Sfeerloos is het zeker niet, dat bleek woensdag maar weer, maar ik blijf het toch lelijk van binnen en buiten vinden. Zal ook wel komen door de kleuren van de stoeltjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
De Arena wordt door bijna iedereen in het buitenland mooi gevonden. 'Sfeerloos stadion' m'n reet, dat hebben we woensdag wel gezien.
Ik denk dat 1 van de grote factoren is de scheidingen. En dan vooral langs de zijkanten en natuurlijk de scheiding naar het veld. Daardoor lijkt zuid 1 op een eiland te zitten etc, als in die hoeken ook plekken komen word het zowieso al een mooier gezicht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:44 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Sfeerloos is het zeker niet, dat bleek woensdag maar weer, maar ik blijf het toch lelijk van binnen en buiten vinden. Zal ook wel komen door de kleuren van de stoeltjes
Hij doet ook alles om bij de mooiste club in de wereld te spelenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:45 schreef Jasza het volgende:
Zenden zei tegen AT5 ook dat hij het altijd leuk vind in de ArenA omdat er een goede sfeer is.
Het verslag van die cijfers, interessant om eens te lezen:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:40 schreef Silenus het volgende:
Ajax boekt netto winst van ¤ 5,5 miljoen
Amsterdam, 20 mrt 2009
AFC Ajax NV maakt vandaag zijn halfjaarcijfers bekend. Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2008/2009 een netto winst van ¤ 5,5 miljoen geboekt, na verrekening aandeel derden
Ik moest 3 keer lezen voor ik je begreep.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef Dvm86 het volgende:
Ik hoop dat ze nou eens net zo goed als tegen OLM spelen as zondag.
Ik hoop met je mee, maar vrees het ergste.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef Dvm86 het volgende:
Ik hoop dat ze nou eens net zo goed als tegen OLM spelen as zondag.
dank, interessantquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het verslag van die cijfers, interessant om eens te lezen:
http://www.ajax.nl/web/sh(...)_doc.pdf/page=154417
Verkoop Suarez is het hoofddoel dus voor ajax.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het verslag van die cijfers, interessant om eens te lezen:
http://www.ajax.nl/web/sh(...)_doc.pdf/page=154417
Even doorlezen tot het positieve vermogen van 70 miljoen. Ajax hoeft niemand te verkopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Verkoop Suarez is het hoofddoel dus voor ajax.
dat zeggen ze al jarenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Even doorlezen tot het positieve vermogen van 70 miljoen. Ajax hoeft niemand te verkopen.
nouja er moet jaarlijks een grote transfer zijn om een positief resultaat te draaien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Even doorlezen tot het positieve vermogen van 70 miljoen. Ajax hoeft niemand te verkopen.
Dat is al een heel ander verhaal dan dat Suarez verkopen hoofddoel moet zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
dat zeggen ze al jarenBuiten dat. Suarez gaat wel hoor. Geef het nog een kleine kans als ajax hoofdfase CL haalt.
Je kunt er beter voor zorgen dat er een sterker team komt te staan waardoor je CL-inkomsten krijgt op een redelijk structureel niveau. Hoef je niemand te verkopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja er moet jaarlijks een grote transfer zijn om een positief resultaat te draaien.
Dit heeft toch echt wel gevolgen hoor. Gevolg van een beursgenoteerd bedrijf.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is al een heel ander verhaal dan dat Suarez verkopen hoofddoel moet zijn.
Hoezo? Ajax is niet een doorsnee beursgenoteerd bedrijf.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit heeft toch echt wel gevolgen hoor. Gevolg van een beursgenoteerd bedrijf.
maar het gebeurt wel. Maar oke daar staat dit los van. Ik maak me ook totaal gen ilussies dat er niemand gaat verder hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is totaal geen noodzaak voor Ajax om iemand te verkopen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |