Ik zal ze allemaal even opzoeken... ehhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 23 maart 2009 16:42 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
En als je dat naast de berichten van nu zet?
Sterktequote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zal ze allemaal even opzoeken... ehhhhhhhhhhhh
Ik neem aan dat je wel een archiefje hebt van je nieuwsposts... Toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zal ze allemaal even opzoeken... ehhhhhhhhhhhh
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:35 schreef edwinh het volgende:
[..]
wel handig , de trend zou zeggen 25% erbij, waar haal je dit vandaan?
Dat geldt alleen voor het short gaan in aandelen van financials maar niet voor opties meen ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Je mag toch niet speculeren op dalingen van financials?
Sorry maar waarom zou je nu nog long gaan op financialsquote:Op maandag 23 maart 2009 17:25 schreef edikt het volgende:
Ik overweeg trouwens long te gaan in aegon, sns of citigroup. Ik zie daar steeds stijgingen >10% of lijkt jullie dat niks?
ik denk dat ze nog wel een stukkie zullen stijgen komende weekquote:Op maandag 23 maart 2009 17:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Sorry maar waarom zou je nu nog long gaan op financials?
Sjezus, alweer???quote:
Vakantie is misschien wel het toverwoord, laatste keer dat je op vakantie ging, gingen de beurzen iig. weer gestaag naar beneden. Overigens ga ik zelf ook maar een vakantie inlassen vanaf komende woensdag voor 2.5 week.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:46 schreef SeLang het volgende:
Het is eigenlijk voor het eerst tijdens deze crisis dat het herstel technisch gezien niet lijkt op een suckerrally. Je ziet duidelijk paniekaankopen bij hoge omzetten.
Wat mij uit de markt houdt zijn de relatief hoge waarderingen, met maar ca 10% korting tov 'fair value'. Dat steekt wel heel bleek af bij de kortingen van ~70% die we tijdens andere grote crises hebben gezien. Zelfs als de bodem er nu al zou staan dan is het lange termijn potentieel niet spectaculair.
Tijd voor vakantie dus
Ik zei "tijd voor vakantie", maar ik ga nu nog even niet.quote:
heb je een link van die rsi index?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:03 schreef veekeend het volgende:
RSI index staat op 95, aldus bloomberg. 85% kans dus dat de komende dagen de AEX weer hard naar beneden gaat.
Kan dat evt met een plaatje uit bloomberg laten zien, maar hoe krijg ik die geupload in een post?
Je weet hoe je zo'n plaatje uit de terminal export, ga naar bloomberg internet browser ( ik doe dat altijd via FUWB -> dan naar 13. ) en zoek daar naar een imagehost ( ik gebruik altijd tinypic ).quote:Op maandag 23 maart 2009 18:03 schreef veekeend het volgende:
RSI index staat op 95, aldus bloomberg. 85% kans dus dat de komende dagen de AEX weer hard naar beneden gaat.
Kan dat evt met een plaatje uit bloomberg laten zien, maar hoe krijg ik die geupload in een post?
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
heb je een link van die rsi index?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |