quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, bij MotoGP is het toch hetzelfde? Rondjes rijden, en zorgen dat je niet valt? En over actie? Laatste ronde, laatste race vorig jaar. Iedereen dacht dat Massa won, maar door de inhaal-actie van Hamilton werd hij toch nog 1ste. Reken maar dat ik werkelijk op het puntje van mn stoel zat, mn bord eten even wegzette.
Hier spreekt een F1 fan
Met draaidop?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:45 schreef themauster het volgende:
zo mijn vriendin is op een meidenavondje weg dus ik heb 2 six packs heineken in huis gehaald om me te vermaken tijdens EkStra Weekend
Haal dan echt bier in huisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:45 schreef themauster het volgende:
zo mijn vriendin is op een meidenavondje weg dus ik heb 2 six packs heineken in huis gehaald om me te vermaken tijdens EkStra Weekend
nee blikjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Met draaidop?
Die dingen zijn handig (al haal je wel je handen open, vooral als je Kronenbourg probeert open te maken )
Wel mee eens opzich al hoop ik dat het dit seizoen wat leuker zal worden qua inhaalacties, enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De F1 vind ik echt ruk. Beetje achterelkaar rondjes rijden en hopen dat je je zelf niet stuk rijdt. Nee, wij willen actie!![]()
Ja, echte fan kun je ons wel noemen jaquote:En de vrijdag gaan we zoals elk jaar naar de kwalificatie. De wedstrijd zelf zien we gewoon thuis. Want dan zie je toch meer![]()
Heineken uit blik... ik vrees dat je weinig van EW mee gaat krijgen. Je zult denk ik veel de porseleinen troon van dichtbij zien.quote:
spinaziegehaktballen??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef borisz het volgende:
Zo de spaghetti met spinaziegehaktballen in tomatensaus was errug lekker.
Zelf gemaakt, trots op mijzelf is![]()
Zelf in de magnetron gestopt bedoel je?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef borisz het volgende:
Zo de spaghetti met spinaziegehaktballen in tomatensaus was errug lekker.
Zelf gemaakt, trots op mijzelf is![]()
haha nooit last van dat heb ik alleen van Oetinger en Amstelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heineken uit blik... ik vrees dat je weinig van EW mee gaat krijgen. Je zult denk ik veel de porseleinen troon van dichtbij zien.
Gewoon spinazie samen met de gehakt, ei en paneermeel mengen en dan bakkenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelf in de magnetron gestopt bedoel je?
Dat moet je ook maar kunnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelf in de magnetron gestopt bedoel je?
Oh dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon spinazie samen met de gehakt, ei en paneermeel mengen en dan bakken.
Ik ga ze denk ik morgen weer eens knippen en op YouTube gooien, wordt ook wel weer eens tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:07 schreef Broekie het volgende:
Iets zegt mij dat ik op 101TV weer de uuropener mis
Bedankt. Zal het een keer proberen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=497780&rq=gehakt&dishtype=pasta
Smaakte best
Nee, het is de pallet dynamiet die daar voor nodig was. Die is op...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:08 schreef TheZapster het volgende:
Met Edwin zijn ook alle explosies verdwenen geloof ik he
Graag, loop ze nou al weken achter elkaar telkens net mis.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik morgen weer eens knippen en op YouTube gooien, wordt ook wel weer eens tijd.
Naast de microfoon kreeg Edwin ook zn dynamiet mee naar huisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:08 schreef TheZapster het volgende:
Met Edwin zijn ook alle explosies verdwenen geloof ik he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |