Thanks. Zal morgenochtend even google-earth erbij pakken en kijken waar ik kan parkeren, eten (onderweg, dus even snel een Burger King of Ikea hotdog+fris), etc etc.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Capucijnenstraat, SInt Annahof, Veestraat en de omliggende straten.
Of gewoon betalen natuurlijk....
Ik gok dat ie dat niet zelf betaald? :pquote:Op maandag 23 maart 2009 01:27 schreef theKiD het volgende:
Gewoon bij de Roze toren van interpolis aanbellen, bij de ingang van de parkeerkelder. Mss heb je geluk en word je binnen gelaten. Mij is het zo ook al 2x gelukt.. al gebied de eerlijkheid me te zeggen dat er toen collega's van me daar bij de poort zaten..Zelfs de directeur daar betaald per jaar een 2500 euro om er te mogen staan
Haha, zoiets deed een kennis van mij altijd hier in Roosendaal.quote:Op maandag 23 maart 2009 02:05 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik gok dat ie dat niet zelf betaald? :p
btw, kun je daar dan niet zeggen van, ik heb een afspraak met die en die?
inderdaadquote:
ach jah, went welquote:
Heb de route nog niet bekeken.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef existenz het volgende:
Oh de trucktour komt wel heel erg in de buurt langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das minderquote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef existenz het volgende:
Helaas slaap ik dan in de buurt van de route
Gelukkig ben ik dat weekend een paar dagen mountainbiken in de Ardennen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
ow damn die tucktour is kut! vorig jaar sliep ik precies naast die kuttrucks
en dan ook nog op een dag dat ik precies uit kan slapen
serieus ik overweeg gewoon een weekend weg te gaan dit jaar dan
en dat in riel daar kwam ik vrijdag langssnapte er al geen zak van
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
ik gok dat er geen slachtoffer was of zo maar alleen kei veel bloed?
dan bedenk maar eens wat daar gebeurd is!
is het moord of iets anders? wie is het slachtoffer dan? waar is die dan? waarom? etc etc
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
Link werkt goed
duidelijke applicatie
heb hem op mijn sony ericson
eigenlijk best veelquote:
Ik heb hem ook even binnengehaald, best leuk gedaan inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2009 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk best veel
Kopje evenementen staan er niet allemaal in maar wel veel
inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2009 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even binnengehaald, best leuk gedaan inderdaad
Daar was ik vanmorgen inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2009 12:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
maar voor de meeste moet je toch even kijken op www.tilburg2009.nl
Daar staan nog veel meer activiteiten evenementen
en bevalt het allemaal ?quote:
jaja, heel veel partys enzoquote:
nice, is ff halen dit weekendquote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef aardappel het volgende:
http://www.tilburg2009.nl/vlaggenactie/
woei, gratis tilburg vlag
die roze?ik vind hem mooi!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
ahhh nu weet ik dus waar die gaylord tent op evenementen terrein voor is! dacht al is er een circus in de stad!
Voor wielrennen als ik me niet vergisquote:Op maandag 23 maart 2009 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die roze?ik vind hem mooi!
waarvoor is ie dan?
er is daar 17 april wel een partyquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
ow blegh das ook niet tof
ik dacht een leuke gayparty of zo
haha nee maar die tent is echt heel erg toppers roze!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
ow blegh das ook niet tof
ik dacht een leuke gayparty of zo
beetje roze mag toch wel ?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
haha nee maar die tent is echt heel erg toppers roze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |