Nog maar net begonnen, maar met tien lessen moet het lukken aldus instructeur. Het gaat me best vlot af. Overigens grijpt abs op een CBF zo laat in dat je het wel erg je best moet doen voor dat in werking treedt...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef solidworks het volgende:
Ennuh, kiwi, hoeveel lessen heb je al gehad ? ABS is wel handig met de remproef, is dan wel een eitje om voluit in de ankers te gaan.
Nu heb ik wel trek in een goede sigaar, dank je Jan Diederickquote:
Whehehe een roker!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nu heb ik wel trek in een goede sigaar, dank je Jan Diederick
Ik heb me er in mijn wilde jaren ook wel eens schuldig aan gemaaktquote:Op maandag 23 maart 2009 19:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Op z'n tijd is een sigaar best lekker hoor
Voordat je een relatie met Kuukske had bedoel je?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb me er in mijn wilde jaren ook wel eens schuldig aan gemaakt.
ja, iets te optimistisch geweest denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:40 schreef fransbreda het volgende:
TT is een hoax!
pm ff een modje om het aan te laten passenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:32 schreef JDude het volgende:
Breda #159: Waar de Grote Kerk druipt in de regen!
Spannennnnd! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:55 schreef Swiffer het volgende:
Nog 4 maanden, en dan gaan we trouwen. K heb er zin an!
Ik scrolde even snel door het topic en dacht even dat Tammeh dit zei. Ik schrok alquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:55 schreef Swiffer het volgende:
Nog 4 maanden, en dan gaan we trouwen. K heb er zin an!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |