nee, ik wil het antwoord op het raadselquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:34 schreef Yurithemaster het volgende:
J.R.R tolkien? als je dat wil horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's next?disclaimer
We zoeken een dier en het is geen zoogdierquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:54 schreef lubje25 het volgende:
uit de Hobbit, Gollum?
weet ik veel hoe die gollum zich voortplant? Misschien legt ie wel eieren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We zoeken een dier en het is geen zoogdier
Tis een gewoon raadsel, maar wat er gezocht word legt wel eieren jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
weet ik veel hoe die gollum zich voortplant? Misschien legt ie wel eieren.
mij bestquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
en gollum is/was trouwens een hobbit dus een zoogdier
Een Visquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:04 schreef Stormqueen het volgende:
Alive without breath,
As cold as death;
Never thirsty, ever drinking,
All in mail never clinking
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
Een Vis
LOTR heb ik al 10 gelezen, heb The Hobbit niet
Leven zonder ademen
Koud als de dood
Nooit dorstig, altijd drinkend
In pantser nooit rinkelend.
Wat me te binnenschoot was 'scale mail armour'
So close, yet....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:37 schreef lubje25 het volgende:
the monkeys
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:42 schreef lubje25 het volgende:
the monkees dan? Weet ik veel hoe je dat precies schrijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Eerlijk gezegd denk ik het ook niet. Ik weet behoorlijk wat van muziek, maar deze wist ik niet. Ik denk dat misschien Iggy het nog zou weten, of Berkery of belsen als die een keer langskomt, maar dan zit je voor hetzelfde geld dagen te wachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:23 schreef BasOne het volgende:
Ik heb even gespiekt en ik denk niet dat iemand dit gaat raden
You do know a lotquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:16 schreef Berkery het volgende:
Harold Melvin & the Blue Notes?
quote:(parotitis epidemica, ookwel dik-oor genoemd) is een meestal onschuldige virale kinderziekte die wordt veroorzaakt door een paramyxovirus. De ziekte wordt overgedragen via de lucht of speeksel en heeft een incubatietijd van 14 tot 21 dagen. Klinisch is de parotitis met de zwelling van de grote speekselklier het meest in het oog springend. De wang kan hierdoor flink dik worden. Het is pijnlijk om te eten en om te slikken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:47 schreef starla het volgende:
bof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |