help me even herinneren als we er zijn? (*grin, als dat lukt hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nog een minuut of 40 dus. Maar ik voel 'm nu al
DE, ja, het is inderdaad een blonde Ierse. Ik heb nu twee boeken van haar en ik ben enthousiast!
Denk het ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
MKwaarschijnlijk zit je na die hapjes al vol genoeg, joh
meneer is vanavond pas om half 9 ofzo thuis en stond erop om fajitas te maken. Da's dus pas half 10 of later eten
Maar: ik ga vanavond peach cosmo's maken en apricot cosmo's, kijken wat lekkerder is
CF, hoe maak je peach cosmo's? Receptje please?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
MKwaarschijnlijk zit je na die hapjes al vol genoeg, joh
meneer is vanavond pas om half 9 ofzo thuis en stond erop om fajitas te maken. Da's dus pas half 10 of later eten
Maar: ik ga vanavond peach cosmo's maken en apricot cosmo's, kijken wat lekkerder is
Ik heb zo'n gevoel de dat de triple sec wordt vervangen door de creme de peche. Wodka blijft, maar de cranberrysap??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF, hoe maak je peach cosmo's? Receptje please?
We gaan naar De Graafschap. En we moeten om half 7 weg en nog inkopen doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor drukke plannen heb je dan, KL?
@MK, ja ik ook, maar ik ben bang dat de creme de peche een beetje oud isDus heb ik voor de zekerheid een fles abrikozenmeuk gekocht (ik zag geen perzik).
Dat moet ik nog bedenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF, hoe maak je peach cosmo's? Receptje please?
Je bent aan het werk, toch?quote:
Ik mag om half 4 op bezoekuur komen, dus ik heb net gedouched en ga me aankleden en de trein pakken. Maar vooralsnog heb ik geen slechte berichten gehoordquote:
Ah gelukiigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Je bent aan het werk, toch?
In dat geval, het is hóndenweer. Koud, nat en akelig. Brrrrr. Chocomel-en-open-haard-weer
Dmv te sjoelen met slippers naar het beest heb ik 'm weggekregenquote:
waar?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Morgen om half 11 ong. ben ik op de radio![]()
Ik zal de radio maar eens radio 2 zetten morgenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Isa's andere laptop is ook naar gene zijde gepasseerd. Bel haar maar!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:11 schreef kres het volgende:
Goedemorgen mensen....
Lekker weer..![]()
Het was toch een HP laptop wat je hebt Isa ? Ik heb nog een oudje die ik eventueel voor onderdelen wil opofferen...
Zou jij ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn blonde poetsende huisgenootje gaat stoppen met haar studie en verhuizen![]()
![]()
Xena begint geloof ik ook al wat wintervet/vacht te verliezen. Houdt BF van kammen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:55 schreef borisz het volgende:
Zo Bellefleur een beetje gekamd wat een haren kan dat beest loslaten.
Bellefleur vindt het wel prettig jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena begint geloof ik ook al wat wintervet/vacht te verliezen. Houdt BF van kammen?
@ stier : huilie
Waarover?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, is het al tijd om naar huis te gaan?
Mijn boekjequote:
Jaaaaa, ik kon de trein van half 5 halen dus ik zit alweer met een chardonnaytje in mijn huispakkie ( dudequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, is het al tijd om naar huis te gaan?
Ik trek een fles Malbec reserva openquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn boekje![]()
[..]
Jaaaaa, ik kon de trein van half 5 halen dus ik zit alweer met een chardonnaytje in mijn huispakkie ( dude) achter de piesie
Hard lopen is niet lekker borissiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:54 schreef borisz het volgende:
Ik trek een fles Malbec reserva open
Net lekker hardgelopen.
Ik ga zo ook even hardlopen, maar mooi dat ik daarna nog niet aan de wijn gaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik trek een fles Malbec reserva open
Net lekker hardgelopen.
Vrijdagmiddag, ben er wel aan toe na een redelijk lange studiedagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even hardlopen, maar mooi dat ik daarna nog niet aan de wijn ga
Golfje, ik ga nu even mijn fruit-pauze nemen, daarna ga ik naar huis
Ja dat gaat dan moeilijkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Heb btw een rokje aan vandaag![]()
Neuhquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik word echt acuut stomdronken als ik direct na het sporten aan de booze gaNeem aan dat je nog niet gegeten hebt?
Niet voor mijquote:
Ja leuk hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:09 schreef Isabeau het volgende:
En wat tof dat je op de radio komt met je boek!
Niet erg zoet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Hmmm, net een slokje van de rosé port geproefd, erg smakelijk en volgens mij heerlijk voor de lente/zomer ipv rode port.
Je klaptop heeft het zwaar met je.. Daar heb ik helaas geen onderdelen voor. Anders had ik me er wel aan gewaagd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik bedenk me net dat er misschien wat onderdelen zijn losgetrilt in mijn laptop omdat ik hem de afgelopen week in mijn koffertje mee heb getrokken over straat. De cd-speler doet het namelijk ook niet, tenzij ik hem stevig aandruk en dan ook maar heel eventjes. Ik heb overigens 2 Acer-laptops, kres.
Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan en tientallen pakjes met chocolade eitjes vastgehad, maar niks gekocht. En nu heb ik er zin inNou ja, heb maar een glas water ingeschonken. Met niks.
En even achter mijn genealogie 'hobby' gekropen en het is altijd leuk om nieuwe info te vinden, maar ik heb ineens héél veel aangeboord(haal 1 e uit Beekendam en tadaaa!) En het is nog een directe tak tot in de 17e eeuw ook. Pfff. En katholiek. (dat is van belang, dat betekent namelijk: véél kinderen = veel werk)
Wel zoet maar op een aangename manier, zacht van smaak.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet erg zoet?
Ik ga ook ff een tokobordje maken
Fijn MK dat milou weer thuis komt straks
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
Kres is ook al bij Isa op bezoek geweest?
Hou vol je kan hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wel zoet maar op een aangename manier, zacht van smaak.
Ik ben ook helemaal happy heur....nog een uurtje en dan is ze er weer
Gossie toch....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal vlinders ervan in mijn buikDamz wat heb ik haar gemist
Jaa de poezels zijn helemaal gek vandaag.... Mij ff lekker wakker maken omdat het buiten mooi weer is. (was vanochtend pas om 7 uur thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:51 schreef DarkElf het volgende:
zo, de mr gaat aan de borrel met zijn baas ..dus eens zien hoe laat die thuis is.
en ik kan echt niet goed mijn touchpad bedienen als een kat steeds tegen mijn elleboog loopt te duwen
Ook al?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
Kres is ook al bij Isa op bezoek geweest?
Dat zou je haast denken he ?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook al?Of voel je je achter gesteld
mag ik jou iets medisch vragen of vind je dat vervelend?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook al?Of voel je je achter gesteld
Dacht dat je niks had gehaald ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Update gedrageerde chocolade-eitjes:
V&D: goddelijk! Een 9!
Hema: veel te dun suikerlaagje, chocolade niet echt lekker. Een 6.
C1000: errug lekkerEen 8.
Aldi: bah! suikerlaagje dik genoeg, chocolade smaakt naar boter. Een 5.
AH: met fruitsmaak. Uh. Yuk. Een 5.
Ik ben om 5 uur toch nog even naar de winkel gegaanquote:
Ik stel hem al niet meer....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Open spreekuur, Steer? Van jou verwacht ik alleen een seksuele vraag
De kat die vanmiddag onder het bed zat is een beetje levensmoe geloof ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:56 schreef DarkElf het volgende:
katten hebben idd de lente in de bol, niet normaal meer
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben om 5 uur toch nog even naar de winkel gegaanIk kijk nu smaken verschillen.
Probeer het altijd zo lang als het kan af te houden... Net als pepernoten en dat soort dingen....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben om 5 uur toch nog even naar de winkel gegaanIk kijk nu smaken verschillen.
Dat bedoel ik nou: multiple personality disorder.quote:
Cosmoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:03 schreef DarkElf het volgende:
keuzes keuzes; een cosmo met leuke vrolijke framboos erin of een glas wijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |