En dan koop je maar een homo autoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan, ik vond de NB ook een mooie auto. Behalve het nieuwe model danIk was altijd al gek op de VW Kever, maar zo'n oude ga ik niet aanschaffen als je die nodig hebt voor het werk en er op moet kunnen vertrouwen.
Hoezo is het nou weer een homo auto?quote:
Ja, wanneer gaan we?quote:
Een new beetle, dat hoef ik toch niet uit te leggen?quote:
Ja we vertrekken morgequote:
Ach je moet je niet zo aanstellen. Als het nu een Matiz was geweest had ik je gelijk gegeven, maar een NB is echt geen homo auto.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een new beetle, dat hoef ik toch niet uit te leggen?
Maar dat vind ik van BMW ook. En het boeit me verder niet zoveel, als het maar rijdt, praktisch is en een goede geluidsinstallatie heeft, heb namelijk geen zin om zoiets zelf in te bouwen.quote:Een mazda6 is wel acceptabel, maar wel saai.
NBquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach je moet je niet zo aanstellen. Als het nu een Matiz was geweest had ik je gelijk gegeven, maar een NB is echt geen homo auto.
[..]
Nee, helaasch.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:20 schreef Florian_ het volgende:
Hoi bazen
Heb ik nog relletjes gemist gister?
JAquote:
ik ga ookquote:
Niet met mij, ik ga al met iemand anders.quote:
Je onderschat dagdag, ga je vanaf schiphol?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet met mij, ik ga al met iemand anders.
Waar in Amerika?quote:
R'dam CS.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
Je onderschat dagdag, ga je vanaf schiphol?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Once you go black you never go back BobbyB. Ik zou het doen
Je moeder!quote:
Precies, denk aan je vriendin BobbyBquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Once you go black you never go back BobbyB. Ik zou het doen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, denk aan je vriendin BobbyB
Nou, ze zei gister wel dat ze een leuke neger had gezien. Wist niet zo goed wat ik daar nu weer van moest denken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, denk aan je vriendin BobbyB
Wat zit jij nu weer te lachen?quote:
check DEF eventjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:30 schreef Florian_ het volgende:
Hoe staat het met laseren & marine Jitz?
Ik weet wel wat je daarvan moet denkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ze zei gister wel dat ze een leuke neger had gezien. Wist niet zo goed wat ik daar nu weer van moest denken.
quote:
wanneer? Dan plan ik het ergens andersquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je daarvan moet denken
quote:
Westelijke kant.quote:
Dan kan ze beter daar in LA blijven, in dat rapneger-walhalla.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
She's gone black en never want's to go back
Ah, dat heb ik afgelopen zomer gedaan, echt mooi om te zien allemaal. Grand Canyon is echt ontzettend mooi om te zien, is ook niet vast te leggen op foto's.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:35 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Westelijke kant.
Start in San Francisco en ga zo samen met mn broer langs wat punten die je gewoon moet zien o.a grand canyon, death valley, las vegas e.d
quote:
Cool, ik heb er erg veel zin in. Ik ga 17 dagen, is nog te weinig voor wat ze allemaal hebben te bieden daar!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik afgelopen zomer gedaan, echt mooi om te zien allemaal. Grand Canyon is echt ontzettend mooi om te zien, is ook niet vast te leggen op foto's.
Het is inderdaad wel vrij kort, maar je kan best wel veel doen hoor. Kan je ook aanraden om z'n helicoptervlucht over de Canyon en Las Vegas te doen. Las Vegas wel 's avonds trouwens, anders is er niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:39 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Cool, ik heb er erg veel zin in. Ik ga 17 dagen, is nog te weinig voor wat ze allemaal hebben te bieden daar!
Nee, je hebt het nu verpest.quote:
Kom zo, nog even m'n AT checken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef PeZu het volgende:
gvd meubelman schiet eens op en kom mijn bank brengen
Oh sorry, wist niet dat je op mij zat te wachten. Moment, kom eraan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef PeZu het volgende:
gvd meubelman schiet eens op en kom mijn bank brengen
Helikoptervlucht voor Canyon en Vegas zijn inbegrepen in de reis maar thanks anywayquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel vrij kort, maar je kan best wel veel doen hoor. Kan je ook aanraden om z'n helicoptervlucht over de Canyon en Las Vegas te doen. Las Vegas wel 's avonds trouwens, anders is er niet zoveel aan.
San Fransisco ben ik maar heel kort geweest helaas, ivm tijdgebrek. Ga je met de auto touren? Dat is wel erg leuk namelijk. De landschappen daar zijn echt overweldigend en dat je soms 2 uur aan het rijden bent zonder een dorpje tegen te komen, of juist zo'n heel klein afgelegen dorpje... echt apart.
Je moet je rijbewijs laten vertalen bij de ANWB. Je rijbewijs is wel gewoon geldig daar, maar je moet wel zo'n Internationaal rijbewijs erbij hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Helikoptervlucht voor Canyon en Vegas zijn inbegrepen in de reis maar thanks anyway![]()
We gaan ind zelf met de auto touren, leek ons leuker dan dat je met een onbekende groep mensen samen moet reizen en dan ook nog eens aan tijden verbonden zit. Ik moet geloof ik nog wel iets regelen met mijn rijbewijs ofzo anders mag ik daar niet rijden, weet jij daar het fijne van?
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je op mij zat te wachten. Moment, kom eraan.
Check even hier: http://www.anwb.nl/webwin(...)rnationaal-rijbewijsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je rijbewijs laten vertalen bij de ANWB. Je rijbewijs is wel gewoon geldig daar, maar je moet wel zo'n Internationaal rijbewijs erbij hebben.
Nee, ik had lenzen. Maar ik zie niet beter dan voorheen, ik heb er alleen geen 'hulpmiddel' meer voor nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
Oh je hebt het laseren al achter de rug
Droeg je eerst een bril? Hoe voelt het nu je alleen opeens beter ziet?
Ah bedankt!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Check even hier: http://www.anwb.nl/webwin(...)rnationaal-rijbewijs
Davyquote:
quote:
Lid van PowNed geworden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:40 schreef Gupje het volgende:
Voel me ook Pimp sinds ik een Pimp abbo heb
Ik ookquote:
Ja hoor. Ben erg blij met het mooie weerquote:
Altijd jongen manquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben erg blij met het mooie weermet jou ook alles ok?
Die banners zijn inderdaad totaal niet irritant. Soms juist wel leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook
Eigenlijk heb je geen fuck aan een abo. Die banner vielen sowieso al niet op, en notes kijken is saai.
Morguh!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef swarmahoer het volgende:
goeiemorgen![]()
nog leuke dingen gepland voor vandaag?
FOK!kenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd jongen manVertel is wat je tegenwoordig allemaal doet
Heb maar 8 notes dus valt weinig te kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook
Eigenlijk heb je geen fuck aan een abo. Die banner vielen sowieso al niet op, en notes kijken is saai.
Vooral als je er geen hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook
Ja dat het bijna weekend is dus vanavond feestuh!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef swarmahoer het volgende:
goeiemorgen![]()
FOK!kenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FOK!kenNaja, ik heb begrepen dat er volgende week weer nieuwe projecten aankomen, dus kan ik weer lekker aan de gang
zelfde hier, maar heb wel veel bij te werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:55 schreef swarmahoer het volgende:
ach beetje schoolspullen bijwerken en fokken natuurlijk
Straks ff wiet e.d. halenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef swarmahoer het volgende:
goeiemorgen![]()
Dat gaat er ongetwijfeld in zo tijdens het werkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:28 schreef Gupje het volgende:
Altijd leuk jarige mensen op het werk, lekkere krokettjes
Vis met patat..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat gaat er ongetwijfeld in zo tijdens het werkik ga zo maar eens een lekkere tosti maken
of toch ook maar een vette hap halen?
ik nu niet meer. Kings of leon - mcfearlessquote:
Mogge, Bobby, zijn we nog geil?quote:
Verstandige keuze.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik nu niet meer. Kings of leon - mcfearless
Der staat wel een kraampje hier in de buurt waar ik eventueel kibbeling mee kan nemenquote:
Weet ik! Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mogge, Bobby, zijn we nog geil?
[..]
Verstandige keuze.
Yeh, werd om tien uur wakker en hoorde op 't nieuws dat er mensen gegijzeld waren in het dorp waar ik woon.quote:
Hmm.. tosti of vis, allebei goed te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Der staat wel een kraampje hier in de buurt waar ik eventueel kibbeling mee kan nemenmaar ik ben niet zo een vreetschuur dus ik ik denk dat ik uit luiheid een lekker tosti ga maken
![]()
Voor de mensen die Tosti á lá skaff-a willen:
Benodigheden:
- 2 sneetjes brood
- kaas + kaasschaaf
- (been)ham en/of bacon (zeeuws spek kan ook)
- één mespunt mosterd
- 3 mespunten honing
- Tosti ijzer
Bereiding:
Smeer 1 snee brood met een mespunt mosterd en de andere boterham met de honing. Daarna kaas, ham en spek naar smaak toevoegen, even tussen het tosti ijzer en smikkelen maar.
Variatietips: bak een eitje en leg deze, als de tosti klaar is, op de tosti. Smakelijk eten!!![]()
Tips: niet al te veel honing, dan kan je beter wat minder mosterd gebruiken om tot een goede smaak te komen. Bij teveel honing lekt het door het broodje heen en blijft de tosti aan je tosti ijzer plakken
weet je wat voor een gruwelijke combi dat isquote:
In dat gehucht?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Yeh, werd om tien uur wakker en hoorde op 't nieuws dat er mensen gegijzeld waren in het dorp waar ik woon.Jij ook je welverdiende nachtrust gepakt?
Jahaaaaaa, er schuilt een culinair genie achter de skaff-a die jullie kennenquote:
Nee, dat weet hij niet, vandaar de: wtf?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat voor een gruwelijke combi dat is
Ja, het is een gezellig dorp.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In dat gehucht?![]()
Ik niet. De brandweer reed langs om half 6. En ik had mijn wekker niet gezet.
Wat ben jij zeikerig ingesteld vandaag.....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, dat weet hij niet, vandaar de: wtf?
Nee, helaas niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wat ben jij zeikerig ingesteld vandaag.....
Het spijt me.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wat ben jij zeikerig ingesteld vandaag.....
Dat wil ik dan nog wel zien, ja. Ik gelooft dr niks van.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, het is een gezellig dorp.Half zes..
Toen ging je toch wel verder slapen he?
Hihi, hai.quote:
Op zijn TVquote:
Mtv Brand Newquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zijn TV is kapot, hij ziet alleen maar witte strepen![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
Waarom is Florian_ ervandoor?ik wou zo nog ff een pic van m`n tosti posten
Wil hem ook wel zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
Waarom is Florian_ ervandoor?ik wou zo nog ff een pic van m`n tosti posten
Hey bolletje.quote:
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
Godver de godver, nu al voor de 2e keer achter elkaar de rijles afgezegd door m`n rijinstructeur
Zeg: "Wie betaald dat? Ik heb vrij moeten nemen van me werk en alles."quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
Godver de godver, nu al voor de 2e keer achter elkaar de rijles afgezegd door m`n rijinstructeur
Zegt ie nooit, flikt ie wel vaker.quote:
Daarvoor ben ik te soft, durf ik echt nooit te zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zeg: "Wie betaald dat? Ik heb vrij moeten nemen van me werk en alles."
Dat deed ik ook altijd
Dat is gewoon schofterig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zegt ie nooit, flikt ie wel vaker.
Dan vraag ik vrij van werk voor rijles, dan ben ik een kwartiertje voor de les thuis, belt ie dan op dat ie niet kan komen.
Ik heb het recept bewaardquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:11 schreef Skaff-a het volgende:
Als iemand aan de smaak twijfeld van mijn tosti nodig ik je bij deze uit, dan zal ik het tegendeel bewijzen
[ afbeelding ]
M`n examen is al geboekt, dus nog ff.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is gewoon schofterig.Op zo'n vent kan je totaal niet aan, als ik jou was zou ik een andere zoeken.
Je moet het toch leren meng, die gast kan dat niet zomaar ff flikken voor de 2e keer alquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik te soft, durf ik echt nooit te zeggen
Oh okee, ja, dan is het de moeite niet meer waard om een andere te zoeken nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
M`n examen is al geboekt, dus nog ff.
Zo'n opmerking had ik niet gemaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey bolletje.![]()
Wist niet dat jij zat te lurken, anders had ik jou die opmerking wel laten maken...
2e keer op rij ja, maar heb vaak een gat van 3 weken ertussen ofzo. Ik heb maar 1 keer afgezegd omdat ik hartstikke ziek was, maar hij.... stuk of 12 keer ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je moet het toch leren meng, die gast kan dat niet zomaar ff flikken voor de 2e keer al
Why not? En zeg je geen hoi meer terugquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zo'n opmerking had ik niet gemaakt.
Pm maar wat je ervan vind danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het recept bewaardga hem van het weekend eens maken.
echt? ik had allang verhaal gehaald man.....ik zou zoiets echt niet pikkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
2e keer op rij ja, maar heb vaak een gat van 3 weken ertussen ofzo. Ik heb maar 1 keer afgezegd omdat ik hartstikke ziek was, maar hij.... stuk of 12 keer ofzo.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Pm maar wat je ervan vind danik ben nieuwsgierig
Dat ben ik in rl, ik laat iedereen over mee heen lopenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
echt? ik had allang verhaal gehaald man.....ik zou zoiets echt niet pikken
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Why not? En zeg je geen hoi meer terug![]()
1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb 2 opties:
1. Wiskunde maken.
2. Air guitar op mijn been omdat de gang leeg is.
Moet je gewoon doen, hij wordt toch ook boos als jij niet 24 uur van te voren afbelt!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
2e keer op rij ja, maar heb vaak een gat van 3 weken ertussen ofzo. Ik heb maar 1 keer afgezegd omdat ik hartstikke ziek was, maar hij.... stuk of 12 keer ofzo.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb 2 opties:
1. Wiskunde maken.
Vorige paginaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:17 schreef swarmahoer het volgende:
juicy gewoon zeggen ''wie betaalt dat dan?'' zoals net al gesuggereerd wass
en wat is t recept van de tostieik moet ook nog ontbijten
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Der staat wel een kraampje hier in de buurt waar ik eventueel kibbeling mee kan nemenmaar ik ben niet zo een vreetschuur dus ik ik denk dat ik uit luiheid een lekker tosti ga maken
![]()
Voor de mensen die Tosti á lá skaff-a willen:
Benodigheden:
- 2 sneetjes brood
- kaas + kaasschaaf
- (been)ham en/of bacon (zeeuws spek kan ook)
- één mespunt mosterd
- 3 mespunten honing
- Tosti ijzer
Bereiding:
Smeer 1 snee brood met een mespunt mosterd en de andere boterham met de honing. Daarna kaas, ham en spek naar smaak toevoegen, even tussen het tosti ijzer en smikkelen maar.
Variatietips: bak een eitje en leg deze, als de tosti klaar is, op de tosti. Smakelijk eten!!![]()
Tips: niet al te veel honing, dan kan je beter wat minder mosterd gebruiken om tot een goede smaak te komen. Bij teveel honing lekt het door het broodje heen en blijft de tosti aan je tosti ijzer plakken
Die ene keer dat ik afbelde was 3 uurtjes van tevoren ofzo omdat ik echt ziek was.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet je gewoon doen, hij wordt toch ook boos als jij niet 24 uur van te voren afbelt!
Regel is met rijles 24 uur van te voren moet je afbellen, dus dood aan die gozer
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb 2 opties:
1. Wiskunde maken.
quote:
Ziek zijn is wat andersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik afbelde was 3 uurtjes van tevoren ofzo omdat ik echt ziek was.
Ben je de nieuwe Sackboy dat je antwoord geef in plaatjes?quote:
Ach, nog iets van 1,5 week en dan heb ik examen. Gaan we volgende week wel 2 keer 3 uurtjes rijden, misschien wel handiger ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:17 schreef swarmahoer het volgende:
juicy gewoon zeggen ''wie betaalt dat dan?'' zoals net al gesuggereerd wass
Waarom ben ik geen belasting trekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:18 schreef Zotheid het volgende:
*Pakt gitaar en vertrekt richting het vondelpark.
Stop met vertrekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:18 schreef Zotheid het volgende:
*Pakt gitaar en vertrekt richting het vondelpark.
picsquote:
Noem je me dik?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je de nieuwe Sackboy dat je antwoord geef in plaatjes?
dat kan toch niet. Er was niemand in de gang.quote:
Ik ben gewoon een student hoor.quote:
Prima! We kunnen een soort Kelly Family worden maar dan van fok. De Fok Family!quote:
GMTA.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Air drum is veel leuker....dat doe ik altijd
Ja maar ik was serieusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een student hoor.
*Kijkt naar stufi...
O, shit!
[..]
Prima! We kunnen een soort Kelly Family worden maar dan van fok. De Fok Family!
air drum is air triangel 2.0quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Air drum is veel leuker....dat doe ik altijd
Dat is goed!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja maar ik was serieusik wil echt mee
Selfpic?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat kan toch niet. Er was niemand in de gang.
De user Sackboyquote:
Ik ben heel goed in air triangel.quote:
ik zal het vanmiddag thuis nog eens doen.quote:
Waar tref ik je? en eh, ik heb geen akoestische gitaar dus dat is wel jammerquote:
Ken ik niet volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De user SackboyNee, jij bent niet dik.
Ik heb ook geen akoestische gitaar. Gewoon m'n elektrische gitaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waar tref ik je? en eh, ik heb geen akoestische gitaar dus dat is wel jammermaar we kunnen ook blowen en zulks
Voor jouw tijdquote:
Dat lust ik ook welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb ook geen akoestische gitaar. Gewoon m'n elektrische gitaar.
Maar eigenlijk blow ik niet, maar we kunnen wel biertjes drinken en zo.
29 mei weer er naartoequote:
wah wah jahquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
Vriend van me heeft een wah-pedaal (of is het wah wah?) gekocht. Hij komt vanavond pilsen, dus dan gaan we hem even uitproberen.
Ik heb er ook 1, wahwah is het overigens, maar mijne is kapotquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
Vriend van me heeft een wah-pedaal (of is het wah wah?) gekocht. Hij komt vanavond pilsen, dus dan gaan we hem even uitproberen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
Ik krijg overigens nog regelmatig een stijve piemel van mijn mooie header
Ik heb gewoon een raggitaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat lust ik ook welmaar ik vind mijn gitaar iets te hypercool om mee te nemen
TMI.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
Maak er een foto van en zet hem ook in de header!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
Ik van jouw UI.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb mainstage op m'n mac.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar nu moet je toch ook de baggerlayout gebruiken?
ik heb ook een raggitaar maar die is niet thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een raggitaar.
Maar je moet niet teveel van mij verwachten hoor, ik kan amper wat.
Ik heb mijn penis in de headerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maak er een foto van en zet hem ook in de header!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je wel Quickreply aan hebben staan zodat je een tekstvak onderaan krijgt, dan kun je op de roze quote knopjes drukken en verschijnt de quote meteen in dat tekstvak.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja
Daar werkt de search niet goed. En hoe werkt dat multi-quoten ofzo?
Door middel van de rode quote-knop.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja
Daar werkt de search niet goed. En hoe werkt dat multi-quoten ofzo?
Ze bedoeld een foto van je stijve piemel.quote:
Je mag op mijn gitaar pielen dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik heb ook een raggitaar maar die is niet thuisen ik kan wel een beetje akoestische dingen maar oook niet fcking pro ofzo
Maak eens een foto van jou liggend op je bed (hoeft niet naakt), dan maak ik daar ook een mooie header van.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze bedoeld een foto van je stijve piemel.
En als ik een foto van mij op bed liggend in dameskleding maak, maak je daar dan ook een mooie header van?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak eens een foto van jou liggend op je bed (hoeft niet naakt), dan maak ik daar ook een mooie header van.![]()
Ok maar alleen als jij gaat blowenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ok maar alleen als jij gaat blowenwhehe
Maar dan kan ik niet gratis met het ov.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik moet morgen ook alweer redelijk vroeg terug zijn in Den Haag.
Volgende week anders?Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat maar, heb al gevonden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak eens een foto van jou liggend op je bed (hoeft niet naakt), dan maak ik daar ook een mooie header van.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En als ik een foto van mij op bed liggend in dameskleding maak, maak je daar dan ook een mooie header van?
Ja, maar die zet ik dan wel in de HOMO SCquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En als ik een foto van mij op bed liggend in dameskleding maak, maak je daar dan ook een mooie header van?
Hell no.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh. Maar daar is de header te lang voorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze bedoeld een foto van je stijve piemel.
Dat is ook goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet gratis met het ov.
En ik moet morgen ook alweer redelijk vroeg terug zijn in Den Haag.
Volgende week anders?
Te kort, hoop ik toch.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh. Maar daar is de header te lang voor
Wat? Waar? Wanneer?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:39 schreef Zotheid het volgende:
HEUY FLORIAN, kom jij dan ook naar de minimeet?
Dan kan je zien hoe ik zuig op de gitaar.
quote:
Gaat niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ken eigenlijk geen muziekwinkels in Amsterdam. Ik ga alleen naar de Rock Palace in Den Haag en de Feedback in Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:38 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat is ook goedmaar dan wel als het lekker weer is meng
show me dan meteen ff alle vette instrumentwinkels daar
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat maar, heb al gevonden.
[ afbeelding ]
Lieg niet!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat maar, heb al gevonden.
[ afbeelding ]
Dat is nog nader te bepalen.quote:
Bahquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:39 schreef Zotheid het volgende:
HEUY FLORIAN, kom jij dan ook naar de minimeet?
Dan kan je zien hoe ik zuig op de gitaar.
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ken eigenlijk geen muziekwinkels in Amsterdam. Ik ga alleen naar de Rock Palace in Den Haag en de Feedback in Rotterdam.
Dan kan ik alleen op de heenweg nog naar m'n autoradio luisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is nog nader te bepalen.
Volgende week ergens in Amsterdam.
Want daarna zit er een banaan in je oorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen op de heenweg nog naar m'n autoradio luisteren.
NOU LAAT ZE DAN ZIEN HE HE HE!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]!
Concerto in Amsterdam is een goeie. En de Fame heeft vaak goede acties
Niet alleen in m'n oor, ben ik bang.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want daarna zit er een banaan in je oor
MP3spelers ftw jwz!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen op de heenweg nog naar m'n autoradio luisteren.
Ik naar de Melodie in Puttenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ken eigenlijk geen muziekwinkels in Amsterdam. Ik ga alleen naar de Rock Palace in Den Haag en de Feedback in Rotterdam.
Die klinken niet zo mooi als mijn Bose audiosysteem met subwoofertquote:
Oke.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Luie donder, dat zoek je zelf maar op
Prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:42 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik naar de Melodie in Puttenwel vette winkel overigens
maar eh, dan kijken we ff rond en anders pakken we een terrasje
Nee, neus.quote:
Ik heb al vette gitaar goodies....ik lurk vaak alleen maar in dat soort winkelsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]!
Concerto in Amsterdam is een goeie. En de Fame heeft vaak goede acties
Ach, mijn Shure's klinken nog best aardig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die klinken niet zo mooi als mijn Bose audiosysteem met subwoofert
Maar mijn Ipod en Sennheiser koptelefoon komen wel in de buurtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die klinken niet zo mooi als mijn Bose audiosysteem met subwoofert
Heb ikquote:
*Jaloers is.quote:
Soms maak ik ook domme opmerkingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Fokkers met domme uitspraken zijn er ook gneoeg
Bedankt voor het zeggen, wist ik namelijk nog niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms maak ik ook domme opmerkingen.
En krijg je nu een kind van hem?quote:
We know.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms maak ik ook domme opmerkingen.
quote:
ja is net bezorgd in mijn woonkamer, beetje grote babyquote:
Daar ga ik misschien ook heenquote:
Beschuit met muisjes dan maar?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is net bezorgd in mijn woonkamer, beetje grote baby_!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beschuit met muisjes dan maar?
Jummie.quote:
isquote:
Ga je meequote:
Het past zich aan aan de users.quote:
Ja, ik was net ook weg, en nu weer terugquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:15 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, tis zow mooi weer, en ik zit binnen.
Same herequote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:15 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, tis zow mooi weer, en ik zit binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |