quote:
Jep. En je merkt echt dat het een kuttijd is wat vacatures betreft. En ik ben het thuiszitten ook wel kotsbeu nu. Zeker omdat mijn studentenbijbaan ook geen werk meer biedtquote:
Laatste 5 maanden in Praag waren al kut omdat ik 20% minder inkomsten te beuren had maar dit is helemaal kut. Heb jaren terug al eens 3 maanden geen werk gehad. Zo kut was die tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Jep. En je merkt echt dat het een kuttijd is wat vacatures betreft. En ik ben het thuiszitten ook wel kotsbeu nu. Zeker omdat mijn studentenbijbaan ook geen werk meer biedt
Na de lunch moet ik ff iemand terugbellen i.v.m. een baan in Amsterdam-Zuid-Oost.quote:
Blij dat ik vannacht nog thuis kwamquote:NS-personeel legt werk neer in Almere
Conducteurs en machinisten zijn van plan vanmiddag op het station Almere-Centraal het werk voor een uur neer te leggen. De aanleiding is de mishandeling van twee conducteurs van de NS donderdagavond op het station. Een van de twee slachtoffers liep daarbij ernstig letsel op aan zijn gezicht.
De vakbonden FNV Bondgenoten en VVMC steunen het protest. "De NS moeten actie ondernemen om ervoor te zorgen dat dit soort incidenten zich niet meer voordoet", zei VVMC-bestuurder Wim Eilert. De bedoeling is dat de actie begint om 14.30 uur.
Afgestudeerd en je kan geen werk vinden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Jep. En je merkt echt dat het een kuttijd is wat vacatures betreft. En ik ben het thuiszitten ook wel kotsbeu nu. Zeker omdat mijn studentenbijbaan ook geen werk meer biedt
Na vorig jaar zomer mn HBO behaald te hebben, ben ik WO gaan doen. Maar daar had ik niet echt de mentaliteit voor omdat het mij altijd veel te makkelijk afging. Dus daar ben ik mee gestopt eind janurari.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Laatste 5 maanden in Praag waren al kut omdat ik 20% minder inkomsten te beuren had maar dit is helemaal kut. Heb jaren terug al eens 3 maanden geen werk gehad. Zo kut was die tijd.
Het is in deze tijd niet bepaald een makkie om als iemand met een Technisch Bedrijfskundige achtergrond werk te vinden nee. Uberhaupt niet in deze tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Afgestudeerd en je kan geen werk vinden?
welke opleiding?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Na vorig jaar zomer mn HBO behaald te hebben,
Technische Bedrijfskunde. Daarna dus nog een half jaar Organisatiewetenschappen. Maar als je je snel klinisch dood wil laten verklaren, moet je die studie gaan volgen. Damn wat was dat een saaie bedoeling zeg.quote:
Hoe zit het bij jullie dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
welke opleiding?
edit: ok, ik zie het![]()
Zelfde bij mij. Ik wilde een Master doen, maar had er op dat moment geen zin in.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
Na vorig jaar zomer mn HBO behaald te hebben, ben ik WO gaan doen. Maar daar had ik niet echt de mentaliteit voor omdat het mij altijd veel te makkelijk afging. Dus daar ben ik mee gestopt eind janurari.
Zo heb ik het ook gedaan. Ik wilde eerst gewoon even een soort van vakantie, dus heb van juli tot oktober niks gedaan. Ondertussen wel hier en daar gekeken voor vacatures, maar weinig aanbod. Het duurde maar en duurde maar en toen heb ik een aantal maanden administratief werk gedaan om toch inkomsten te hebben en vooral om niet thuis te zitten.quote:En dat leek eerste instantie nog best lucratief. Beetje werken bij mijn bijbaan en rustig aan doen en dan na de zomer op een serieuze baan overstappen. Maar dat bleek al gauw niet goed te gaan omdat ook daar geen werk meer was.
quote:En nu zit ik dus met de gebakken peren. Amper inkomsten en ondanks dat er wel wat sollicitaties uitstaan, lijkt het niet echt op korte termijn iets te worden.
Vre-se-lijk. Ik ben vandaag vrij, omdat ik twee dagen laat thuis ben gekomen, maar één dagje is wel weer genoeg. Ik vind het juist leuk om te werken, maar dat ligt natuurlijk ook aan je baan en je collega's.quote:Bovendien haat ik dat thuis zitten. Ik snap echt niet dat mensen graag uitkeringtrekker zijn
Check mijn postaantal van Februari eens naquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou er echt niet tegen kunnen niks te doen te hebben..
Waarom denk je dat ik vroeger al die gifjes, interviews, quizes etc kon organiseren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:56 schreef Breach het volgende:
Check mijn postaantal van Februari eens na
JE FOBO!!! WAT HEB JE GEDAAN !!!111!11quote:
Ik houd van veranderingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef Breach het volgende:
[..]
JE FOBO!!! WAT HEB JE GEDAAN !!!111!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |