Inderdaadquote:
Heerlijkquote:
42 dagen he! kijk dat is de verloedering van de sport in 1 zin samengevat... ge kekt wel, maar ge list nie!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dingen die men snel uit het oog verliest. Echter, een echte kenner weet dat de windsnelheid en windrichting buiten ook van buitengewoon groot belang zijn. Immers, de minste tocht in het gebouw zal de val van de snack al beinvloeden. Corrigerende manoeuvres zijn dus vereist.
Ach ja, het balincident van 23 oktober 2004! Een klassieker op snackvalgebied! Ik zie nog zo het beteuterde gezicht van Jopie van Sommeren voor me, nadat zijn mini-kaassoufle op de rand van het sausbakje viel, omdat zijn buurman net iets te hard zijn adem uitblies en Jopie hierdoor geen corrigerende manoeuvre meer kon maken. Ach, wat zaten we allemaal in spanning!
De aloude mayo-aioli wisseltruc is overigens een bekende concurrentiekiller, schrijnende voorbeelden te over. 42 uur uit de running is nog een lachertje, ik kan me nog gevallen herinneren van lieden die hun huis gedwongen moesten verkopen!
Rest zijn wel goede ideeenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
poolen?
zwemmen?
cocktails drinken?
karten?
gezelschapspelletjes?
poker?
Kan i kalleen niet zo goedquote:
Dat maakt toch niet uitquote:
Kloptquote:
Morge pasquote:
Maak maar een lijstje dan ga ik eens uitgebreid kijken naar een OPquote:Op zondag 22 maart 2009 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Misschien idee om in de OP vanaf deel 100 alle activiteiten neer te zetten die er nog komen ?
Zijn er namelijk echt super veel
Met kijk'n kump ie nie zover heur..quote:Op zondag 22 maart 2009 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maak maar een lijstje dan ga ik eens uitgebreid kijken naar een OP
Je kunt parkeren onder het Pieter Vreedeplein, zit je gelijk naast de Saturnquote:Op maandag 23 maart 2009 00:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet morgenavond in Tilburg zijn, maar wil er al ruim van te voren aanwezig zijn, en dan even de stad in. Is er in of vlakbij het centrum gelegenheid om gratis te parkeren!? (Ik wil o.a. even naar de Saturn...)
En dat is gratis!?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt parkeren onder het Pieter Vreedeplein, zit je gelijk naast de Saturn
Zie editquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |