Nogquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:32 schreef disjfa het volgende:
De OP volgt wie precies?
Who's General Failure and why is he reading my hard drive?quote:
Zo fijn dat mensen altijd andere mensen quotenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Who's General Failure and why is he reading my hard drive?
Ach, ik vond het ongeveer van hetzelfde niveau.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zo fijn dat mensen altijd andere mensen quotenHoeven ze zelf niet na te denken
Ook fijn dat mensen zo enthousiast reageren op mijn eerste SC-topic.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ook fijn dat mensen zo enthousiast reageren op mijn eerste SC-topic.
Geweldig topic hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk wel had gedaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ich bin dabei!
En speciaal voor disjfa een quote, 100% helemaal van mezelf!!!
"Wie, ik?! Nee man jongen, ik heb heus niet naar die meisje gegluurd laat staan aan dr moeke!"
W00tquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daarbij schat ik jou nerd genoeg in om te weten waar dit over ging, itt de guppen-koppen die opgegroeid zijn met Windows.
ZIEKquote:
Excuses, zal er de volgende keer een disclaimer bij zetten dat ik zelf moe benquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo fijn om in de IT te werken... Welke dames en als ze er zijn.... *brrr*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:26 schreef Poit het volgende:
Geen straf om te werken vandaag, de zon schijn t en de dames lopen weer vrolijk rond
In de winter kan je ook googlen naar lentedamesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo fijn om in de IT te werken... Welke dames en als ze er zijn.... *brrr*
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben een IT-damequote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:
Snoep Hondje Hond?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:57 schreef lennartb.nl het volgende:
BREAK IT DOWN BITCH, PUT THAT ASS ON A NIGGA! GRAB THAT DICK TRY TO MAKE IT LITTLE BIGGA!
Ik ben mobiel biaaatch!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
eikels kijk mijn linkjes eens!
Ook Lb.nl en Tn
Oke peace dan neem ik het terugquote:
Die shit is toch vet ofniet?quote:
quote:Sociaal is iemand een drankje aanbieden", vervolgt Bushnell, "In een donkere kamer zitten met alleen een onderbroek aan, terwijl je met duizenden mensen aan het praten bent, lijkt misschien sociaal, maar het is zeker niet cool.
Nee...quote:
neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)turkse_talkshow.html
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lant_van_de_dag.html
Die kat in dit filmpje is de 1e baas kat die ik zie!11111
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
Het wordt tijd dat we de SC ''AQ's Wonderland'' gaan noemen!
Er is verder toch niemand meer...
quote:
Ben je bij die zuurpruim van een disjfa in de leer ofzoquote:
Dirty Jobsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Edwinuss het volgende:
Ultimate Survival.
Echt geniaal !
En nu komt iedereen met het verhaal dat het allemaal nep is.
Die shit kan ik zelf ook wel verzinnen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:19 schreef Poit het volgende:
Aaaaaaaaah, kater, werk, geen zin, BIER!!
en tieten...
Koop een 360 m'n zoon en je problemen zijn over!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:07 schreef Misan het volgende:
Zit nu al op meer dan twee weken dat ik mijn PS3 niet aan gehad heb en vandaag gaat 'ie ook niet aan
Oja Disjfa verkleed als de ''cable guy'' en daarna zwiert die zijn kleding stukken 1 voor 1 in het rond!quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja Disjfa verkleed als de ''cable guy'' en daarna zwiert die zijn kleding stukken 1 voor 1 in het rond!
Veel plezier dan maar
POITquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:50 schreef Poit het volgende:
In de was gooien.
Welke is het geworden eigenlijk??quote:
Penny ofzoquote:
Ik hoop zo dat de bejaarde onderbuurvrouw rond een uur of 12 ook komt klagenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Penny ofzokomt om 12 uur klagen over het geluid. Partytiiiime!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef Fallen het volgende:
Killzone is echt tof!
Overal kleine details die het echt geweldig maken!![]()
Foto's en video's zijn een must natuurlijk he tunnelboy!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Penny ofzokomt om 12 uur klagen over het geluid. Partytiiiime!
jeweeeetochquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Foto's en video's zijn een must natuurlijk he tunnelboy!
I'm gonna get totally shitfaced!quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik lees altijd op FOK! als ik in bed lig
GVD ik was net zo lekker aan het fappen, kom jij weer tussendoor banjerenquote:
Je fapt toch niet op mijn keurmerk ofwel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
GVD ik was net zo lekker aan het fappen, kom jij weer tussendoor banjeren
Nee, ik fap juist op AQ-vrije topics...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je fapt toch niet op mijn keurmerk ofwel?
best een geil forum dus?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik fap juist op AQ-vrije topics...
Dus 99,99% van Fok!?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik fap juist op AQ-vrije topics...
Behoorlijk! Ik kom wel aan mijn trekken.quote:
Houden zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus 99,99% van Fok!?
Ik kom zowiezo haast nooit GAM uit
zat me net te bedenken dat ik haast nooit meer buiten crewtopics postquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus 99,99% van Fok!?
Ik kom zowiezo haast nooit GAM uit
Dictator!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Behoorlijk! Ik kom wel aan mijn trekken.
[..]
Houden zo.
Ik ken het, mijn AT kunnen users ook grotendeels niet zienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:12 schreef Misan het volgende:
[..]
zat me net te bedenken dat ik haast nooit meer buiten crewtopics post
Danny is hier god, ik zou hem een PM sturen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dictator!!!
God geef me de kracht en geef me MOD powers die die van BART overstijgen zodat ik hem kan wegmaken van dit forum!
datzelfde kan ik van de meeste crew zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn AT kunnen users ook grotendeels niet zien
Dan zit je echt in de foute foraquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:21 schreef Misan het volgende:
[..]
datzelfde kan ik van de meeste crew zeggen
Moet je wachten tot er weer een mod gezocht wordt en solliciteren. Of je solliciteert als nieuwsposter!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil ook in die crew dingen eigenlijk!
open sollicitaties zijn welkom hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil ook in die crew dingen eigenlijk!
Typisch weer die jeugd van tegenwoordig. Van alles willen, maar er wat voor over hebben ho maar.quote:
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij woont in almere zeker?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:08 schreef Edwinuss het volgende:
Aquila beheerst de Nederlandse taal niet correct, zal wat worden als hij nieuwsberichten zou moeten vertalen van het Engels naar Nederlands.
dan zit ik in de bahama's waarschijnlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 00:10 schreef Edwinuss het volgende:
Geen idee. Hij heeft mijn adres wel. Als AQuila mod of nieuwsposter gaat worden, dan zul je mij hier nooit meer zien.
Dan zou FOK! echt corrupt zijn
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou je post even wijzigen, straks denkt hij dat je een toezegging hebt gedaan en zal hij er vol lof over praten bij z'n vriendjes.
Emar enzo, die mongool.
quote:
En ben je al naar de tering zo thuiszittend?quote:
Ben thuis gebleven ja, toen ik wakker werd had ik niet zoveel zin meerquote:Op zondag 22 maart 2009 00:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
[..]
En ben je al naar de tering zo thuiszittend?
En je bent natuurlijk druk bezig met weer een beetje in een normaal slaapritme te komen...quote:Op zondag 22 maart 2009 01:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben thuis gebleven ja, toen ik wakker werd had ik niet zoveel zin meer
het is weekend man :pquote:Op zondag 22 maart 2009 01:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
En je bent natuurlijk druk bezig met weer een beetje in een normaal slaapritme te komen...
Enfin, ik ben maffen!![]()
Emar is geen vriendje van mequote:Op zondag 22 maart 2009 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou je post even wijzigen, straks denkt hij dat je een toezegging hebt gedaan en zal hij er vol lof over praten bij z'n vriendjes.
Emar enzo, die mongool.
Hebben je ouders een NSFW filter op je internet gezet?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan dat niet afspelen![]()
Faalhaas ik ben
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hebben je ouders een NSFW filter op je internet gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nou, we gaan het eens even bekijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:58 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.lennartb.nl/stripper1.mp4
http://www.lennartb.nl/stripper2.mp4
NSFW1e filmpje is veilig voor kinderen
(rechtermuisknop, doel opslaan als)
Waarom gaat die camera uit op het moment dat het interessant wordt? Wat een amateur-regisseur zeg.quote:
Omdat dat wijf naar me toekomt en zegt dat ik dat niet mag filmen, het interessantequote:Op zondag 22 maart 2009 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom gaat die camera uit op het moment dat het interessant wordt? Wat een amateur-regisseur zeg.
Klopt, maar er waren niet zoveel in Groningen om uit te kiezenquote:
They be trippin!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:13 schreef Reintji het volgende:
* Reintji meldt zich, skiën is gaaf![]()
Wat is er met de forumbuttons aan de hand?
Dan zeg je toch dat ie uitstaatquote:Op zondag 22 maart 2009 21:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Omdat dat wijf naar me toekomt en zegt dat ik dat niet mag filmen, het interessante
Dat ding heeft een best duidelijk rood lampjequote:
Stukje zwarte tape doet wonderen. Zoals ik zei, amateur-regisseurquote:Op zondag 22 maart 2009 21:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat ding heeft een best duidelijk rood lampje
Zwart tapequote:Op zondag 22 maart 2009 21:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Stukje zwarte tape doet wonderen. Zoals ik zei, amateur-regisseur
Mij heb je gemist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik wil ook op wintersportquote:
Je kunt er niets mee, zussen. Was samen met 7 vrienden in La Plagne, prima sneeuw! Ben wel een wintersport noob, maar ging best aardig. En poker natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 22:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ik wil ook op wintersport
Had ik net een reis uitgezocht, inclusief alle bijkomende dingen, kan mn zus opeens niet meer die weekEn de week ervoor ook niet
Nou moet ik of met pasen (= duur en vol) of de eerste week van mei (= onvindbaar). Zussen
Het was de iE 6.0 je weetz!quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mij heb je gemist!Ehm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb je echt ENORM gemist Aquila! Het is gewoon niet in woorden uit te drukken hoe erg. Ik ben zo gelukkig dat ik weer terug ben bij jou!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:32 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm...
Ja, ik heb je echt ENORM gemist Aquila! Het is gewoon niet in woorden uit te drukken hoe erg. Ik ben zo gelukkig dat ik weer terug ben bij jou!
Wat een slechte ER ben jij toch eigenlijk...quote:
thanks koeiquote:Op zondag 22 maart 2009 22:44 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een slechte ER ben jij toch eigenlijk...
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:44 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een slechte ER ben jij toch eigenlijk...
Edje kun je even antwoord geven op m'n vraag van een pagina terug ofzo!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
AQ z'n ouders waren nog wat waard toen ze maagd waren, zucht.... wat een tijden
Beter quote je die even.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje kun je even antwoord geven op m'n vraag van een pagina terug ofzo!
omkopen is ook een vak blijkbaarquote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
Spank was toen altijd een goeie ER... zucht.... Wat een tijden
Maar ik wou juist niet nieuws posten!quote:
om dat te regelen moet je mij toch juist omkopen?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ik wou juist niet nieuws posten!
Ik wou voor een dubbeltje op de 1e rij zitten!
Mijn filmpjes van de stripper.... die niemand leuk vindtquote:
Ohh zo ik dacht omkopen voor nieuws te posten!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
om dat te regelen moet je mij toch juist omkopen?
Dan moet je wel je linkjes nog een keer posten natuurlijk! Dan zal ik ook even oordelen!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mijn filmpjes van de stripper.... die niemand leuk vindt
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:58 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.lennartb.nl/stripper1.mp4
http://www.lennartb.nl/stripper2.mp4
NSFW1e filmpje is veilig voor kinderen
(rechtermuisknop, doel opslaan als)
Ik denk niet dat ze in veel andere situaties optreedtquote:Op zondag 22 maart 2009 23:53 schreef koei het volgende:
Ik vind dat ze best een goede act neerzet eigenlijk! En dat in een kleine kamer vol met studenten waarvan de helft het optreden filmtWat vond de vriendin van het slachtoffer ervan?
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:57 schreef koei het volgende:
Ja, nu willen we een username he LennieKunnen we alvast R&P in de gaten houden...
Oeh, vertel Fallen!quote:Op maandag 23 maart 2009 00:01 schreef Fallen het volgende:
Hallo allemaal!!
* Fallen is ook weer terug van een gezellige en toffe date-avond!
Was wel geslaagd volgens mij... Maar ja, we zien wel wat er gebeurd.
Geen probleem toch, neem je een stripper lightquote:
Niks mis met mn skillzorzquote:Op maandag 23 maart 2009 10:20 schreef Poit het volgende:
Mogguh...
Pff, wat een zwaar weekend..
Ik vond die stripper best ok tunnelboi. Beetje jammer van de filmfaalskillzorz..
Damn, ben nog halflam volgens mij
quote:
quote:
quote:
Ongelooflijke schijtcamera heeft dat ding ook zegquote:Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef Edwinuss het volgende:
Is van mijn iPhone, mijn digitale camera ben ik de oplader van kwijt. Misschien dat ik hem vandaag terug kan vinden
Hij heeft inderdaad een schijtcameraquote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ongelooflijke schijtcamera heeft dat ding ook zeg
(verder wel een leuk ding hoor)
Zelf zal ik pas een iphone kopen als er echte knoppen op zittenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een schijtcamera![]()
Dat is ook het enige negatieve aan het toestel, zodra er een nieuwe uitkomt met een betere camera dan schaf ik die aan.
Ik wil wel eens foto's zijn van het kamertje waar jij je in begeeft, of schaam jij je nog steeds dat je de kleinste kamer thuis hebt ?quote:
Ik heb de grootste kamer thuisquote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil wel eens foto's zijn van het kamertje waar jij je in begeeft, of schaam jij je nog steeds dat je de kleinste kamer thuis hebt ?
Eens! Dat kan zo echt niet Edje!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:00 schreef Reintji het volgende:
Ga je kamer eens opruimen!
Ja dit mag dus niet hequote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef disjfa het volgende:
Poll: Sjees AQuila360 weer ...BAN THE FUCKER! zzzz Zucht Sjeeeees ga heen man! AQwie? Die posts die ik negeer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als er ook maar iets positiefs aan je te vinden was had ik het er zeker bijgezet hoorquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja dit mag dus niet he![]()
Alle antwoorden zijn negatief
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja dit mag dus niet he![]()
Alle antwoorden zijn negatief
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:19 schreef disjfa het volgende:
Technisch gezien heb je dan nog steeds vakantie
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
Je bent gewoon Maurice de Hond Disjfa!
Ik wil een klacht indienen omdat die poll niet goed is! Een goeie Poll heeft antwoorden die meerdere kanten op gaan!
Maar goed nu ga ik weer verder met huiswerk dat is toffer als jullie
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:19 schreef lennartb.nl het volgende:
Het lijkt gewoon alsof er overal kleine objecten liggen, maar dat is gewoon de ruis van z'n iPhone
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Al die stukjes brood op de muren enzo
LOL
dat zijn mijn DVD's.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat je 'game/dvd/cd/stukjes brood' plank een beetje doorbuigt
Zijn leven. Was zeker 1.5 minuten werk.quote:
Belasting Latenties & Waarderingsgrondslagenquote:
Die kon ik op een postzegel kwijt! En ik schrijf groot kun je nagaanquote:Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn leven. Was zeker 1.5 minuten werk.
boobsquote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef disjfa het volgende:
Nieuwe pagina, initeresantere mensen!
[ afbeelding ]
Die had ik net ook al te pakken via googlequote:
Google naar drek. En naast wat drollen, wat aq natuurlijk is, deze gevondenquote:
Zo lenig ben je niet meer op je 40ste he Disjfa!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Google naar drek. En naast wat drollen, wat aq natuurlijk is, deze gevonden
[ afbeelding ]
Hum
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Google naar drek. En naast wat drollen, wat aq natuurlijk is, deze gevonden
Hum
Jij .... herkent ... AQ`s gang op het internetquote:
Dude dat is Emarwii van DGVF!quote:
Ja maar dat is je beste vriend, dus jij zzzzal er ook wel zo uitzienquote:
Lu lu lu liciferquote:Op maandag 23 maart 2009 15:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja maar dat is je beste vriend, dus jij zzzzal er ook wel zo uitzien
Je ontkent het met een wederverhaal. Dus geen ontkenning maar een "ik probeer het ergens ander over te hebben dus ik lul maar wat" opmerking.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lu lu lu licifer![]()
Emar is geen vriend van me! Ik ken hem verder ook niet!
Wel zag ik het talent in hem dus heb ik hem hier en daar geholpen! Geef hem nog een goed jaar en hij is echt professioneel!
Die film wordt ook wel vet![]()
Het verhaal is in elk geval dik in orde!
Ik ontken hetquote:Op maandag 23 maart 2009 15:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je ontkent het met een wederverhaal. Dus geen ontkenning maar een "ik probeer het ergens ander over te hebben dus ik lul maar wat" opmerking.
Je faalt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ontken het
En daarna wijs ik jullie op zijn film!
keniknie... nieuw?quote:
Bij de Xenos gekocht, daar hebben ze wel vaker smaken/versies van producten die in geen enkele supermarkt liggen, voor weinig geld.quote:
En al rottende tanden of valt het mee?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Bij de Xenos gekocht, daar hebben ze wel vaker smaken/versies van producten die in geen enkele supermarkt liggen, voor weinig geld.
Heb m'n hele rol nu al op
Sorryquote:Op maandag 23 maart 2009 17:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn neefje is grappig, hij vindt mijn Fat Boy eng
Nee hoor 1 rol mentos kan ik wel hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:24 schreef Tain het volgende:
[..]
En al rottende tanden of valt het mee?
Mijn neefje is grappig, hij vindt mijn Fat Boy eng
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:01 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maandagavond, rontgenavond. Vandaag de Super Nintendo!
Vraag je dat nu serieus?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je al een 360 controller gedaan? Dat zou tof zijn! Coole user icon
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je al een 360 controller gedaan? Dat zou tof zijn! Coole user icon
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:01 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maandagavond, rontgenavond. Vandaag de Super Nintendo!
Jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:27 schreef Reintji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Braintraining is stom!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef Reintji het volgende:
ehm, dan moet je ze wel in een hogere resolutie hebben neem ik aan?
Yup, en we hebben hier ook nog een sega saturn, megadrive II, 2soorten guitar hero controllers, n64, ps1, ps2 slimline, amigo 500.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef Reintji het volgende:
ehm, dan moet je ze wel in een hogere resulutie hebben neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |