abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67304434
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:23 schreef Juup© het volgende:
Vannacht de locomotief op hoge snelheid weer gehoord via de AngelSounds
En volgens DuchessX had die trein net aan aanrijding in haar buik, oftewel zij voelde weer iets schoppen of bewegen
Er werd van binnenuit geklopt net ja
Zó bijzonder

Ik verdenk Tex ervan toch stiekum bevallen te zijn
#geen
  zondag 22 maart 2009 @ 20:33:07 #102
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67304463
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:19 schreef tessie het volgende:
Dat gerookte kip niet mag heb ik nog nooit gehoord.... Kheb ook wel gerookte kip gegeten volgens mij, nog niet zo lang geleden...
Vind het soms ook wel lastig hoor, het is zoveel, en dan zegt ook nog eens iedereen wat anders....

ja ik weet het nu ook niet meer
de meningen verschillen ook zo enorm inderdaad dat is ergens best irritant. En het lijkt ook haast wel dat de lijst van 'verboden dingen' elke zoveel jaar langer wordt...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67304485
Spannend hoor fiemeeltje morgen je echo Maar ook wel fijn!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  zondag 22 maart 2009 @ 20:34:01 #104
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67304503
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Er werd van binnenuit geklopt net ja
Zó bijzonder

Ik verdenk Tex ervan toch stiekum bevallen te zijn
Tex was naar een familie-feest vandaag
en ze was vanmorgen al erg gaar en gebroken. Dikke kans dat die gelijk door naar dr bedje vertrokken is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 maart 2009 @ 20:38:21 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67304633
Tex had een familiedag vandaag.
Kan natuurlijk wel dat ze bevallen is, maar iig is haar afwezigheid anders wel verklaard. Ze heeft vanmorgen om 10 uur ook nog gepost.
pi_67305079
Inderdaad huub, toen ik m'n moeder vertelde wat er allemaal wel niet op de 'verboden zaken' lijst staat viel haar mond bijna open. Ik blijf mezelf eerlijk gezegd ook wel een beetje afvragen hoe groot de risico's nu eigenlijk zijn die je loopt als je toch een lekker biefstukkie neemt...

@cisco. Erg spannend inderdaad. Ik heb nog steeds geen druppel bloed of krampje gehad, maar het wegblijven van de symptonen zorgt toch nog voor een ongemakkelijk gevoel. Ik had ook al wat last van een slechte gezichtshuid en dat is bijna helemaal weggetrokken. Ook hoef ik niet zo gek veel meer te plassen. Het is en blijft vaag. Aan de andere kant heb ik begrepen dat bij een 'missed abortion' de placenta gewoon doorgroeit en hcg aan blijft maken en dat dan je klachten eigenlijk niet zouden moeten verminderen... Hoe dan ook ik heb behoorlijk de kriebels en ben benieuwd wat morgen gaat brengen. Gelukkig zit ik de hele dag in vergadering, kan ik m'n zinnen nog even verzetten.
  zondag 22 maart 2009 @ 21:08:05 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67305708
Fiemeeltje, als je dat biefstukje gewoon doorbakken neemt is er niks aan de hand.
Maar rauw vlees blijft rauw vlees.
Nu moet ik zeggen dat biefstuk wel het allerlaatste is wat ik 'mis' hoor! Iedere keer als ik er iemand aan zie refereren denk ik 'oh ja... dat ook'. Ik eet het vrijwel nooit dus het valt me ook niet op.

Spannend morgen!
pi_67305874
Biefstuk is ook niet direct mijn ding, maar ik kon zo snel niets anders bedenken
  zondag 22 maart 2009 @ 21:23:26 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67306307
Weet je wat ik echt mis? Een lekker vers broodje osseworst.
Ik vind het zo stom van mezelf. Ik dacht voor ik zwanger raakte altijd dat mensen zich aanstelden, wat is nou 9 maanden. Maar nu vind ik het bijna nog moeilijker dan bij Sasha. En heel soms denk ik 'zou het nou echt zoveel uitmaken...' Maar ja, ik durf het risico echt simpelweg niet te nemen. Mocht er wel iets gebeuren vergeef ik het mezelf nooit!
Ik heb bij vlagen ook enorme trek in leverworst of paté en dat sta ik mezelf dan wel toe. 2 boterhammen ofzo. Meer niet.

Overigens had ik vorige week in Italie zonder erbij na te denken een broodje tomaat mozzarella besteld. Ik realiseerde me pas toen dat op was dat ik er in Italie mss niet zomaar vanuit kon gaan dat het wel gepasteuriseerde melk zal zijn... Maar ja, toen was hij dus al op.
  zondag 22 maart 2009 @ 21:25:39 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67306382
ik heb mezelf een zak fudge toegestaan vandaag.
Ziek jonge! Dat was dus geen goed plan.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 22 maart 2009 @ 21:28:12 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67306462
Ai Rocka!
  zondag 22 maart 2009 @ 21:30:19 #112
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67306546
Haha arme Rocka hopelijk heb je er verder wel van genoten

BE smeerleverworst krijg ik van mn lief op zondag op een broodje uit de oven omdat ik het zó lekker vind en op zich gaat dat ook meer om de hoeveelheid vitamine A en dat je er snel een teveel van oploopt. Met dat soort dingen, waarmee je moet oppassen dat je er niet teveel van binnenkrijgt pas ik wel op maar ik laat het niet helemaal ofzo. Soms ook gewoon een paar dropjes ofzo. Moet kunnen. Dingen waarvan je een bacterie na mogelijk 1 keer eten al kunt krijgen kijk ik wel mee uit, die laat ik maar gewoon even liggen, daar zit voor mij het verschil in eigenlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 maart 2009 @ 21:33:02 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67306655
Ja precies, zo doe ik het idd ook Huup!
En drop haal ik maar niet gewoon in huis, ik kan daar niet zo goed maat mee houden.
Soms haal ik bij het kruidvat zo'n mini-doosje scheepsknopendrop, dat kan qua hoeveelheid nog net!
pi_67307242
Een broodje leverpastei, dat sta ik mezelf af en toe toe en dan echt dubbel genieten natuurlijk, lekkerrr...
Dropjes kan ik slecht afblijven, bij de coop hier hebben ze van die kleine bakjes "fjorden drop" (scheepstouw, salmiakballen en nog wat van dat spul), die haal ik af en toe.

Andere dingen mis ik niet echt, soms heb ik wel zin in een stukje makreel ofzo, hoe zit dat eigenlijk met blikjes vis... Heb je daar ook dat listeria verhaal of valt dat wel mee?
Er bestaan ook van die zakjes met tonijn met dressing (tuna with a twist van John West), die zijn ook zo lekker, maar dat durf ik dan niet zo goed aan...
Fake it till you make it...
  zondag 22 maart 2009 @ 21:57:22 #115
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67307464
Rocka beterschap met de fudge die niet lekker gevallen is, ik hoop dat je tijdens het eten wel ff genoten hebt

Ik mis alleen de carpaccio en dat terwijl ik het bijna nooit eet, maar nu ineens heb ik er trek in

Fiemeltje ik hoop echt van harte dat je morgen een toppie echo hebt en een prima boontje op die echo zit en je lijf je gewoon voor de gek houd. En misschien stelt het je gerust ik had deze keer ook amper kwaaltjes ofzo, niets misselijk, slechte huid oid. je kan dus ook gewoon mazzel hebben en een hele fijne zwangerschap zonder kwaaltjes hebben

Ooh ja en die opmerking van tja ik ben dikker want ik ben zwanger, wat is jouw excuus die gebruikte ik al toen ik van Isa zwanger was maar inderdaad Troel die is ook effectief alleen niet bij die tante van mijn man die is gewoon zo lomp als een koe.

En mijn man is lief waren vandaag bij de Ikea en ik zocht nog een mooie plaid voor over ons bed, moet er dalijk toch een beetje florissant bij liggen nietwaar als je kraambezoek krijgt maar ja ik ben zuunig dus manlief heeft hem me cadeau gedaan.
Mama van Isa en Ties
  zondag 22 maart 2009 @ 21:57:57 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67307482
Dat is allemaal niet rauw, de blikjes, dus die kan je wel eten.

Het gaat idd om het gerookte spul waarin die bacterie niet helemaal gedood is en zicht gaat vermenigvuldigen in de koeling in de supermarkt.

Diie zakjes tonijn etc. kunnen gewoon hoor.

Althans, het kan zijn dat ik er helemaal naast zit, maar volgens mij niet hoor.
Het is zelfs juist goed om het te eten. Vis enzo.
pi_67307558
BE, ik heb ook even zitten zoeken, vis in blik of pot wordt verhit en kan daardoor wel.
Volgens mij zag ik gerookte makreel in blik... misschien toch maar eens halen dan.
En die zakjes tonijn zijn ook wel errug lekker. Probeer verder wel vis te eten, maar vind bv zalm dan weer niet zo lekker warm eigenlijk en een lekkerbekkie is wel "vette vis", maar niet vette vis in de betekenis die zo gezond is... hahaha.
Fake it till you make it...
  zondag 22 maart 2009 @ 22:05:44 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67307730
Die zakjes zijn idd lekker!
Vooral met soms nog een extra kloddertje mayo erdoor.
pi_67307921
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Die zakjes zijn idd lekker!
Vooral met soms nog een extra kloddertje mayo erdoor.

* DuchessX gaat Juup© vragen of hij tonijnsalade wilt maken
#geen
pi_67307956
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef DuchessX het volgende:

[..]

* DuchessX gaat Juup© vragen of hij tonijnsalade wilt maken
Even een nachtje over slapen
  zondag 22 maart 2009 @ 22:13:46 #121
190853 RockabeIIa
pi_67307962
ik mis mijn sushi...
Toch maar es andere variantjes maken deze week.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:14:21 #122
190853 RockabeIIa
pi_67307979
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Even een nachtje over slapen
Voor wat hoort wat?

pi_67308203
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Voor wat hoort wat?

Jij snapt het

Ik zal niet herhalen wat ik tegen DuchessX zij mbt een tegenprestatie
Maar het eten is al klaar voor mevrouw
  zondag 22 maart 2009 @ 22:25:21 #124
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67308401
Vissss...
Maar ik heb ook gewoon visoliecapsules dus in principe krijg ik die vetten/olie wel binnen. Mooie bijkomstigheid tijdens de zwangerschap. Fijn ook trouwens dat het mijn hormonsterbuien goed onder de duim houdt.
Het valt écht op, laatst waren ze op. (die visoliedingen dan he?) Manlief wist niet hoe snel hij bij de drogisterij moest komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Noli. op 22-03-2009 23:14:59 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_67309652
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:34 schreef huuphuup het volgende:
Tex was naar een familie-feest vandaag
zou leuk zijn als dat een heel ander soort familie-feest geworden is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')