abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:29:20 #101
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67257842
Oh ja.. Ogararu.. die maar die concurrentie aan moest met Silva..
Oh ja, Silva, die maar de concurrentie aan moest met vd Wiel..
Die rechtsbackpostie toch.

Al met al toch 2 keer goed nieuws; Heerenveen loopt niet in en er is winst gemaakt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67257911
Poepon is absoluut niet geschikt voor Ajax 1. Die heb ik laatst in het stadion aan het werk gezien, maar die komt echt alles te kort hoor. Dan liever een ervaren speler met Bodul achter Darío.

Sowieso moet er een tweede keeper komen. Gentenaar gaat ook weg.

Verder inderdaad Leo, Sno, Rommedahl, Luque, Kennedy kunnen allemaal wel weg.
pi_67258055

Interviewer: ''Wat weet je van NAC Breda?''
Sulejmani: ''Soms spelen ze niet goed, maar ik zag de laatste wedstrijd tegen Vitesse in Arnhem en daar speelden ze erg goed. Ze wonnen met 4-1...''

pi_67258122
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Poepon is absoluut niet geschikt voor Ajax 1. Die heb ik laatst in het stadion aan het werk gezien, maar die komt echt alles te kort hoor. Dan liever een ervaren speler met Bodul achter Darío.
Hmm, had op basis van de cijfers wel het idee dat hij redelijk presteerde. Niet dat het alles zegt. Denk ook niet dat hij de reddende engel is ofzo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:06:59 #105
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_67258904
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik ga me niet heel erg populair maken met wat ik nu ga zeggen maar hier komt 'ie,
alle spelers die door Henkie of Van Geel gehaald zijn, behalve Suarez.

edit: Gentenaar, Ogararu, Silva, Lindgren, Bakircioglu, Rommedahl, Gabri, Luque, Manucharyan en Leonardo.
Silva en Leonardo hoeven van mij niet zo nodig weg, maar die zullen toch wel gaan.
pi_67259105
quote:

[..]

Ik ga me niet heel erg populair maken met wat ik nu ga zeggen maar hier komt 'ie,

edit: Gentenaar, Ogararu, Silva, Lindgren, Bakircioglu, Rommedahl, Gabri, Luque, Manucharyan en Leonardo.
Lindgren en Gabri zeker niet. De rest mag verkassen.
pi_67259316
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:06 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Silva en Leonardo hoeven van mij niet zo nodig weg, maar die zullen toch wel gaan.
Leonardo moet van mij zelfs weg. Ik ben die gast helemaal beu.

Die jongen kan heel goed voetballen. Maar hij heeft een groot mentaliteitsprobleem waardoor hij niet tegen kleinere clubs kan vlammen. Nee, laat die kakkerlak maar naar Griekenland gaan.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 01:38:57 #108
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_67260559
quote:

[..]

Gabri en Lindgren? Kan je die keuze ook beargumenteren?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_67261044
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gabri en Lindgren? Kan je die keuze ook beargumenteren?
Lindgren heb ik nooit goed genoeg gevonden voor Ajax. Niet constant in z'n prestaties, aanvallend beperkt, en redelijk vaak geblesseerd voor mijn gevoel. Vind hem een beetje vergelijkbaar met Vogel destijds bij PSV, zo'n type. Nuttig en meer ook niet.

Dan Gabri. Hoeft van mij niet persé weg, maar bij een goed bod zou ik het toch overwegen. Ik zie veel meer toekomst in Enoh. Die heeft ook de drive die Gabri heeft, maar is denk ik technisch gezien beter.
Verder vind ik het toch een beetje matig dat hij na een aantal jaar hier nog amper een woord Nederlands of Engels z'n strot uitkrijgt, dat vind ik eigenlijk niet kunnen als routinier en steunpilaar van het elftal. Ook hij is regelmatig geblesseerd.
pi_67262616
Tja, ik vraag me af welke club er op Gabri zou willen bieden en voor hoeveel. Ergens snap ik je wel, maar aan de andere kant gooi dan wel weer een stuk ervaring de deur uit, zeker nu het iemand is die al twee of drie seizoenen bij Ajax speelt.

Aan de andere kant heb je de nu ontwikkeling van Anita, Enoh, De Jong, Blind, terwijl Donald, Van Der Heijden ook nog iets zouden kunnen toevoegen aan het elftal, maar goed. Die jongens gaan ook absoluut weer een terugval hebben.

Met Vertonghen en Emanuelson kan je het ook nog opvangen op het middenveld, maar ik zou Gabri en Lindgren niet actief proberen te verkopen.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 09:38:26 #111
175985 Silaz
drie bier
pi_67262920
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tja, ik vraag me af welke club er op Gabri zou willen bieden en voor hoeveel. Ergens snap ik je wel, maar aan de andere kant gooi dan wel weer een stuk ervaring de deur uit, zeker nu het iemand is die al twee of drie seizoenen bij Ajax speelt.

Aan de andere kant heb je de nu ontwikkeling van Anita, Enoh, De Jong, Blind, terwijl Donald, Van Der Heijden ook nog iets zouden kunnen toevoegen aan het elftal, maar goed. Die jongens gaan ook absoluut weer een terugval hebben.

Met Vertonghen en Emanuelson kan je het ook nog opvangen op het middenveld, maar ik zou Gabri en Lindgren niet actief proberen te verkopen.
Was er een tijdje geleden ook geen belangstelling voor Emanuelson?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_67263244
quote:
Emanuelson licht kritisch op Van Basten
Ajacied Urby Emanuelson heeft lichte kritiek geuit op oefenmeester Marco van Basten. De Amsterdammer baalt van het feit dat hij meer dan hem lief is vroegtijdig naar de kant wordt gehaald tijdens de wedstrijden van zijn team.

"Ik ben de laatste tijd redelijk bezig en voel het vertrouwen van de spelersgroep. Het is vervelend dat de trainer dat soms anders ziet", aldus de 22-jarige linkspoot tegenover RTV Noord-Holland.

Opmerkelijk is de uitspraak van Emanuelson op dit moment wel, aangezien hij de laatste twee duels wel volledig meespeelde. Voor de duels met De Graafschap en Olympique Marseille werd de Ajacied wel met regelmaat voortijdig naar de kant gehaald.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67263251
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 09:38 schreef Silaz het volgende:

[..]

Was er een tijdje geleden ook geen belangstelling voor Emanuelson?
Ik geloof zelfs 12 miljoen van AS Roma.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67263270
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 02:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Lindgren heb ik nooit goed genoeg gevonden voor Ajax. Niet constant in z'n prestaties, aanvallend beperkt, en redelijk vaak geblesseerd voor mijn gevoel. Vind hem een beetje vergelijkbaar met Vogel destijds bij PSV, zo'n type. Nuttig en meer ook niet.

Dan Gabri. Hoeft van mij niet persé weg, maar bij een goed bod zou ik het toch overwegen. Ik zie veel meer toekomst in Enoh. Die heeft ook de drive die Gabri heeft, maar is denk ik technisch gezien beter.
Verder vind ik het toch een beetje matig dat hij na een aantal jaar hier nog amper een woord Nederlands of Engels z'n strot uitkrijgt, dat vind ik eigenlijk niet kunnen als routinier en steunpilaar van het elftal. Ook hij is regelmatig geblesseerd.
Lindgren is zoooooooo belangrijk voor ons. Gabri ben ik het ergens nog wel met je eens maar heb het liever niet, zie hem toch meer als een zekerheidje tegenover die nieuwe jongens die nog wel eens afwisselend willen zijn.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67263282
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:24 schreef toma het volgende:

[..]

Leonardo moet van mij zelfs weg. Ik ben die gast helemaal beu.

Die jongen kan heel goed voetballen. Maar hij heeft een groot mentaliteitsprobleem waardoor hij niet tegen kleinere clubs kan vlammen. Nee, laat die kakkerlak maar naar Griekenland gaan.
Dat was ik hem al toen hij werd aangetrokken door ons.

En hij kan helemaal niet goed voetballen, ook niet tegen grote clubs. Hij kan aardig dribbelen. En zijn gebrek aan voetbalgogme en juist overschot aan egoïsme zorgt ervoor dat hij zich altijd vastloopt in een blok van verdedigers.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:42:54 #116
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67263901
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:04 schreef Noshiba het volgende:

[..]
Hij moet niet janken. Tegen Marseille was logisch vanwege de rode kaart; dan laat je de twee snelle spitsen staan. En tegen kleinere clubs speelt ook Urby vaak heel erg matig. Dan kun je gewisseld worden.

Overigens vind ik dit nauwelijks kritiek op van Basten. Het is een goed teken dat een speler niet gewisseld wil worden, al moeten ze wel realistisch zijn over hun eigen prestatie.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67263911
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Rommedahl, Kennedy, Sno?
Luque?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_67264222
Babel denkt dat Ajax de CL in 1996 heeft gewonnen. Verder snap ik niet echt waarom hij over Arsenal praat.
Filmpje: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=75475
pi_67265056
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:02 schreef Rejected het volgende:
Babel denkt dat Ajax de CL in 1996 heeft gewonnen. Verder snap ik niet echt waarom hij over Arsenal praat.
Die CL hebben we eigenlijk ook gewonnen, Juve zat onder de dope!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_67265638
quote:

Wat ben je dan voor Ajacied
pi_67266203
En Granqvist staat in de belangstelling van Bayern. Waarom hebben wij niet een scoutingsapparaat zoals in het noorden? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67266500
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:46 schreef RayMania het volgende:
En Granqvist staat in de belangstelling van Bayern. Waarom hebben wij niet een scoutingsapparaat zoals in het noorden? .
Omdat wij iets anders hebben. Erm, hoe heet dat nou....

Oja. Een jeugdopleiding.
pi_67266516
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Omdat wij iets anders hebben. Erm, hoe heet dat nou....

Oja. Een jeugdopleiding.
En waarom kan het niet gewoon allebei?
Koning.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:02:14 #124
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_67266520
quote:
Begin niet over het trauma dat 1996 heet

Babel
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_67266666
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:02 schreef tha_dark het volgende:

[..]

En waarom kan het niet gewoon allebei?
Dat hebben we nu toch ook. 6 a 7 spelers per wedstrijd uit de eigen opleiding in de basis, met 4 daadwerkelijke versterkingen erbij. Gabri, Oleguer, Wielaert en dan een of twee uitzonderlijke talenten als Suarez, Sulejmani en Aissati aangevuld met 'oude' en 'jonge' garde eigen jeugd, dat zou het streven van Ajax moeten zijn.

Fantastisch voor Groningen dat zij elke keer spelers weg halen uit Scandinavie, waarmee ze vaak succes boeken en daar winst op kunnen maken, maar zolang het onze jeugdopleiding voldoet, zou ik niet inzien waarom we bij elke gelukte speler moeten gaan miepen dat onze scouting niets waard is.
pi_67267719
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]Fantastisch voor Groningen dat zij elke keer spelers weg halen uit Scandinavie, waarmee ze vaak succes boeken en daar winst op kunnen maken, maar zolang het onze jeugdopleiding voldoet, zou ik niet inzien waarom we bij elke gelukte speler moeten gaan miepen dat onze scouting niets waard is.
Ik zou er niet voor kunnen juichen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67268223
quote:
Koster gaat niet naar NEC

zaterdag 21 maart, door MN, Amsterdam, 13:16u, De Gelderlander
Adrie Koster wordt toch níet de nieuwe trainer van NEC. Dat meldt De Gelderlander. De oefenmeester heeft aangegeven niet op het aanbod van de club uit Nijmegen in te gaan.

Koster, de huidige trainer van Jong Ajax, staat ook in de belangstelling van Club Brugge. Tevens kan hij zijn contract bij de Amsterdam club verlengen. Volgens zaakwaarnemer Kees Ploegsma hakt Koster maandag de knoop door.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67268278
quote:
Babel denkt dat Ajax de CL in 1996 heeft gewonnen.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 14:22:17 #129
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67268306
Mijn Rio wat doe je
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:06:16 #130
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67269205
Slim van Adrie dat 'ie niet naar NEC gaat, dat kan alleen maar tegenvallen.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:12:43 #131
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67269317
Selectie voor NAC - Ajax

Amsterdam, 21 mrt 2009
Ajax kan in de competitiewedstrijd tegen NAC weer beschikken over Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen en Rob Wielaert. Zij ontbraken woensdag allen tegen Olympique Marseille, maar zitten zondag bij de selectie.

De volledige selectie is als volgt:

Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Leonardo
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alderweireld

Hmmm, geen Rasmus.
pi_67269384
ook onze spaanse vriend niet aanwezig.

Je zal vermaelen hard nodig hebben .
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:26:46 #133
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67269583
Je vergissen in een jaartal is menselijk, misschien bedoelde hij 95?
AFC AJAX
pi_67269686
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef msnk het volgende:
Of 71, 72 of 73.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:33:58 #135
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67269689
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef msnk het volgende:
Nou, denk je? Volgens mij bedoelde hij 1672.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:49:22 #136
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67270006
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou, denk je? Volgens mij bedoelde hij 1672.
Het gaat me d'r om dat het geen ramp is dat hij zich vergist in een jaartal, vooral een jonge als Babel die toen pas 10 was

Als het nou iemand was die toen daadwerkelijk speelde.. Dan is het anders wat mij betreft.
AFC AJAX
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:50:18 #137
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67270026
De rest van het seizoen alle wedstrijden winnen en dan vind ik het wel best voor dit seizoen. Van mij mag het alweer augustus zijn.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:52:53 #138
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67270101
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef msnk het volgende:

[..]

Het gaat me d'r om dat het geen ramp is dat hij zich vergist in een jaartal, vooral een jonge als Babel die toen pas 10 was

Als het nou iemand was die toen daadwerkelijk speelde.. Dan is het anders wat mij betreft.
Kom op zeg. Dat de jeugd van tegenwoordig al niet meer weet wanneer de slag bij Nieuwpoort was is al beschamend te noemen, maar niet eens weten wanneer Ajax de CL voor het laatst gewonnen heeft wanneer je als Ajacied bent opgegroeid, is een doodzonde.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67270104
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:50 schreef Aanvoerder het volgende:
De rest van het seizoen alle wedstrijden winnen en dan vind ik het wel best voor dit seizoen. Van mij mag het alweer augustus zijn.
Gelukkig hoeven we dit jaar niet die vreselijke play-offs te spelen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_67270191
Vermeer
Wiel-Wiel-Oleguer-Vermaelen
Enoh-Anita
Suarez - Aissati - Urby
-----Cvitanich
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:57:52 #141
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67270198
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Kom op zeg. Dat de jeugd van tegenwoordig al niet meer weet wanneer de slag bij Nieuwpoort was is al beschamend te noemen, maar niet eens weten wanneer Ajax de CL voor het laatst gewonnen heeft wanneer je als Ajacied bent opgegroeid, is een doodzonde.
Dit vind ik dus echt onzin

Ik weet niet wat voor ouders jij had, maar de mijne hebben echt geen Ajax feiten in me hoofd lopen pompen toen ik 8 was hoor.
AFC AJAX
pi_67270232
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:53 schreef MaxC het volgende:

[..]

Gelukkig hoeven we dit jaar niet die vreselijke play-offs te spelen
Mag je hopen ja
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_67270277
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:57 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor ouders jij had, maar de mijne hebben echt geen Ajax feiten in me hoofd lopen pompen toen ik 8 was hoor.
Babel is ook geen acht jaar oud vandaag de dag.

Ik was zeven toen Kluivert punterde. Maar dat betekent toch niet dat ik vergeet dat het in 1995 was?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:03:18 #144
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67270332
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:57 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik heb het over Babel, niet over jou of heb je de jeugdopleiding bij Ajax doorgelopen?
pi_67270337
Rio.... waus
pi_67270466
Elke Ajacied heeft toch wel minimaal 5 keer die beelden teruggezien? En meer dan 100 keer gehoord dat het in 1995 was?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:16:32 #147
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67270632
Natuurlijk, iedere klapjosti weet gewoon dat het 1995 is. Dat hij zich versprak kan ik me nog voorstellen, maar dat hij het echt niet wist zou me bijzonder verbazen.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_67271327
Ach Babel. Heb het altijd al een knuppel gevonden
pi_67271456
Weet iemand trouwens hoe het gaat met die jongen die opgepakt was in marseille?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67271898
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:55 schreef Noshiba het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het gaat met die jongen die opgepakt was in marseille?
Is die niet gewoon dag later vrijgelaten?
pi_67272237
Die is gewoon een dag later vrijgelaten ja.
pi_67273175
Hopefully voel ik me morgen iets beter, want op deze manier anderhalf uur in de bus naar NAC gaat niet lukken grr.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 18:15:40 #153
175985 Silaz
drie bier
pi_67273224
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:13 schreef Jasza het volgende:
Hopefully voel ik me morgen iets beter, want op deze manier anderhalf uur in de bus naar NAC gaat niet lukken grr.
Gewoon vroeg naar bed. Paracetamol en klaar
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_67273690
Emanuelson had een maand geleden zo'n last van een stijve nek. Kreeg vanmiddag tijdens mijn wedstrijd ook een verekking in m'n nek, waardoor ik hem niet kon draaien. Probeer dan maar eens te voetballen, godsamme, da's niet te doen .

Urby
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:10:48 #155
51286 w00h00
Digital man!
pi_67274498
Morgen kat in 't bakkie.
pi_67274578
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:10 schreef w00h00 het volgende:
Morgen kat in 't bakkie.
Ga er maar niet van uit..
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:27:42 #157
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67274926
Morgen Enoh .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67275002
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:38 schreef Rumille het volgende:
Emanuelson had een maand geleden zo'n last van een stijve nek. Kreeg vanmiddag tijdens mijn wedstrijd ook een verekking in m'n nek, waardoor ik hem niet kon draaien. Probeer dan maar eens te voetballen, godsamme, da's niet te doen .

Urby
je hoeft geen medelijden te hebben met voetballers hoor. Voor 2 miljoen per jaar wil ik ook wel een paar wedstrijden voetballen met een stijve nek. Geen probleem.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:50:17 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67275631
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:13 schreef Jasza het volgende:
Voor een tientje neem ik 'm van je over.
pi_67275918
Lindgren dus gespaard door Van Basten. Wil geen risico met hem lopen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67276483
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:30 schreef toma het volgende:

[..]

je hoeft geen medelijden te hebben met voetballers hoor. Voor 2 miljoen per jaar wil ik ook wel een paar wedstrijden voetballen met een stijve nek. Geen probleem.
Het gaat niet om medelijden, maar om de prestatie die hij die wedstrijd neerzette. Gewoon in het profvoetbal met een nek die je niet kan draaien gewoon je niveau halen. Vind ik knap.
pi_67277374
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:30 schreef toma het volgende:

[..]

Bij Ajax verdienen er maar weinig 2 miljoen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:01:53 #163
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67277637
quote:
Rasmus Lindgren is niet opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen NAC Breda. Aldus leert een blik op de lijst van de achttien spelers die wel zijn geselecteerd. De Deen liep in de uitwedstrijd tegen Olympique Marseille een hersenschudding op, maar trainde deze week wel weer met de groep mee.

Oh en !

Ajax TV: Hoe is het met Kluivert?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 22 maart 2009 @ 02:39:13 #164
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67284692
Kan iemand hier misschien de opstaptijd van morgen neerzetten? Ajax.nl doet het niet op m'n telefoon.
  zondag 22 maart 2009 @ 03:28:17 #165
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67285121
Ok apie, omdat jij het bent:

Instapprocedure Amsterdam ArenA:

Van 11:15 uur tot 11:45 uur: Noord B open voor instapprocedure

Instapprocedure Lage Zwaluwe:
Van 12:30– 13:00 uur: instapprocedure
  zondag 22 maart 2009 @ 03:52:56 #166
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67285271
Heel erg bedankt, je bent geweldig.
pi_67286531
Gelukkig voel ik me alweer beter, sinds wanneer ging jij niet dan Silenoes.
pi_67286837
Toch wel mooie woorden:

Ondanks dat het ruim negen jaar is geleden dat Mensah bij Ajax vertrok, is de liefde voor de club gebleven. ,,Ajax zal nooit meer uit mijn hart gaan", legt hij uit. ,,Ajax is mijn huis. Ook als ik bij Real Madrid zou spelen, zou Ajax mijn nummer één blijven." Vanwege die diepgewortelde clubliefde is het voor Mensah een vreemde gewaarwording als hij voor het eerst met NAC tegen Ajax speelt. ,,Dat was een vreemd gevoel", beaamt hij. ,,Het leek alsof ik tegen mezelf speelde." Vooral de wedstrijden in de Amsterdam ArenA herinnert hij zich nog goed. ,,Je bent thuis, maar ook weer niet. Het is raar om te beschrijven."
pi_67287266
pi_67287313
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:40 schreef Tim21 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit echt of wat? Ziet er nep uit.
pi_67287400
quote:
[ afbeelding ]
Is dat nieuw uitshirt ofsow?
pi_67287662
Gewoon trainingsshirt ofzo denk ik, maar wel een mooie.
  zondag 22 maart 2009 @ 11:06:35 #173
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_67287760
Dat Adidas logo
Lijkt wel of het rood is gekleurd met paint
Ik ben inmiddels overleden
pi_67287853
Ik hoop dat Dario weer eens mag beginnen...
  zondag 22 maart 2009 @ 11:11:15 #175
175985 Silaz
drie bier
pi_67287857
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef JeroenV het volgende:
Gewoon trainingsshirt ofzo denk ik, maar wel een mooie.
Volgens de info van die foto is het het uitshirt..
pi_67287997
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:06 schreef Enchanter het volgende:
Dat Adidas logo
Lijkt wel of het rood is gekleurd met paint
  zondag 22 maart 2009 @ 11:39:45 #177
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_67288482
Ziet er dópe uit.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 22 maart 2009 @ 11:40:53 #178
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67288501
Wtf!
  zondag 22 maart 2009 @ 11:42:14 #179
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_67288526
Elk jaar komen er weer 27 nep uitshirts voorbij. Meestal pas een week voor de presentatie lekt de echte uit.
Jawel, je keek.
  zondag 22 maart 2009 @ 11:43:14 #180
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67288548
Inderdaad, we zien het wel.
  zondag 22 maart 2009 @ 11:44:36 #181
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67288568
quote:
Mensah: "Ajax wint want het is zondag vandaag"

Oud-Ajacied en NAC speler Kofi Mensah waarschuwt Ajax voor NAC Breda. De Ghanees laat enkele opvallende theorieën los op de wedstrijd. "NAC speelt op zondag, dus wint Ajax."

"Doordat de wedstrijd op zondag wordt gespeeld wint Ajax", klinkt hij toch wel enigszins cryptisch. "Op vrijdag of zaterdagavond hebben de supporters van NAC een bepaalde hoeveelheid energie die op zondag minder aanwezig is. Het 'avondje NAC' is heel lastig. Dat scheelt echt."

Mensah verwacht een spannende open wedstrijd. Nourdin Boukhari en Martijn Reuser zijn de mensen waar Ajax volgens de Ghanees heel veel op zal moeten letten. "Zij willen zich natuurlijk bewijzen tegen hun oude club", denkt hij. Matthew Amoah speelt niet altijd in de basis, maar hij is volgens Mensah wel de belangrijkste schakel voor de Bredanaars. "Ik ken Matthew heel goed. Hij is heel ruw. Voordat je het weet scoort hij."
  zondag 22 maart 2009 @ 12:35:41 #182
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67289800
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:44 schreef Houniet het volgende:

[..]
Hopelijk heeft hij gelijk
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:37:47 #183
175985 Silaz
drie bier
pi_67289854
quote:
vermeer
wiel-wiel-ollie-vermaelen
-enoh-aissati-urby
-suarez-dario-micky
hopelijk zooo
pi_67289867
Het is Vermaelen
  zondag 22 maart 2009 @ 12:39:14 #185
175985 Silaz
drie bier
pi_67289889
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef sjimz het volgende:
Het is Vermaelen
Ik had gekopieerd plakken van andere site dont blame me
  zondag 22 maart 2009 @ 12:44:23 #186
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_67290003
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef sjimz het volgende:
Het is Vermaelen
Inderdaad, hoe lang blijft iedereen het nog fout schrijven/typen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 22 maart 2009 @ 12:48:28 #187
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67290109
Kan Vermalen meedoen dan?
pi_67290163
Hoop dat Vermealen en Aisatti spelen.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:56:47 #189
175985 Silaz
drie bier
pi_67290380
Verthongen, speelt die mee? Of wieleart?
pi_67290391
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Inderdaad, hoe lang blijft iedereen het nog fout schrijven/typen
Eigenlijk is het ook totaal niet belangrijk; iedereen weet wat je bedoelt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_67290613
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:56 schreef Silaz het volgende:
Verthongen, speelt die mee? Of wieleart?
Wiel.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:07:30 #192
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67290690
Mooi shirt .
Vast nep.. .
-
  zondag 22 maart 2009 @ 13:08:27 #193
175985 Silaz
drie bier
pi_67290717
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:04 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Wiel.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:11:22 #194
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_67290825
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi shirt .
Vast nep.. .
Gewoon gemaakt door iemand op Ajax Netwerk .
pi_67291289
quote:
[ afbeelding ]
Precies de kleuren die ik erg graag zie in een uitshirt.

pi_67291361
Of dat Ajax EC shirt wat speciaal voor Ajax gemaakt was.
Helaas had Bayern Munchen precies hetzelfde shirt
Volgens mij is het shirt ook maar 1 keer aangetrokken

Was overigens wel een mooi shirt.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:31:26 #197
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67291417
2007-2008 NAC Breda - Ajax 2-3 (24-02-2008)
2006-2007 NAC Breda - Ajax 1-2 (27-08-2006)
2005-2006 NAC Breda - Ajax 0-2 (18-12-2005)
2004-2005 NAC Breda - Ajax 1-2 (13-02-2005)
2003-2004 NAC Breda - Ajax 4-2 (21-09-2003)
pi_67291464
Spanning hier...

Nog een uurtje.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:37:25 #199
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67291607
Heb even de discussie gelezen over spelers die eventueel weg zouden moeten. Wat doen we met de keepers?
pi_67291790
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef peaceman het volgende:
Heb even de discussie gelezen over spelers die eventueel weg zouden moeten. Wat doen we met de keepers?
Ik geloof toch dat Stekelenburg meer potentie heeft dan Vermeer, daarnaast heeft hij (Steek) zijn lengte ook nog eens mee. Aan de andere kant, Vermeer keept momenteel veel sterker, maar dat kan ook omslaan, tegen ADO en OLM was hij al een stuk zwakker dan tegen Fiorentina. Verder heeft de Steek al eens aangegeven graag de overstap naar het buitenland te maken. Moeilijkste kwestie voor Van Basten van het hele seizoen als je het mij vraagt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')