bij auto van een maand ofzo best welquote:Op zondag 22 maart 2009 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
ik zie ook niet zo in waarom dat door de wasstraat zou komen?
sowieso autos waarbij dat er nog toe doet en mensen die dat belangrijk vinden
Dan kan je ze er wel uitpoetsenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij auto van een maand ofzo best wel
en gloednieuw. Dan is het gewoon jammer als er een krasje opstaat.
Mar jah, zijn echt bijna niet te zien
Inderdaadquote:
Heerlijkquote:
42 dagen he! kijk dat is de verloedering van de sport in 1 zin samengevat... ge kekt wel, maar ge list nie!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dingen die men snel uit het oog verliest. Echter, een echte kenner weet dat de windsnelheid en windrichting buiten ook van buitengewoon groot belang zijn. Immers, de minste tocht in het gebouw zal de val van de snack al beinvloeden. Corrigerende manoeuvres zijn dus vereist.
Ach ja, het balincident van 23 oktober 2004! Een klassieker op snackvalgebied! Ik zie nog zo het beteuterde gezicht van Jopie van Sommeren voor me, nadat zijn mini-kaassoufle op de rand van het sausbakje viel, omdat zijn buurman net iets te hard zijn adem uitblies en Jopie hierdoor geen corrigerende manoeuvre meer kon maken. Ach, wat zaten we allemaal in spanning!
De aloude mayo-aioli wisseltruc is overigens een bekende concurrentiekiller, schrijnende voorbeelden te over. 42 uur uit de running is nog een lachertje, ik kan me nog gevallen herinneren van lieden die hun huis gedwongen moesten verkopen!
Rest zijn wel goede ideeenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
poolen?
zwemmen?
cocktails drinken?
karten?
gezelschapspelletjes?
poker?
Kan i kalleen niet zo goedquote:
Dat maakt toch niet uitquote:
Kloptquote:
Morge pasquote:
Maak maar een lijstje dan ga ik eens uitgebreid kijken naar een OPquote:Op zondag 22 maart 2009 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Misschien idee om in de OP vanaf deel 100 alle activiteiten neer te zetten die er nog komen ?
Zijn er namelijk echt super veel
Met kijk'n kump ie nie zover heur..quote:Op zondag 22 maart 2009 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maak maar een lijstje dan ga ik eens uitgebreid kijken naar een OP
Je kunt parkeren onder het Pieter Vreedeplein, zit je gelijk naast de Saturnquote:Op maandag 23 maart 2009 00:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet morgenavond in Tilburg zijn, maar wil er al ruim van te voren aanwezig zijn, en dan even de stad in. Is er in of vlakbij het centrum gelegenheid om gratis te parkeren!? (Ik wil o.a. even naar de Saturn...)
En dat is gratis!?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt parkeren onder het Pieter Vreedeplein, zit je gelijk naast de Saturn
Zie editquote:
Thanks. Zal morgenochtend even google-earth erbij pakken en kijken waar ik kan parkeren, eten (onderweg, dus even snel een Burger King of Ikea hotdog+fris), etc etc.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Capucijnenstraat, SInt Annahof, Veestraat en de omliggende straten.
Of gewoon betalen natuurlijk....
Ik gok dat ie dat niet zelf betaald? :pquote:Op maandag 23 maart 2009 01:27 schreef theKiD het volgende:
Gewoon bij de Roze toren van interpolis aanbellen, bij de ingang van de parkeerkelder. Mss heb je geluk en word je binnen gelaten. Mij is het zo ook al 2x gelukt.. al gebied de eerlijkheid me te zeggen dat er toen collega's van me daar bij de poort zaten..Zelfs de directeur daar betaald per jaar een 2500 euro om er te mogen staan
Haha, zoiets deed een kennis van mij altijd hier in Roosendaal.quote:Op maandag 23 maart 2009 02:05 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik gok dat ie dat niet zelf betaald? :p
btw, kun je daar dan niet zeggen van, ik heb een afspraak met die en die?
inderdaadquote:
ach jah, went welquote:
Heb de route nog niet bekeken.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef existenz het volgende:
Oh de trucktour komt wel heel erg in de buurt langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das minderquote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef existenz het volgende:
Helaas slaap ik dan in de buurt van de route
Gelukkig ben ik dat weekend een paar dagen mountainbiken in de Ardennen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
ow damn die tucktour is kut! vorig jaar sliep ik precies naast die kuttrucks
en dan ook nog op een dag dat ik precies uit kan slapen
serieus ik overweeg gewoon een weekend weg te gaan dit jaar dan
en dat in riel daar kwam ik vrijdag langssnapte er al geen zak van
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
ik gok dat er geen slachtoffer was of zo maar alleen kei veel bloed?
dan bedenk maar eens wat daar gebeurd is!
is het moord of iets anders? wie is het slachtoffer dan? waar is die dan? waarom? etc etc
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
Link werkt goed
duidelijke applicatie
heb hem op mijn sony ericson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |