DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Ik ookquote:
Je ziet er zomaar drie letters bij?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:17 schreef M0NTANA het volgende:
Ik las: is een lul.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je ziet er zomaar drie letters bij?
ik verbaas me nog steeds elke keer dat ik mensen dit fout hoor zingen in het stadionquote:
Tuurlijk mag je hem een mogool vinden, vind ik zelf ook. Maar als mensen dan gaan zeggen ja je doet je club schade aan ditdat daar kan ik niet tegen vooral al weet je wat hij doet voor ajax etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Ik heb commentaar op wie ik wil. En dat hij zo vaak in een waardeloze kutcombi stapt, moet hij weten, maar als ik hem een pannenkoek vindt, dan zeg ik dat.
Ik heb geen idee over wie het gaat, maar dit even als voorbeeld
Verder kan mij dat laserlampje niet zoveel schelen
Je praat sowieso alleen bullshitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je hem een mogool vinden, vind ik zelf ook. Maar als mensen dan gaan zeggen ja je doet je club schade aan ditdat daar kan ik niet tegen vooral al weet je wat hij doet voor ajax etc.
Maarja ik heb het gevoel dat jij al mijn posts verkeerd vind en ik nooit iets goeds zeg
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:27 schreef Noshiba het volgende:
Maarja ik heb het gevoel dat jij al mijn posts verkeerd vind en ik nooit iets goeds zeg
Achja heb zo m'n trekjesquote:
quote:Maaskant verwacht ajax zonder Cvitanich
20-03-09
NAC-trainer Robert Maaskant houdt in zijn opstelling voor aanstaande zondag geen rekening met Dario Cvitanich. Hij gaat er van uit dat Ajax start met Suarez in de spits. Dat zegt hij op de officiele website van de Bredase club. 'We verwachten ze met Vermeer op doel, Van der Wiel, Wielaert, Oleguer, Vermaelen in de verdediging, Enoh, Aissati en Lindgren -als hij fit is- op het middenveld en dan voorin Suárez, Sulejmani en Emanuelson. Goed, dat kan anders zijn, maar daar zullen we verder niet te veel naar kijken. We maken onze eigen keuzes en Ajax past zich maar aan ons aan, als ze dat nodig vinden'.
AjaxF-side.NL
'Bij Ajax weten ze goed waar ze mee bezig zijn. Ze willen die tweede plaats en ze weten dat ze zich geen puntverlies kunnen veroorloven. We zullen maximaal moeten presteren om een goed resultaat te kunnen boeken'.
Dat Ajax woensdag nog voor de UEFA Cup speelde en na verlengingen uitgeschakeld werd door l'Olympique de Marseille speelt geen rol volgens de trainer van NAC. 'Neuh, ze hebben tijd genoeg gehad om te herstellen en het zijn toch twee verschillende zaken, competitie en UEFA Cup. Bovendien krijgen ze vier spelers terug, dus ze hebben een aardig fitte en complete selectie'.
quote:Lindgren klaar voor duel met NAC Breda
Rasmus Lindgren behoort weer tot de selectie van Ajax. De Zweedse middenvelder is hersteld van een hersenschudding die hij vorige week in de eerste wedstrijd tegen Olympique Marseille in Frankrijk opliep.
Daardoor miste hij in de afgelopen week het duel met De Graafschap en de return tegen de Franse ploeg. Lindgren is tevens opgeroepen voor de komende WK-kwalificatiewedstrijden van Zweden tegen Portugal en Servië.
Gabri (kuit) en Jan Vertonghen (dijbeen) zijn voor de uitwedstrijd van zondag tegen NAC Breda nog niet beschikbaar voor coach Marco van Basten. De Amsterdamse ploeg won de thuiswedstrijd tegen de Brabanders met 3-0.
Met een training achter gesloten deuren bereidt Ajax zich zaterdag grondig voor op de uitwedstrijd. De oefensessie vindt plaats in de ArenA.
Mij interesseert het ook allemaal niet zoveel meer. Heb zelfs liever dat we Uefa Cup halen. Want moet op dinsdagavond naar school volgend jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:09 schreef Silenus het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel weer puntverlies zondag, maarja. Erg wakker ga ik er niet van liggen.
Dikke kans dat je de UEFA League straks ook op dinsdag, woensdag en donderdag hebt hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mij interesseert het ook allemaal niet zoveel meer. Heb zelfs liever dat we Uefa Cup halen. Want moet op dinsdagavond naar school volgend jaar
Al hoorde ik dat er twee verschillende tijden zijn voor de Uefa Cup volgend jaar: 19.00 uur en 21.05 uur. Beiden dus erg kut
Wat een kutzooiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dikke kans dat je de UEFA League straks ook op dinsdag, woensdag en donderdag hebt hoor.
Ik ook, maar geef mij maar gewoon Uefa Cupquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef Jasza het volgende:
I skip school als Ajax op dinsdag CL moet hoor haha.
19h en 21hquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mij interesseert het ook allemaal niet zoveel meer. Heb zelfs liever dat we Uefa Cup halen. Want moet op dinsdagavond naar school volgend jaar
Al hoorde ik dat er twee verschillende tijden zijn voor de Uefa Cup volgend jaar: 19.00 uur en 21.05 uur. Beiden dus erg kut
Nog het begin van Rieu gemist ook. Ruim een half uur in de rij gestaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Deze had hij ook wel mogen spelen woensdag![]()
Wordt naar mijn mening veel te weinig gezongen. Top song
Ik sta nooit langer dan 5 min in de rijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nog het begin van Rieu gemist ook. Ruim een half uur in de rij gestaan
Tegen de tijd dat ajax weer europees voetbal moet spelen volgend seizoen ben jij allang al weer gestopt met school.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef Jasza het volgende:
I skip school als Ajax op dinsdag CL moet hoor haha.
Vetter dan Bayern-thuis in 1995 wordt het nooit meer voor mij denk ik. Maar deze had dan zeker op twee gekomen ja. Godverdomme, moet er echt niet meer aan terugdenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef Silenus het volgende:
Mooie sfeerfilmpjes zo. Als Enoh nou 2 minuten voor tijd die gekke bal via de hand erin had geschoten en we met 3-1 hadden gewonnen was dit in m'n top-3 van vetste thuiswedstrijden gekomen.
Stilquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ajax weer europees voetbal moet spelen volgend seizoen ben jij allang al weer gestopt met school.
Trouwens verkapte, kijk mij eens weer naar school gaan post van je
Haha, daar was ik helaas niet bij maar dat is onovertrefbaar. Olympisch, de wereld aan je voeten en dan Bayern compleet van het veld af toeteren. Dat gaan we niet meer meemaken ben ik bang.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vetter dan Bayern-thuis in 1995 wordt het nooit meer voor mij denk ik. Maar deze had dan zeker op twee gekomen ja. Godverdomme, moet er echt niet meer aan terugdenken
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
ik verbaas me nog steeds elke keer dat ik mensen dit fout hoor zingen in het stadion
Ik lees dit net op één of ander frans forum, zijn ze nou echt gek?quote:Super stadium! Enorme oog van de buitenwereld en grote aan de binnenkant! Echt prachtig stadion.
Komt gewoon door onze geweldige sfeerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik lees dit net op één of ander frans forum, zijn ze nou echt gek?Ze vinden de Arena mooi
. (is trouwens vertaald met google translator
)
De Arena wordt door bijna iedereen in het buitenland mooi gevonden. 'Sfeerloos stadion' m'n reet, dat hebben we woensdag wel gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik lees dit net op één of ander frans forum, zijn ze nou echt gek?Ze vinden de Arena mooi
. (is trouwens vertaald met google translator
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |