Ik bel CJ gelijkquote:
Stuur Pam mijn kant opquote:
Ik stuur The Hoff naar je toequote:
quote:
quote:
Bel gewoon Danaquote:
Zelfs ik heb weekendquote:
Helaas, niet dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef Piles het volgende:
Volgens mij heb ik een spookfactuur gekregen
Koningquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef eer-ik het volgende:
Zo, Desperadotje met citroen denk!
quote:
misschien maken ze het door jouw antwoorden wel makkelijker voor ons!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg ik via de mail een uitnodiging voor een onderzoekje, gaat het over flirtenAlsof ik daar verstand van heb
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien maken ze het door jouw antwoorden wel makkelijker voor ons!
Je kan nog terugquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dat lees ik ook weer net nu ik boodschappen heb gedaan
Mja, hij is tot 10 uur openquote:
Druk aan het werkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:45 schreef eer-ik het volgende:
ja, briljant spul is dat.
Hans Teeuwen Zingt aan op de achtergrond, lekker plaatje
Hoest daar maat?
Leren gaat beter als je een paar despé-tjes op hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, hij is tot 10 uur openMoet alleen eigenlijk leren vanavond
_
geen ideequote:
Misschien verkeerde ventilatie in de zaal ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen ideeheb er sinds gisteravond (sinds ik terug ben van sporten) last van.
Er stond wel zo'n blazer aan ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien verkeerde ventilatie in de zaal ofzo?
was gewoon vrij spelen, zeg maar, maar ook wel gewonnenquote:Wel gewonnen dan? Of had je geen wedstrijd
Dat zal het em zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er stond wel zo'n blazer aan ja.![]()
was gewoon vrij spelen, zeg maar, maar ook wel gewonnen
Goedenavondquote:
Hendig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:31 schreef Piles het volgende:
Er ligt een rund in onze diepvriesNou ja, een deel in stukken dan
Vanmorgen geslacht
Nee, zijn fucking smerige dingenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, denk het niet eigenlijkHoezo, is dat lekker?
Tongenquote:
Ritueel verbranden bedoel jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Maandag maar eens naar mijn werk nemen dan maar
Haar playboy-foto's waren opzich niet malsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben die Froukje een beetje zat, heb dus mijn eigen muziek opgezet.
ik hoef haar stem niet te horen op de radio.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haar playboy-foto's waren opzich niet mals
Veel plezierquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Veel plezier
Shit helemaal HIMYM vergeten te kijken
Je kan het wel volgen.. zonder alle afleveringen te kijken.. maar het is bij HIMYM wel gewenst.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik heb het wel eens gezien, was wel grappig, maar ik ben niet zo goed in series blijven volgen
haha.. je hebt britney gemist!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Veel plezier
Shit helemaal HIMYM vergeten te kijken
Is dat die Britney afleveringquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. je hebt britney gemist!!!
Klinkt vetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:42 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, ik ga vanavond naar een reggaeparty hoor ik net
Meerdere hoorquote:
Knetterstoned natuurlijk..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:44 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ben er nog nooit geweest.
Het weer is er wel naar, ik hou wel van reggae, kan me daar prima vermaken denk
Ik vraag me echt af hoe de sfeer daar is
Zwaar relaxquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:44 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ben er nog nooit geweest.
Het weer is er wel naar, ik hou wel van reggae, kan me daar prima vermaken denk
Ik vraag me echt af hoe de sfeer daar is
Das jammerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:51 schreef The_Dean het volgende:
Geen EkstraWeekend, mijn foon trekt de stream niet echt
je toetsenbord werktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:21 schreef jslavenburg het volgende:
QAesytrfuigo;likjuyreswzQAwstrdyfguihol;kjhuytrerwsxdry6t78iup;lkhjugyftdc rytguiop;k,jhgjtf
Dit is niet het 'Type hier met je lul topic' hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:21 schreef jslavenburg het volgende:
QAesytrfuigo;likjuyreswzQAwstrdyfguihol;kjhuytrerwsxdry6t78iup;lkhjugyftdc rytguiop;k,jhgjtf
Die tekst was met mijn vingers, normaal doe ik dat met mijn lulquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit is niet het 'Type hier met je lul topic' hoor
Ik kan dat niet hoor, dan raak ik altijd meerdere toetsenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Die tekst was met mijn vingers, normaal doe ik dat met mijn lul
Whehe.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor, dan raak ik altijd meerdere toetsen
Ik doe ook een pin in mijn lul stoppen, anders is het toetsenbord te kleinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor, dan raak ik altijd meerdere toetsen
Rare hobby's houd jij er op naquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik doe ook een pin in mijn lul stoppen, anders is het toetsenbord te klein
Hé, als er iemand aan zijn mannelijkheid moet twijfelen ben jij het welquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:45 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb het nog nooit geprobeerd met mijn lul op het toetsenbord.. ben ik nu raar?
Zo makkelijk weerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en daarna doet hij zijn jurkje aan
waarom ik?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, als er iemand aan zijn mannelijkheid moet twijfelen ben jij het wel![]()
[..]
![]()
Gooi er eens een goed onderwerp in danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Duidelijk te merken dat er geen vrouwen zijn![]()
Colaquote:
Beter idee denk ik jaquote:
Wijdbeensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
Dikvoormekaarshow was geniaal deze keer![]()
Jan Wijdbeens is terug
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
Dikvoormekaarshow was geniaal deze keer![]()
Jan Wijdbeens is terug
staan 2-0 achter uit tegen De Graafschapquote:
Een slag verliezen betekend nog niet dat je de oorlog hebt verloren. Hoezee!quote:
Superboerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
staan 2-0 achter uit tegen De Graafschap
ze gaan nu iig Ajax niet voorbij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een slag verliezen betekend nog niet dat je de oorlog hebt verloren. Hoezee! [ afbeelding ]
Dat is het mooistequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze gaan nu iig Ajax niet voorbij.
Ben benieuwd hoe de spelers met de uitschakeling omgaan... En hoe het met de fitheid van de spelers is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is het mooiste
Hopelijk krijg ik zondag in Breda wat moois voorgeschoteld
Dat worden mijn vragen sowieso na afloopquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de spelers met de uitschakeling omgaan... En hoe het met de fitheid van de spelers is.
Zo, jij bent blijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:48 schreef jslavenburg het volgende:
[happy modus on]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
[happy modus uit]
Ben ik weer
Geweldig seriesquote:
Was altijd nog leuker dan de TV Kantine... Grappen maken over Jos Brinkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:01 schreef The_Dean het volgende:
TvDat is wel klote dat je TV het nog niet doet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Welterusten en werksequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:02 schreef Piles het volgende:
Ik ben maar eens weg, morgen om 8 uur weer aan het werk![]()
En helemaal klote omdat ik geen geld heb voor een nieuwequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel klote dat je TV het nog niet doet..
Dat is helemaal klotequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En helemaal klote omdat ik geen geld heb voor een nieuwe
Dat kan eeeecht nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was altijd nog leuker dan de TV Kantine... Grappen maken over Jos Brink![]()
Pittige tijden en Telekids was wel leuk
Nee, ben je haar kwijtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kan eeeecht nietYesse is hier niet meer gesignaleerd zeker?
Sort ofquote:
Ze zei om kwart voor 9 dat ze even weg ging, maar never came backquote:
Ik ken dr nog 1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:24 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik heb een hele lading aan documentatie en papier door te lezen dit weekend..
Ieh bahquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:27 schreef PieterBas het volgende:
Contracten, verzekeringen en wat ik wel en niet mag doen straks op mijn werk...
waar gaat het bij jou over
Ach ja.. je ontkomt er niet aan.. Maar de meeste dingen zijn wel logisch.quote:
Dat is wel weer primaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja.. je ontkomt er niet aan.. Maar de meeste dingen zijn wel logisch.
Altijd handig om te weten.. en waar je voordeel uit kan halen, zoals een fietsplan etc... Nu zal ik nooit met de fiets naar de bushalte gaan.. want dan zijn of mijn banden lek.. of mijn fiets weg.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd handig om te weten.. en waar je voordeel uit kan halen, zoals een fietsplan etc... Nu zal ik nooit met de fiets naar de bushalte gaan.. want dan zijn of mijn banden lek.. of mijn fiets weg.
Maar ik heb deze zomer al een nieuwe fiets gekocht.. dus
Best pijnlijk trouwens, overreden worden door een rollator..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahahahaOf je wordt overreden doorr een ommaatje dr rollator
Ja klopt, zo'n hele hippe
Bij mij gaat het over wormpjes en gist, pretty boring
Mwa, die wieltjes zijn niet zo heel groot, dus achquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Best pijnlijk trouwens, overreden worden door een rollator..
Klinkt niet bepaald interessant
Door mijn maat 47 zijn mijn voeten behoorlijk gevoelloos geworden.. Ik heb een keer zo'n wiel van rollator over mijn voet gehad... Hoe vaak in niet tijdens het stappen een stel voeten op mijn voeten hebben gestaan. Wel een goede ijsbrekerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, die wieltjes zijn niet zo heel groot, dus ach
Och ja, ik loop hier ook met die maatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Door mijn maat 47 zijn mijn voeten behoorlijk gevoelloos geworden.. Ik heb een keer zo'n wiel van rollator over mijn voet gehad... Hoe vaak in niet tijdens het stappen een stel voeten op mijn voeten hebben gestaan. Wel een goede ijsbreker
Vooral met die Zweedse met naaldhakken...
Daarom ga ik vaak ook niet met de voetjes van de vloer.. want met maat Titanic.. is dat vragen om problemenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och ja, ik loop hier ook met die maatIk ga altijd op mensen hun voeten staan en zij op mijne, ik ben wel wat gewend onderhand
Exactquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom ga ik vaak ook niet met de voetjes van de vloer.. want met maat Titanic.. is dat vragen om problemen
Ook vaak mensen onbewust laten struikelen in een café ofzo.. Moet je maar niet zo macho doen en door me heen willen lopen..
Goed ideequote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ExactSowieso zie ik het groot zijn wel als een voordeel, iedereen gaat voor je aan de kant
Maargoed, ik ben slapen, morgen weer lezen en leren
ik vind het vroeg voor in het weekend, echter lag ik er ook vroeg in, heb wel genoeg na 7 uur slaapquote:
Gewoon gechilled.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:59 schreef Bravebart het volgende:
Oi
Ja, best hard ja, ik was er helemaal moe van vannachtEn jij lekker los gegaan gisteravond?
Haha, ja dat is waar, je behoort te chillen op die muziekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon gechilled.
Losgaan doe ik wel op house
Ga je vanavond wel een fatsoenlijke avond beleven?
Mjaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:03 schreef eer-ik het volgende:
Ja, soms moet je er wat weekenden voor opofferen
True.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaNaja care, die paar weken in het jaar.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:05 schreef eer-ik het volgende:
Hans Teeuwen - Good At It.
Lekker nummer.
[..]
True.
Zo erg is het nou ook wer niet, enkel heb ik altijd problemen met het mezelf zetten tot leren met dergelijke uitzichten en weersomstandigheden.
Ja, in het weekend mag je zulke fouten maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oeps.
Maar het is zaterdagochtend dus het mag
ben ik blij dat ik van het leren af benquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HerkenbaarDoe mij maar kutweer en storm en regen, dat leert een stuk beter dan dit weer.
sowieso.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HerkenbaarDoe mij maar kutweer en storm en regen, dat leert een stuk beter dan dit weer.
Whehe, ik wel jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, in het weekend mag je zulke fouten maken.
daarom straks maar ff naar Vlissingen over de boulevard fietsenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is echt verbazingwekkend hoe snel die rokjes uit de kast getrokken worden door de vrouwen
1 straal zon, meteen rokje aan
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik zat afgelopen zondag dit programma te kijken op zo'n belgische zender.
Toen kwam ok dit nummer voorbij.
Check de tekst
Heeft meneer Teeuwen zelf geschreven.
Held.
Isdazo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
Het is echt verbazingwekkend hoe snel die rokjes uit de kast getrokken worden door de vrouwen
1 straal zon, meteen rokje aan
Had je dat nog niet gezien?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:12 schreef Bravebart het volgende:
Isdazo?Dan moet ik zo maar eens rondkijken op straat
da's altijd goed iddquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom straks maar ff naar Vlissingen over de boulevard fietsen![]()
![]()
Mooi nr hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Isdazo?Dan moet ik zo maar eens rondkijken op straat
Ja tof welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi nr he
Maar ja, heb er al genoeg (hoewel, ik kan er geen genoeg van krijgen) gezien.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:22 schreef eer-ik het volgende:
In de XL daarnet anders wel
Maar goed, in het centrum zie je ze bij de vleet
Hij mag mijn auto ook wel doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn vader heeft mijn auto schoongemaakt![]()
Scheelt mij weer
Nu bezig GTA IV aan de praat te krijgen
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
zo nog ff de was buiten hangen en de afwas doen
De zon staat hier vol op het balkon, dus ik denk dat ik er ook nog ff een stoel bij zet en een juupie uit de koelkast trekquote:
Dat zijn de enige juiste dingen op zo'n dag als vandaagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De zon staat hier vol op het balkon, dus ik denk dat ik er ook nog ff een stoel bij zet en een juupie uit de koelkast trek
Daaromquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn de enige juiste dingen op zo'n dag als vandaag
Je hoeft helemaal geen xbox te hebben voor een live accountquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:GTA IV start op
Nu moet ik weer een Xbox-Live account nmaken, en ik heb niet eens een xbox
Nee, maar ik vind het raar, dat je een Xbox-Live account moet hebben voor een PC-spelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen xbox te hebben voor een live account
Is het ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het raar, dat je een Xbox-Live account moet hebben voor een PC-spel
af en toe word ik ook gek van die iTunes.. Zelfs op mijn macquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed bezig nico
Ik heb net iTunes weer helemaal dubbele liedjes vrijgemaakt. Zo nog ff wat nieuwe muziek downloaden en dan mijn iPod weer updaten. Aangezien het alwer half vier isHeeft het nu geen nut meer om nog ff te gaan fietsen. Zit nu toch al bijna in de zon hier
Ik heb nooit echt problemen met iTunes, alleen omdat ik overgegaan ben naar ander systeem, maar wel Mijn documenten heb gehouden, heb ik een aantal liedjes dubbel, omdat ik die ook had opgeslagen in zo'n game-music mapjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
af en toe word ik ook gek van die iTunes.. Zelfs op mijn mac
Laat je die ook naar buitenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
Mijn kat vind het trouwens niets zo fijn.. die zit voor de deur te mauwen dat ze ook naar buiten wil
aah ok.. tja.. als je zorgt dat alles klopt, dan heb je er nog maar weinig problemen mee, is mijn ervaringquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt problemen met iTunes, alleen omdat ik overgegaan ben naar ander systeem, maar wel Mijn documenten heb gehouden, heb ik een aantal liedjes dubbel, omdat ik die ook had opgeslagen in zo'n game-music mapje
Ik wil geen buitenkat en op het balkon lijkt me geen succesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat je die ook naar buiten
* samequote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aah ok.. tja.. als je zorgt dat alles klopt, dan heb je er nog maar weinig problemen mee, is mijn ervaring
katten horen ook buiten te komen, is gezondquote:[..]
Ik wil geen buitenkat en op het balkon lijkt me geen succes
mja.. 2 hoogquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* same
[..]
katten horen ook buiten te komen, is gezondEn op een balkon is het wellicht niet zo heel slim, ik weet niet hoe hoog je zit, maar anders een riem of zo erom.
2 hoog moet zo'n kat wel overlevenquote:
Ik heb af en toe nog wel eens goede ideeënquote:Misschien maar zo'n riem kopen ja.. goed idee!
hehehe.. Volgens mij hadden Arie&Sylvester het ooit wel eens getest hoe hoog je een kat uit het raam kon laten vallenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2 hoog moet zo'n kat wel overleven![]()
[..]
Ik heb af en toe nog wel eens goede ideeën
Een kat heeft een geheugenspannen van 4 secondenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehehe.. Volgens mij hadden Arie&Sylvester het ooit wel eens getest hoe hoog je een kat uit het raam kon laten vallen
Ja dat klopt. Kan het fragment alleen ff niet vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehehe.. Volgens mij hadden Arie&Sylvester het ooit wel eens getest hoe hoog je een kat uit het raam kon laten vallen
quote:En ik bedenk me nu bij mijn 2e biertje dat ik nog niet gegeten heb vandaag
Juistquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een kat heeft een geheugenspannen van 4 seconden
ik ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Kan het fragment alleen ff niet vinden
[..]
veel plezierquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Juist
[..]
ik ook niet
Maar ik ga even een dvdtje opzetten van HIMYM
This is going to Legen... wait for it... daryquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Juist
[..]
ik ook niet
Maar ik ga even een dvdtje opzetten van HIMYM
Dit was echt perfect hardloopweerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:44 schreef Daph_ het volgende:
Daph_ heeft heerlijk hardgelopen vandaag
Wat een weertje
Tights/hardloopbroeken zitten echt geweldig! Jeez, nooit gedacht eigenlijk
Ik vond het geweldig! Af en toe flinke wind, maar dat was op zich ook wel lekker. Was in ieder geval blij dat ik mijn hardloopjasje aanhadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit was echt perfect hardloopweer
Zozoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig! Af en toe flinke wind, maar dat was op zich ook wel lekker. Was in ieder geval blij dat ik mijn hardloopjasje aanhad
Heb 2,5 km meer gelopen dan woensdag en ik voelde me minder moe dan toen..
Ik heb trouwens 4 hardloopshirts en 2 tights (1 lange, 1 driekwartmodel) van Kalenji gescored bij de DecathlonBij de Lidl had ik het laatste hardloopjackje, dus ook die meegepikt. In totaal 65 euro kwijt
Morgen gaan we weer, maar dan voor wielrenkleding
Lekker gewerktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:02 schreef Piles het volgende:
Daph, PB, Luctor
Ik heb ook gelopen vandaagMaar dan tijdens werk
Blij dat ik nu weer kan zitten
![]()
Mwah, niet super, daar was het veel te druk voorquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, jij hebt toch ook GTA IV?
Was (ben!) er heel blij mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zozo
Misschien dan binnenkort ook maar eens langs de Decathlon
Hoelang duurt het bij jou om een niwue spel te starten? Want bij mij blijft ie daar een beetje hangen, heb ik het ideequote:
XP SP3quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:16 schreef Piles het volgende:
Dat duurt bij mij niet zo heel lang hoorWel langer dan een normaal spel, maar geen minutenlang.
Wat voor PC heb je tegenwoordig? Windows? Alles geupdate (drivers van je videokaart)?
En wat heb je aan hardware?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
XP SP3
laatste driver videokaart (bij systeem overgang)
Intel Core2 Quad Q9400 2.66 GHzquote:
Zou toch moeten draaien, alleen wel erg weinig geheugen voor zo'n pcquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intel Core2 Quad Q9400 2.66 GHz
2046 RAM
DirectX 9.0c
Asus P5Q3
GeForce 9800 GT
XP ziet toch maar 3 of zo. Dus moet dan over op Vista, maar daar nog geen zin in.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou toch moeten draaien, alleen wel erg weinig geheugen voor zo'n pcMaak er eens snel 4, 6 of 8 GB van
![]()
Maar dan moet je wel nieuwe Windows (64-bit) denk ik
Nee, dat heeft niks met Vista/XP te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
XP ziet toch maar 3 of zo. Dus moet dan over op Vista, maar daar nog geen zin in.
Ik ookquote:Maar ik ga nu MWDL kijken
Hebben ook wel theequote:
Neequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:22 schreef Piles het volgende:
Jouw hol of het mijne, want we zijn tenslotte konijnen
Iedereen vermaakt zich blijkbaar?
Mjaquote:
Het is niet echt een kwestie van doen, het is gewoon een kwestie van moetenquote:
Ik moest zo vaak afgelopen tijd, maarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is niet echt een kwestie van doen, het is gewoon een kwestie van moetenEn van voor de rest niks te doen hebben deze avond, dus dan maar leren
Tja, bij mij lukt het ook pas vandaag voor het eerstquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moest zo vaak afgelopen tijd, maar![]()
Mooi dat het op tijd is danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, bij mij lukt het ook pas vandaag voor het eerst
Jij wintquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
Beetje leren, beetje leren, beetje leren, beetje tv, heerlijk
Slaapse Pilliequote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij wint![]()
Maar ik ga afsluiten, heb het wel weer gezien voor vandaag![]()
Tot morgen in het nieuwe topic![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |