Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
Zou er nog veel over zijn van dat lichaam na een paar jaar!? En zal er iets gevonden worden om Joran straks levenslang de cel in te krijgen!?
Ik doe met je meequote:
het gebit hooguit, als eerste identificatie daarnaast nog DNA maar dat zie ja natuurlijk niet gelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
Zou er nog veel over zijn van dat lichaam na een paar jaar!? En zal er iets gevonden worden om Joran straks levenslang de cel in te krijgen!?
Ongewtijfeld maar hoe vaak worden er geen fake berichten gestuurd in de hoop dat...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Roksopp het volgende:
[..]
Onderschat het niet. Voor een hoop persbureaus is dit een vaste feed hoor.
Ik betwijfel het. Als het al waar is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
Ging niet doorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:16 schreef Gabbylicious het volgende:
Wacht wacht... Twitter... Hadden fokkers niet een leuke actie bedacht?
volgens mij kan niet zomaar elke user daar posten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ongewtijfeld maar hoe vaak worden er geen fake berichten gestuurd in de hoop dat...
BNO is sneller met nieuws dan het anp. I rest my case...quote:
Bij Aruba in de buurt, volgens betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waar zou het lichaam dan gevonden zijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Gunner het volgende:
Maandenlang gezocht in alle hoeken en gaten en nu ineens op Aruba gevonden. Ik weet het nog niet.q
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |