help me even herinneren als we er zijn? (*grin, als dat lukt hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nog een minuut of 40 dus. Maar ik voel 'm nu al
DE, ja, het is inderdaad een blonde Ierse. Ik heb nu twee boeken van haar en ik ben enthousiast!
Denk het ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
MKwaarschijnlijk zit je na die hapjes al vol genoeg, joh
meneer is vanavond pas om half 9 ofzo thuis en stond erop om fajitas te maken. Da's dus pas half 10 of later eten
Maar: ik ga vanavond peach cosmo's maken en apricot cosmo's, kijken wat lekkerder is
CF, hoe maak je peach cosmo's? Receptje please?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
MKwaarschijnlijk zit je na die hapjes al vol genoeg, joh
meneer is vanavond pas om half 9 ofzo thuis en stond erop om fajitas te maken. Da's dus pas half 10 of later eten
Maar: ik ga vanavond peach cosmo's maken en apricot cosmo's, kijken wat lekkerder is
Ik heb zo'n gevoel de dat de triple sec wordt vervangen door de creme de peche. Wodka blijft, maar de cranberrysap??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF, hoe maak je peach cosmo's? Receptje please?
We gaan naar De Graafschap. En we moeten om half 7 weg en nog inkopen doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor drukke plannen heb je dan, KL?
@MK, ja ik ook, maar ik ben bang dat de creme de peche een beetje oud isDus heb ik voor de zekerheid een fles abrikozenmeuk gekocht (ik zag geen perzik).
Dat moet ik nog bedenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF, hoe maak je peach cosmo's? Receptje please?
Je bent aan het werk, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |