help me even herinneren als we er zijn? (*grin, als dat lukt hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nog een minuut of 40 dus. Maar ik voel 'm nu al
DE, ja, het is inderdaad een blonde Ierse. Ik heb nu twee boeken van haar en ik ben enthousiast!
Denk het ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
MKwaarschijnlijk zit je na die hapjes al vol genoeg, joh
meneer is vanavond pas om half 9 ofzo thuis en stond erop om fajitas te maken. Da's dus pas half 10 of later eten
Maar: ik ga vanavond peach cosmo's maken en apricot cosmo's, kijken wat lekkerder is
CF, hoe maak je peach cosmo's? Receptje please?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
MKwaarschijnlijk zit je na die hapjes al vol genoeg, joh
meneer is vanavond pas om half 9 ofzo thuis en stond erop om fajitas te maken. Da's dus pas half 10 of later eten
Maar: ik ga vanavond peach cosmo's maken en apricot cosmo's, kijken wat lekkerder is
Ik heb zo'n gevoel de dat de triple sec wordt vervangen door de creme de peche. Wodka blijft, maar de cranberrysap??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF, hoe maak je peach cosmo's? Receptje please?
We gaan naar De Graafschap. En we moeten om half 7 weg en nog inkopen doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor drukke plannen heb je dan, KL?
@MK, ja ik ook, maar ik ben bang dat de creme de peche een beetje oud isDus heb ik voor de zekerheid een fles abrikozenmeuk gekocht (ik zag geen perzik).
Dat moet ik nog bedenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF, hoe maak je peach cosmo's? Receptje please?
Je bent aan het werk, toch?quote:
Ik mag om half 4 op bezoekuur komen, dus ik heb net gedouched en ga me aankleden en de trein pakken. Maar vooralsnog heb ik geen slechte berichten gehoordquote:
Ah gelukiigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Je bent aan het werk, toch?
In dat geval, het is hóndenweer. Koud, nat en akelig. Brrrrr. Chocomel-en-open-haard-weer
Dmv te sjoelen met slippers naar het beest heb ik 'm weggekregenquote:
waar?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Morgen om half 11 ong. ben ik op de radio![]()
Ik zal de radio maar eens radio 2 zetten morgenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Isa's andere laptop is ook naar gene zijde gepasseerd. Bel haar maar!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:11 schreef kres het volgende:
Goedemorgen mensen....
Lekker weer..![]()
Het was toch een HP laptop wat je hebt Isa ? Ik heb nog een oudje die ik eventueel voor onderdelen wil opofferen...
Zou jij ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn blonde poetsende huisgenootje gaat stoppen met haar studie en verhuizen![]()
![]()
Xena begint geloof ik ook al wat wintervet/vacht te verliezen. Houdt BF van kammen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:55 schreef borisz het volgende:
Zo Bellefleur een beetje gekamd wat een haren kan dat beest loslaten.
Bellefleur vindt het wel prettig jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena begint geloof ik ook al wat wintervet/vacht te verliezen. Houdt BF van kammen?
@ stier : huilie
Waarover?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, is het al tijd om naar huis te gaan?
Mijn boekjequote:
Jaaaaa, ik kon de trein van half 5 halen dus ik zit alweer met een chardonnaytje in mijn huispakkie ( dudequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, is het al tijd om naar huis te gaan?
Ik trek een fles Malbec reserva openquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn boekje![]()
[..]
Jaaaaa, ik kon de trein van half 5 halen dus ik zit alweer met een chardonnaytje in mijn huispakkie ( dude) achter de piesie
Hard lopen is niet lekker borissiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:54 schreef borisz het volgende:
Ik trek een fles Malbec reserva open
Net lekker hardgelopen.
Ik ga zo ook even hardlopen, maar mooi dat ik daarna nog niet aan de wijn gaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik trek een fles Malbec reserva open
Net lekker hardgelopen.
Vrijdagmiddag, ben er wel aan toe na een redelijk lange studiedagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even hardlopen, maar mooi dat ik daarna nog niet aan de wijn ga
Golfje, ik ga nu even mijn fruit-pauze nemen, daarna ga ik naar huis
Ja dat gaat dan moeilijkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Heb btw een rokje aan vandaag![]()
Neuhquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik word echt acuut stomdronken als ik direct na het sporten aan de booze gaNeem aan dat je nog niet gegeten hebt?
Niet voor mijquote:
Ja leuk hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:09 schreef Isabeau het volgende:
En wat tof dat je op de radio komt met je boek!
Niet erg zoet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Hmmm, net een slokje van de rosé port geproefd, erg smakelijk en volgens mij heerlijk voor de lente/zomer ipv rode port.
Je klaptop heeft het zwaar met je.. Daar heb ik helaas geen onderdelen voor. Anders had ik me er wel aan gewaagd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik bedenk me net dat er misschien wat onderdelen zijn losgetrilt in mijn laptop omdat ik hem de afgelopen week in mijn koffertje mee heb getrokken over straat. De cd-speler doet het namelijk ook niet, tenzij ik hem stevig aandruk en dan ook maar heel eventjes. Ik heb overigens 2 Acer-laptops, kres.
Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan en tientallen pakjes met chocolade eitjes vastgehad, maar niks gekocht. En nu heb ik er zin inNou ja, heb maar een glas water ingeschonken. Met niks.
En even achter mijn genealogie 'hobby' gekropen en het is altijd leuk om nieuwe info te vinden, maar ik heb ineens héél veel aangeboord(haal 1 e uit Beekendam en tadaaa!) En het is nog een directe tak tot in de 17e eeuw ook. Pfff. En katholiek. (dat is van belang, dat betekent namelijk: véél kinderen = veel werk)
Wel zoet maar op een aangename manier, zacht van smaak.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet erg zoet?
Ik ga ook ff een tokobordje maken
Fijn MK dat milou weer thuis komt straks
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
Kres is ook al bij Isa op bezoek geweest?
Hou vol je kan hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wel zoet maar op een aangename manier, zacht van smaak.
Ik ben ook helemaal happy heur....nog een uurtje en dan is ze er weer
Gossie toch....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal vlinders ervan in mijn buikDamz wat heb ik haar gemist
Jaa de poezels zijn helemaal gek vandaag.... Mij ff lekker wakker maken omdat het buiten mooi weer is. (was vanochtend pas om 7 uur thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:51 schreef DarkElf het volgende:
zo, de mr gaat aan de borrel met zijn baas ..dus eens zien hoe laat die thuis is.
en ik kan echt niet goed mijn touchpad bedienen als een kat steeds tegen mijn elleboog loopt te duwen
Ook al?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
Kres is ook al bij Isa op bezoek geweest?
Dat zou je haast denken he ?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook al?Of voel je je achter gesteld
mag ik jou iets medisch vragen of vind je dat vervelend?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook al?Of voel je je achter gesteld
Dacht dat je niks had gehaald ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Update gedrageerde chocolade-eitjes:
V&D: goddelijk! Een 9!
Hema: veel te dun suikerlaagje, chocolade niet echt lekker. Een 6.
C1000: errug lekkerEen 8.
Aldi: bah! suikerlaagje dik genoeg, chocolade smaakt naar boter. Een 5.
AH: met fruitsmaak. Uh. Yuk. Een 5.
Ik ben om 5 uur toch nog even naar de winkel gegaanquote:
Ik stel hem al niet meer....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Open spreekuur, Steer? Van jou verwacht ik alleen een seksuele vraag
De kat die vanmiddag onder het bed zat is een beetje levensmoe geloof ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:56 schreef DarkElf het volgende:
katten hebben idd de lente in de bol, niet normaal meer
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben om 5 uur toch nog even naar de winkel gegaanIk kijk nu smaken verschillen.
Probeer het altijd zo lang als het kan af te houden... Net als pepernoten en dat soort dingen....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben om 5 uur toch nog even naar de winkel gegaanIk kijk nu smaken verschillen.
Dat bedoel ik nou: multiple personality disorder.quote:
Cosmoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:03 schreef DarkElf het volgende:
keuzes keuzes; een cosmo met leuke vrolijke framboos erin of een glas wijn?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Nou, Steer is een intelligente, zeer charmante, vriendelijke, beleefde en uiterst galante man.
Tot hij op Fok zit. Dan verandert hij in zijn alter ego de op seksuele driften florerende banale en obscene man
Wow, deze copy/paste ik even voor mijn online dating profiel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Nou, Steer is een intelligente, zeer charmante, vriendelijke, beleefde en uiterst galante man.
Tot hij op Fok zit. Dan verandert hij in zijn alter ego de op seksuele driften florerende banale en obscene man
fiets jijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:21 schreef kres het volgende:
Wat gaat dit een moie goudgele zonsondergang worden. Denk dat ik ff mijn cam neem en ff een stukje ga fietsen....
Dit kan mooie foto's opleveren...
Posten!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:21 schreef kres het volgende:
Wat gaat dit een moie goudgele zonsondergang worden. Denk dat ik ff mijn cam neem en ff een stukje ga fietsen....
Dit kan mooie foto's opleveren...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Dat bedoel ik nou: multiple personality disorder.
Fijn nieuws Lein!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ook drank! Maar ga vanavond lekker bij Kaas op de bank hangen, een sjonko roken en rode wijn slobberen. Ook leuk!
Papa maakt het goed, hij geniet van bitterkoekjes en cassis. Slaapt tussendoor en is lekker zichzelf met grappige opmerkingen tussendoor. Goed dus!
Gaat helemaal goedkomen daar met Leinpappa.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ook drank! Maar ga vanavond lekker bij Kaas op de bank hangen, een sjonko roken en rode wijn slobberen. Ook leuk!
Papa maakt het goed, hij geniet van bitterkoekjes en cassis. Slaapt tussendoor en is lekker zichzelf met grappige opmerkingen tussendoor. Goed dus!
Prachtig gevangen Iesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Crap mijn band is lek...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
fiets jij![]()
@steer: jaaaa doen daar zal je punten mee scoren
ik heb zo'n gevoel dat dat blowen isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een sjonko roken Lein, en cheers voor je paps
have funquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef kres het volgende:
[..]
Crap mijn band is lek...![]()
![]()
![]()
Dan maar heel aso met de auto.
Lopen gaat niet anders is de zon alweer gezakt....
Ja ik op een fiets ja...![]()
![]()
Ik ben weg.. Tot zo...
Je bleef er van eten?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik jouw vriendje was zou ik nooit te laat zijn![]()
![]()
Een sjonko is een joint :p en paps is erg blij met de beterschapswensen van jullie!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een sjonko roken Lein, en cheers voor je paps
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Hell Yeah....net woorden met ex gehad.
Ik bleef kalm en to the point en op een gegeven moment flipte hij en sprak hij uit wat ik heeeeeeeeeeeel graag wilde horen, nl dat hij dus niet tevreden is met de uitspraak van de rechter een paar weken geleden in de rechtbank![]()
Zo mijn weekend begint al super voordat Milou er zelfs is
Thanks....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:04 schreef DarkElf het volgende:
wow mooi zeg, vooral die met de boom vind ik mooi
En nu weet ik dus ook zeker dat hij toen een kutweekend heeft gehad met een boze vrouw die ws nog veel meer baalt van de uitspraak van de rechterquote:
Nou dit zijn foto's van eenn jaar geleden..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
leuk Kres! Nog niet helemaal te laat dus, er viel nog iets te schieten! Wat voor camera heb je?
Ik kreeg destijds toen Milou volledig bij me woonde dus 150 euro en ik vond het heel schappelijk om daar de helft van te vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:13 schreef Isabeau het volgende:
75 euro per maand is ook niks natuurlijkdus hij had op zijn vingers na kunnen tellen dat een rechter méér zou toewijzen
Ohh stiekem toch archieffoto's dus!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:18 schreef kres het volgende:
[..]
Nou dit zijn foto's van eenn jaar geleden..
Ik doe alles op mijn oude vertrouwde eos 300D.. ooit top of the line nu aan de wat oude kant.. Maar goed hij doet het nog best goed..
Hoe is het met de beurs?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kreeg destijds toen Milou volledig bij me woonde dus 150 euro en ik vond het heel schappelijk om daar de helft van te vragen![]()
En die zgn 'mediator' vond het ook maar raar dat ik alimentatie vroeg voor Milou. Damzzz wat wil ik heb graag de beschikking van de rechtbank voorleggen!
Maarrehhh....it ain't over till it's over, mama strikes back! Ik ga in hoger beroep, wil met terug werkende kracht vanaf september 2007 dat we co-ouderschap hebben![]()
En het mooie is dat ze destijds vonden dat cnk maar voor Milou moest gaan betalen, we wonen gvd nieteens samen
Oh meis, dit is nieteens de helft van het gedoe van de afgelopen ruim anderhalf jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
@ MK: wat een gedoe joh! en wat een raar idee dat laatste ja, belachelijk..
Ruisvrij op hoge iso is iets waar een eos 300D echt niet goed in is... Bij iso 400 begin ik al aardig in problemen te komen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohh stiekem toch archieffoto's dus!
De 300 is idd een beetje oud aan het worden, maar ach, als je er nog goed mee uit de voeten kan maakt dat niet uit.. Ben daar zelf wat minder goed in.. Wij zijn van een Nikon D50 naar een D80 er bij gegaan, binnen 1 jaar, en nu, 2 jaar later een D300 er bij (D50 toch maar verkocht, gebruikten we niet meer).Maar wij schieten dan ook veel concerten en dan is het toch wel handig om hoge ISO's ruisvrij te kunnen gebruiken en dan voldoet een D50 al snel niet meer
![]()
Beurs gaat goed! Plattegrond staat online, programma is definitief en alle medewerkers raken in de stress van alles wat nog moet gebeuren en de spanning, dus moet goed gaan
Nou gauw van't net af en gezellig doen jij....quote:
Ja, dit soort zaken kunnen flink naar worden en het lijkt me echt verschrikkelijk als je het overkomt dat je er in verzeild raakt! Mijn moeder is vroeger advocate geweest en behandelde veel scheidingen, niet altijd even prettig als ik dat zo hoorde.. De emoties die mee spelen zijn ook gewoon zo heftig..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh meis, dit is nieteens de helft van het gedoe van de afgelopen ruim anderhalf jaar![]()
Ik ben niet voor niets in eenbui nu
![]()
Geduld is een schone zaak blijkt wel weer
quote:@ Kres: plantjes gaan zeker lukken! T-5 doppen denk ik ook wel.. We hebben iig genoeg standhoudersHal is nagenoeg vol!
Ohh dat wordt ff een killer weekend voor je dus...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehhmm.. van af donderdag vroeg tot zondag heel laat.. 24/7 bijna dusIk ben nu eenmaal adjunctbaas van de beurs dus moet er wel zijn he..
Damn zeg... Het is dat mijn huisje niet zo groot is anders hadden jullie hier kunnen overnachten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, het is dat ik woensdag nog moet werken en Thijs dinsdag weer en maandag graag thuis wil zijn, anders hadden we van woensdag tot maandag kunnen helpen met opbouwen en afbreken. Maar we slapen ook al op de beursvloer, dus we vinden het wel even ok.
Ik ga je natuurlijk nooit herkennen tussen al die mensen
Ja oke ergens zal dat ook wel iets hebben ja...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kres: haha! Nou, niet iedereen slaapt op de beursvloer hoor, we hadden ook voor een luxe hotelkamer kunnen kiezen (op kosten van de baas dus, die daar zelf wel slaapt)Maar er zal 's nachts toch enige bewaking moeten zijn. Hebben we vorig jaar ook gedaan, en eigenlijk was dat het leukste van de beurs! Mega gezellig klein clubje, doodmoe biertjes drinken en tot veel te lang kletsen, heerlijk sfeertje en vrienden voor het leven maken
Lees net dat kaas goed voor je gaat zorgen vanavond Lein...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Vanavond lekker roseval aardappeltjesZal Lein wel blij mee zijn
Ja, Kaas is een poepiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef kres het volgende:
Lees net dat kaas goed voor je gaat zorgen vanavond Lein...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:56 schreef kres het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Sorry mamaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Jongens, hou GVD eens op met dat irritante spoilergedoe.
Mijn ideequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo? gaat je laptop hikken van die spoilers of mogen we hier de discussie niet aangaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:02 schreef Isabeau het volgende:
*grin ik vond mezelf zo onaardig als ik t zo zou zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik gewoon in een niet zo aardige bui benquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:06 schreef DarkElf het volgende:
*grin ik vond mezelf zo onaardig als ik t zo zou zeggen
kan gebeurenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon in een niet zo aardige bui ben
Het is vast niets persoonlijks, dus probeer ik het ook niet als zodanig op te vattenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Welke discussie? Je praat maar met elkaar zonder spoilers, ik zie echt niet in waarom er spoilers om een normaal gesprek moeten staan
Ze bedoelde Godfried Van Bouilon denk ik heurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn idee![]()
Gij zult Zijn naam niet ijdel gebruiken![]()
Dat verklaar die paaseitjes van vamiddagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ja
En nog voor kres:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5365373223391693347
Ja oke op je dooie gemakje overal rondkijken zonder drukte en gedouw...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
is leuk.. beetje lowlandsgevoel ergens.. Dit jaar ook i-pod + boxen mee
Oh en de beursvloer is snachts heel cool om over te lopen! Alles rustig bekijken en zo.. hihi![]()
Interessante vraag. Slaap je met je raam open?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:31 schreef kres het volgende:
Oh ja en een parship.nl vraag 43: of ik met mijn raam open slaap ?
Wat denk je.?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Interessante vraag. Slaap je met je raam open?
Nee dat gaat ook niet zomaar bij mij.... Ik schijn best gesloten te zijn.. (werd mij door mijn vorige relatie verteld.. Het kan natuurlijk ook zijn dat het aan haar lag. )quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat ik zoveel inzicht in je psyche heb gekregen van een paar uurtjes kletsen, maar ik zou zeggen een dicht raam type.
Ik kom voor het eerst bij jou. Dan ga ik toch niet lekker bij jou de ramen ff opengooien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt mijn raam dicht gelaten, lulkoek met je 'altijd'
En we hebben het hier over MIJN ramen en niet die van jou...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt mijn raam dicht gelaten, lulkoek met je 'altijd'
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Als Isa bij mij slaapt, staat de deur open
Zodat ze via het balkon de slaapkamer kan ontvluchten als ik gevaarlijk word.quote:
Ohh ? Dat is raar... Ik vond je helemaal niet eng....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zodat ze via het balkon de slaapkamer kan ontvluchten als ik gevaarlijk word.
Ja! nee, ik heb een balkon en geen raamquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef kres het volgende:
Ohh ? Dat is raar... Ik vond je helemaal niet eng....
Vind je lief en schattig...![]()
(heb ik zojuist al mijn mensenkennis overboord gegooid ? )
Idd is nog goed te lezen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Valt reuze mee, jullie typen nog leesbaar.
Zal ik voor de volgende keer onthouden..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef Isabeau het volgende:
De reanimatie op net 5 is gedoemd te mislukken. Het indrukken van de huid cq kleren met 2 mm is niet zo nuttig.
Slapen ? Huh ? Why ?quote:
Ik verveel me op de pc en in bed ligt nog een boekquote:
Was op veronica maar is alweer afgelopen..quote:
Oh en nou zijn we ineens niet meer gezellig.... ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verveel me op de pc en in bed ligt nog een boek
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo trouwens ook maar eens mijn bedje en boek opzoeken.. morgen moet er nog veel gedaan worden..
Waarom wil je dat weten? Ben je jaloers?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef kres het volgende:
Let me guess...
Kaas en Lein zijn aan het neucken !?
Waarom wist ik dat zo'n vraag zou komen... ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Ben je jaloers?
nou eh, als we lagen te neuken was het niet zo stil hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef kres het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat zo'n vraag zou komen... ?![]()
Antwoord is nee... Vroeg me alleen af waarom het ineens zo still was .....
Hee Memo
Good one....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou eh, als we lagen te neuken was het niet zo stil hoor
Squeeeeee!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou eh, als we lagen te neuken was het niet zo stil hoor
Borisz tegen zijn kat: "Look happy... ! "quote:
Neuh, alleen maar een kamquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:45 schreef borisz het volgende:
Hierop kijkt ze wel wat vrolijker
[ afbeelding ]
Nog klaarwakker. Ben B. aan het voorbereiden op haar radio-optreden van straks. Zit haar allemaal vervelende vragen te stellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:18 schreef ColdFeet het volgende:
Iedereen al in bed?
Waarom word ik altijd aangeschoten van cosmo's? De meneer zit heul nichterig aan een kristallen martiniglas te nippen
Vast vanaf morgen na te beluisteren via deze linkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:28 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk! Komt het geluidsfragment ook op de blog? Ik heb nl geen radio 2
ca. 10:30 gepland. Give or take 10 minuten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
rond hoe laat? Ben morgen waarschijnlijk in de stad, maar radio 2 is ook online te beluisteren, dus dan kan ik met oordopjes in Bloes horen.
Paars is nice en Barbamama is zwart met een roze kettingquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik ga zo ook. Morgen ff nieuwe kleertjes proberen te kopen in de stad. Ik dacht aan iets paars, net als Barbamamma.
Wie is dan die Barbanicht in je avatar?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Paars is nice en Barbamama is zwart met een roze ketting![]()
Oh en ik ben officieel allergisch voor ananas![]()
Barba-Klodder?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie is dan die Barbanicht in je avatar?
Veel mensen zijn allergisch voor ananasNet als kiwi's. Ananas bevat een of andere stof die eiwitten afbreekt, en dat kan vaak allergische reacties veroorzaken. Tevens kun je ananassap gebruiken om vlees wat malser te krijgen.
Dat zou ik ook doen, ware het niet dat ik geen radio 2 heb hierquote:
+- 10.30quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heh, smart thinkingHoe laat is tante Bloes on?
De plaatselijke RSC en Cantillonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil trouwens vanmiddag even naar de sportwinkel in Anderlecht. Borisz, zeg ik Anderlecht, zeg jij....?
Cantillon is een bierbrouwer vooral bekend van Kriek.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cantillon?*niet-geintegreerde hollander is
Ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh. Ja, ik ben heel erg Stella-georienteerd; vanaf ons balkon hebben we uitzicht op de brouwerij
Maar eigenlijk drink ik nooit Stella en ben ik vooral dol op trappisten. Jij?
Ik ben benieuwd, we gaan btw uiteten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:36 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk joh, MK! Vast heel lekker eten. En ze vinden je haske tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet Remlof het al?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor via PM dat ik iets met Remlof zou hebbenNou, fijn om te weten.
Goedemorgen allemaal
Ja, we hebben eindelijk een capabele bassist gevonden..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Zit je in een complete bandWow!
Ik ga niet langer wachten tot de pc uitvaltTot later!
Pfoe dat was nog lastig om zo kort helder te blijven....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:48 schreef borisz het volgende:
En dat was Bloes.
Kort maar krachtig een samenvatting van het boek gegeven in een vraaggesprek.
*checkt blogquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe dat was nog lastig om zo kort helder te blijven....eeehhhhhh eeeeeehhhhhhhh
en dan was de volgende vraag al aan de beurt
Moet er nog op worden gezet, inclusief het geluidsfragment.quote:
he, geef eens niet alle mannen de schuldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:34 schreef Isabeau het volgende:
En ik weet niet eens hoe lang het al iets is. En misschien ben ik wel vreemd gegaan. Misschien is hij wel vreemd gegaan! Mannen zijn toch ook allemaal hetzelfde
Pffff, het is te mooi weer buiten voor deze onzin. Ik ga boodschappen halen voor de banoffee pie van morgen en eieren voor het eten van vandaag. Ik ben gisteren naar de winkel geweest voor eieren en ik heb van alles gekocht. Juist.
remlof jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, alleen hem, pls ^^
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
he, geef eens niet alle mannen de schuld
Staat er nu op.quote:
Ik put uit ervaringquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
he, geef eens niet alle mannen de schuld
Zeg heb jij een treinkaartje voor me?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Jullie zijn ook mijn Twitter
* Isabeau huilt uit op Steer's schouder
Oke dan kan ik me voorstellen dat je zo reageert...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik put uit ervaring
1e echte liefde: na knipperlichtrelatie knoop doorgehakt, bij mijn weten nooit vreemd gegaan
2e liefde: ging vreemd met mijn beste vriendin (!), een half jaar later bij hem weggegaan
Tussendoor scharrel: kon niet kiezen tussen de 3 vrouwen waar hij van hield, ging flink vreemd, relatie verbroken zodat hij nog 2 vrouwen had om uit te kiezen (1 niet bestaand en 1 getrouwde vrouw, succes)
3e liefde: na besluit tot trouwen en kinderen krijgen besloot hij dat een jongere, slankere en blijkbaar leukere vrouw meer wat voor hem was, ik wilde wel met hem verder, hij niet met mij
3 van de 4 gingen vreemdHet zal wel aan mij hebben gelegen
Hoezo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg heb jij een treinkaartje voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |