Als dit topic gesloten wordt of langer dan 48 uur actief blijft (na 48 uur kun je immers je posts niet meer bewerken), dan krijgt tong80 5 maluspunten.quote:
gaudi, maar da's foutquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie zoek ik?
(Valencia, 28 juli 1951) is een Spaanse architect die afstudeerde aan het Instituut voor architectuur in Valencia (1974) en als ingenieur aan het Instituut voor Technologie (ETH) in Zürich (1981). In Zürich heeft hij zijn kantoor gevestigd.
Ik heb mijn best gedaan meer kan ik er niet van maken.quote:
Puike OPquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan meer kan ik er niet van maken.
Echt sorry dat het is mislukt.
Dacht dat ik in een ander topic zat
Zolang de ranglijst maar geüpdatet isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan meer kan ik er niet van maken.
Echt sorry dat het is mislukt.
Dacht dat ik in een ander topic zat
Bijgewerktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zolang de ranglijst maar geüpdatet is
ratatouille ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Santiago Calatrava was het antwoord.
Nieuwe vraag:is een Frans gerecht van gestoofde groenten, dat vooral in de Provence veel wordt bereid. Verschillende variaties van het gerecht worden gegeten in andere landen rond de Middellandse Zee. Marimar Torres, schrijfster van een boek over de Catalaanse keuken beweert dat het gerecht afstamt van het Catalaanse gerecht samfaina.
Wat zoek ik?
Whie, een jonkie?quote:
jonkie!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
Aah die vond ik echt vet eng vroeger
Heel hard belsen roepenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:57 schreef Stormqueen het volgende:
komt er nog een nieuwe vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |