Massaproductie?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:11 schreef Dalamar het volgende:
Terug van weggeweest, het was (en is) een drukke periode.
Afgelopen maandag (weer) vader geworden van (weer) een dochter
nope - het heet voort de Blauwe Kraterquote:Op woensdag 8 april 2009 12:08 schreef Kuukske het volgende:
Ja, gefeliciteerd Dal.
Nou, de Blauwe Kei ligt er nog, dus gaslek is gerepareerd mag ik aannemen? Aangezien ik daar dadelijk moet fietsen.
Ja, verdomme. Waarom staat zoiets niet gewoon online? Moet ik weer naar buiten en mezelf onder de mensen begevenquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:58 schreef JDude het volgende:
Die Uitlopers liggen in elke kroeg, Stofje. Had je 'm maar niet met je zatte kop ergens moeten laten liggen.
Tis dramatisch idd. Nou ja, de enige info die ik heb is dat de optredens rond 3 uur 's middags beginnen en de deelnemende café's zijn Mezz, Boulevard, Catch 22, Friends, Vrachtwagen, Hijgend Hart en nog meer. Meer info heb ik ook niet, ik ga er ook maar op goed geluk heenquote:Op zondag 12 april 2009 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil morgen naar de POBParade. Maar op de site daarvan kan ik niets vinden over tijdens enz. Iemand hier meer info?
Oh, ik kwam eigenlijk uit op 16:00u dat het begonquote:Op zondag 12 april 2009 22:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tis dramatisch idd. Nou ja, de enige info die ik heb is dat de optredens rond 3 uur 's middags beginnen en de deelnemende café's zijn Mezz, Boulevard, Catch 22, Friends, Vrachtwagen, Hijgend Hart en nog meer. Meer info heb ik ook niet, ik ga er ook maar op goed geluk heen.
nope ik had t er wel over met mijn schoonbroer heden - ik ken alleen Ren and Stimpy.quote:Op zondag 12 april 2009 21:05 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen wel braaf urbi et orbi gekeken vanmorgen?
Jajoh, dat uurtjequote:Op zondag 12 april 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ik kwam eigenlijk uit op 16:00u dat het begon
Rizzo kwam naar ons toe.quote:Op zondag 12 april 2009 21:05 schreef Rossdale het volgende:
Ben terug van het eten en ik zie hier nog helemaal niet staan JD, Koekie, Rizz en VM...
Bedaankt vor die bloeme?quote:Op zondag 12 april 2009 21:05 schreef Rossdale het volgende:
Ben terug van het eten en ik zie hier nog helemaal niet staan JD, Koekie, Rizz en VM...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:18 schreef Rossdale het volgende:
Ach nog maar zes daagjes tot het weer maandag is
Drie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:18 schreef Rossdale het volgende:
Ach nog maar vier daagjes tot het weer weekend is
ik heb een huis te koopquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:47 schreef incident het volgende:
Ach wie heeft er woonruimte voor mij in Breda ?
LoL ok ik wil nieuwe woonruimte, maar om nu ergens een bod op te doen !?!?!!?quote:
Ook LOL, wat jij mooi vind hoef ik natuurlijk niet mooi te vinden, en dan hebben we het nog niet eens gehad over je flat !quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:37 schreef Swiffer het volgende:
Ja voor een mooi bedrag mag je ook mijn flat wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |