abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67236607
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:47:52 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_67236628
Nog een paar uur.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_67236657
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
NogAl een paar uur weken.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67236671
Jij ook al Breach?
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67236712
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Jij ook al Breach?
Jep. En je merkt echt dat het een kuttijd is wat vacatures betreft. En ik ben het thuiszitten ook wel kotsbeu nu. Zeker omdat mijn studentenbijbaan ook geen werk meer biedt
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67236713
Vrij vandaag.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_67236785
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:50 schreef Breach het volgende:

[..]

Jep. En je merkt echt dat het een kuttijd is wat vacatures betreft. En ik ben het thuiszitten ook wel kotsbeu nu. Zeker omdat mijn studentenbijbaan ook geen werk meer biedt
Laatste 5 maanden in Praag waren al kut omdat ik 20% minder inkomsten te beuren had maar dit is helemaal kut. Heb jaren terug al eens 3 maanden geen werk gehad. Zo kut was die tijd.
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:38 schreef Riro het volgende:

[..]

Hoe gaat 't met solliciteren?
Na de lunch moet ik ff iemand terugbellen i.v.m. een baan in Amsterdam-Zuid-Oost. Ik wil erg graag een baan in Amsterdam. Liefst in Amsterdam centrum, maar vlakbij Duivendrecht vind ik ook prima.
pi_67236879
Het kán in Almere.
quote:
NS-personeel legt werk neer in Almere
Conducteurs en machinisten zijn van plan vanmiddag op het station Almere-Centraal het werk voor een uur neer te leggen. De aanleiding is de mishandeling van twee conducteurs van de NS donderdagavond op het station. Een van de twee slachtoffers liep daarbij ernstig letsel op aan zijn gezicht.

De vakbonden FNV Bondgenoten en VVMC steunen het protest. "De NS moeten actie ondernemen om ervoor te zorgen dat dit soort incidenten zich niet meer voordoet", zei VVMC-bestuurder Wim Eilert. De bedoeling is dat de actie begint om 14.30 uur.
Blij dat ik vannacht nog thuis kwam .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67236957
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:50 schreef Breach het volgende:

[..]

Afgestudeerd en je kan geen werk vinden?
pi_67236993
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:54 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Laatste 5 maanden in Praag waren al kut omdat ik 20% minder inkomsten te beuren had maar dit is helemaal kut. Heb jaren terug al eens 3 maanden geen werk gehad. Zo kut was die tijd.
Na vorig jaar zomer mn HBO behaald te hebben, ben ik WO gaan doen. Maar daar had ik niet echt de mentaliteit voor omdat het mij altijd veel te makkelijk afging. Dus daar ben ik mee gestopt eind janurari.

En dat leek eerste instantie nog best lucratief. Beetje werken bij mijn bijbaan en rustig aan doen en dan na de zomer op een serieuze baan overstappen. Maar dat bleek al gauw niet goed te gaan omdat ook daar geen werk meer was.

En nu zit ik dus met de gebakken peren. Amper inkomsten en ondanks dat er wel wat sollicitaties uitstaan, lijkt het niet echt op korte termijn iets te worden.

Bovendien haat ik dat thuis zitten. Ik snap echt niet dat mensen graag uitkeringtrekker zijn
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:16:35 #11
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67237072
Thuiszitten is echt kut. In Praag was m'n sociale leven ook zo veeleisend dat ik alleen in het weekend de tijd had om de was en de vaat te doen.

Nu heb ik zoveel tijd over dat ik na 20 maanden m'n downloadfolder eindelijk heb opgeruimd, waaronder 1000 mp3'tjes hernoemd en in de juiste folders gedropt. Dit weekend maar eens aan de par duizend foto's beginnen die nog gesorteerd moeten worden.
pi_67237220
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Afgestudeerd en je kan geen werk vinden?
Het is in deze tijd niet bepaald een makkie om als iemand met een Technisch Bedrijfskundige achtergrond werk te vinden nee. Uberhaupt niet in deze tijd.

En aangezien ze bij mijn afstudeerbedrijf al werktijdverkorting hebben aangevraagd, is dat ook geen optie. Had ik toen maar gewoon daar gebleven. Dat had me een hoop ellende gescheeld.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:23:26 #13
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_67237262
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:13 schreef Breach het volgende:

[..]

Na vorig jaar zomer mn HBO behaald te hebben,
welke opleiding?

edit: ok, ik zie het
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_67237294
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:23 schreef 9christensen het volgende:

[..]

welke opleiding?
Technische Bedrijfskunde. Daarna dus nog een half jaar Organisatiewetenschappen. Maar als je je snel klinisch dood wil laten verklaren, moet je die studie gaan volgen. Damn wat was dat een saaie bedoeling zeg.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:27:23 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67237378
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:23 schreef 9christensen het volgende:

[..]

welke opleiding?

edit: ok, ik zie het
Hoe zit het bij jullie dan?

Al wat geregeld
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67237640
Gelukkig mag ik nog een paar jaar studeren, hopelijk is de economie dan weer wat aangetrokken...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67237873
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
Na vorig jaar zomer mn HBO behaald te hebben, ben ik WO gaan doen. Maar daar had ik niet echt de mentaliteit voor omdat het mij altijd veel te makkelijk afging. Dus daar ben ik mee gestopt eind janurari.
Zelfde bij mij. Ik wilde een Master doen, maar had er op dat moment geen zin in.
quote:
En dat leek eerste instantie nog best lucratief. Beetje werken bij mijn bijbaan en rustig aan doen en dan na de zomer op een serieuze baan overstappen. Maar dat bleek al gauw niet goed te gaan omdat ook daar geen werk meer was.
Zo heb ik het ook gedaan. Ik wilde eerst gewoon even een soort van vakantie, dus heb van juli tot oktober niks gedaan. Ondertussen wel hier en daar gekeken voor vacatures, maar weinig aanbod. Het duurde maar en duurde maar en toen heb ik een aantal maanden administratief werk gedaan om toch inkomsten te hebben en vooral om niet thuis te zitten.
quote:
En nu zit ik dus met de gebakken peren. Amper inkomsten en ondanks dat er wel wat sollicitaties uitstaan, lijkt het niet echt op korte termijn iets te worden.
. Ik hoop dat je snel iets vindt!
quote:
Bovendien haat ik dat thuis zitten. Ik snap echt niet dat mensen graag uitkeringtrekker zijn
Vre-se-lijk. Ik ben vandaag vrij, omdat ik twee dagen laat thuis ben gekomen, maar één dagje is wel weer genoeg. Ik vind het juist leuk om te werken, maar dat ligt natuurlijk ook aan je baan en je collega's.
pi_67238094
Ik zou er echt niet tegen kunnen niks te doen te hebben..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67238148
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou er echt niet tegen kunnen niks te doen te hebben..
Check mijn postaantal van Februari eens na

Edit:

001. (003) 1778 venomsnake
002. (001) 1638 sjimz
003. (004) 1408 tong80
004. (019) 1404 jorienvdherik
005. (007) 1227 Breach
006. (036) 1082 sezten
007. (017) 1067 Dirk-Kuijt

Dat is geen rijtje waar je graag in vermeld staat (sorry Sjimz)
pi_67238278
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:56 schreef Breach het volgende:
Check mijn postaantal van Februari eens na
Waarom denk je dat ik vroeger al die gifjes, interviews, quizes etc kon organiseren? .

0708 t/m 0805 .
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:04:23 #21
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67238343
Ik heb morgen om 1700 pas weekend.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67238663
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:04 schreef Houniet het volgende:
Ik heb morgen om 1700 pas weekend.
JE FOBO!!! WAT HEB JE GEDAAN !!!111!11
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:19:02 #23
143949 Riro
A.F.C. AJAX
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:19:18 #24
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67238875
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef Breach het volgende:

[..]

JE FOBO!!! WAT HEB JE GEDAAN !!!111!11
Ik houd van veranderingen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67238919
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:19 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik houd van veranderingen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')