Ik werk nu in Capelle aan den IJssel, maandag en dinsdag een cursus XenApp 5.0 gehad en vandaag ga ik me bezig houden met Softgrid.quote:
Kan me er niks bij voorstellen...vertel?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:56 schreef bassieVL het volgende:
Leuke busrit achter de rug naar gilze-rijen.
Klinkt tof.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:51 schreef solidworks het volgende:
[..]
Ik werk nu in Capelle aan den IJssel, maandag en dinsdag een cursus XenApp 5.0 gehad en vandaag ga ik me bezig houden met Softgrid.
Bevalt me tot op heden erg goed, leuk om te doen, alleen wordt een beetje gek van de trage VM's en niet te vergeten de standaard windows errors...
VM's kunnen zeker waardevol zijn in een omgeving, maar ik draai een testlab in VMWare Workstation op een P4 met 2gb ramquote:Op donderdag 2 april 2009 12:06 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Klinkt tof.
Je ziet echt steeds vaker dat bedrijven hun servers via een vm oplossing draaien.
Niet alleen Windows, maar zelfs op de IBM iSeries waar wij vooral mee werken.
In plaats van 7 minuten met de trein, was ik nu 1.5 uur onderweg met een bus van de NS.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:03 schreef solidworks het volgende:
[..]
Kan me er niks bij voorstellen...vertel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |