. Jij hebt tenminste nog enig fatsoen in je donder (een heel klein beetje dan) ...
Y je heb het al meer gedaan en meestal laat ik het over gaan, maar kijk ook eens wat jezelf doet !!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je maakt mij dus gewoon voor trol uit omdat ik op de feiten wijs: Peter R, Hans Mos, NFI, bedrog Beth Holloway, onderzoekers, posters wereldwijd en normale logica.
Ik denk dat jij, Johan555 en Duikkie trollen zijn.
Jullie hebben mij al zo vaak beledigd dat ik dit keer maar eens de vrijheid neem mijn vermoeden uit te spreken:
ik denk dat een van jullie Duikkie is en een dubbelrol speelt.
Misschien zijn jullie wel alle drie dezelfde: alle drie tegen alle logica in.
Twee van jullie, posten opvallend genoeg, steeds hetzelfde type foto's.
Ik zie dat nergens op de fora, alleen bij de Scared Monkeys: een forum wat door Beth Holloway wordt gesteund.
Weet je zeker dat jullie niet worden betaald voor jullie acties?
er zijn er meer hoor, daarom maar weer de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet ( en even niet persoonlijk aangevallen te voelen mr.b, want ik heb het over andere hier)quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:20 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ook voor deze maar weer. Kun je deze beweringen onderbouwen mijnheer Bro. Erg kwalijk dat je mensen voor hoer uitmaakt, terwijl je ze a) niet eens kent en b) dat ongefundeerd doet.
Het is kennelijk nog steeds erg lastig voor je om op een normale manier deel te nemen aan de discussies hier. Jammer, gemiste kans lijkt mij.
Voor zover mij bekend zijn mensen die onder een bepaalde naam posten en later onder een andere naam verder posten geen trollen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef johan555 het volgende:
[..]
Trollen veranderden vaak van naam !
trollen leuke dingen in scandinavisch landen, moeders mooistequote:Op vrijdag 27 maart 2009 06:59 schreef yyentle het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend zijn mensen die onder een bepaalde naam posten en later onder een andere naam verder posten geen trollen.![]()
Mensen die met drie namen tegelijk in hetzelfde onderwerp posten kun je wel tot de trollen rekenen.
Ik heb nooit gezegd dat Natalee een hoer was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:47 schreef duikkie het volgende:
[..]
Y je heb het al meer gedaan en meestal laat ik het over gaan, maar kijk ook eens wat jezelf doet !!!
hoe vaak heb ik niet moeten lezen hier dat natalee holloway een hoer is, omdat ze met drie onbekende mannen mee ging.
nou alle relatie's komen voort uit het feit dat twee onbekende soms in gezelschap met elkaar mee gaan![]()
zo heeft iedereen hier het helemaal verkeerd wie ik ben, zegt alleen dat je het ook mis kan hebben over je oordeel over de kalpoe's
omdat ze op vacantie was er er lol in had !!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:06 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Natalee een hoer was.![]()
Het is een feit dat ze op de bar ging liggen en zich door allerlei verschillende mannen die ze niet kende liet aflikken.
Deepak vertelde (terecht?) dat ze zich kleedde en eruit zag als een hoer.
Satish vertelde dat hij nog nooit eerder had gezien wat Natalee deed (in Carlos en Charlies nota bene) en Deepak had er blijkbaar ook zijn mening over.
Feiten zijn feiten. Ik heb niet gezegd dat Natalee een hoer was, een mening over haar gedrag en je afvragen waarom een meisje van 18 zich zo opstelt is iets anders hOOr!
k zeg niet dat Joran niets weet, ik zeg TERECHT dat Deepak en Satish niets weten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:47 schreef duikkie het volgende:
zo heeft iedereen hier het helemaal verkeerd wie ik ben, zegt alleen dat je het ook mis kan hebben over je oordeel over de kalpoe's
potver basito je bent bijna bij de waarheid, gelukkig is het geen foto van mijquote:
je moet nog zoveel leren , net als ik !!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:12 schreef yyentle het volgende:
[..]
k zeg niet dat Joran niets weet, ik zeg TERECHT dat Deepak en Satish niets weten.![]()
De enigen die dat door midden van verdraaiing proberen tegen te spreken zijn Duikkie, Johan555 en Bastribo, daarin heb ik het niet mis hoor. Gewoon even teruglezen.![]()
En over mishebben gesproken, jij bent niet meer serieus te nemen omdat je opzettelijk feiten verdraait: ik heb het je al zo vaak zien doen.
Das waar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:16 schreef duikkie het volgende:
[..]
een mens is nooit te oud om te leren
Als taxi te fungeren ! hoe weet je dat ? van de broertjes zelf soms ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:29 schreef yyentle het volgende:
Deepak en Satish weten van niets: ze zijn door Joran gebeld om (zoals wel vaker gebeurde) als taxi te fungeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |