Daar zie ik alleen maar ouwe meukquote:
Ja, kijk uberhaupt niet zoveel films en series via internet, dus nooit echt in verdiept. Vind het nog steeds maar onhandigquote:
Ik zag dat ik I Created Disco van Calvin Harris nog niet eens helemaal had, dus die. Verder MGMT, nog een paar van The Stones en The Who, wat nieuwe (dj) livesets. De nieuwe van U2 ook even geprobeerd, maar is toch niet helemaal mijn ding.quote:
Ik weet het verschil niet eensquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel het gevoel dat Techno, Tech House, Progressive House en Electro House steeds meer dezelfde richting opgaan.
Stimmt. Heb nu een rock-kinda playlist in iTunes en een electro. Die electro staat de laatste tijd bijna constant aan.quote:
The lonely islandquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stimmt. Heb nu een rock-kinda playlist in iTunes en een electro. Die electro staat de laatste tijd bijna constant aan.
Nieuwste albums.. Geen idee. The Lonely Island sowieso.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel het gevoel dat Techno, Tech House, Progressive House en Electro House steeds meer dezelfde richting opgaan.
Je moet het album van White Lies eens proberen. Beetje Editors achtige muziek. Lekkere cdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stimmt. Heb nu een rock-kinda playlist in iTunes en een electro. Die electro staat de laatste tijd bijna constant aan.
Nieuwste albums.. Geen idee. The Lonely Island sowieso.
Hehe, daar is 'ie dan eindelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:59 schreef Jasza het volgende:
Nieuwsgroepen is relaxed.
Nee momenteel nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:12 schreef Houniet het volgende:
Jo toma. Heb je in de Digi Art nog projecten lopen?
Een Cruijff - Van Basten - Bergkamp portret. Dan gebruik ik dat plaatje om te printen op linnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Nee momenteel niet
Wilde morgen avond aan iets nieuws gaan beginnen. Maar ik weet nog niet wat.
Heb jij een idee?
Ej dat is misschien wel een ideequote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Cruijff - Van Basten - Bergkamp portret. Dan gebruik ik dat plaatje om te printen op linnen.
Geen Karel Appel in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
Ej dat is misschien wel een idee. Welke stijl had je in gedachten? Realistisch, cartoon, of een zeer kunstzinnige stijl?
Evangeline Lilllyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Nee momenteel niet
Wilde morgen avond aan iets nieuws gaan beginnen. Maar ik weet nog niet wat.
Heb jij een idee?
Beetje een combinatie van realistisch en cartoon?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
Ej dat is misschien wel een idee. Welke stijl had je in gedachten? Realistisch, cartoon, of een zeer kunstzinnige stijl?
Of gewoon een Bergkamp portretquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Cruijff - Van Basten - Bergkamp portret. Dan gebruik ik dat plaatje om te printen op linnen.
?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, daar is 'ie dan eindelijk.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen Karel Appel in ieder geval.
In de SC.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |