http://www.ewallpapers.eu/Nature/Space/Planet-Earth1.htmlquote:Op maandag 30 maart 2009 21:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heb je het origineel ergens staan?
Neequote:Op woensdag 15 april 2009 13:49 schreef kebabkever het volgende:
ennn dit was het einde van de verkiezing... :p
Iedereen heeft kunnen pimpen hier, gewoon een selectie maken en dan een poll erop knallen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef krioro het volgende:
Als TS/initiatiefnemer kun je ook gewoon antwoord geven op vragen die er gesteld worden, misschien helpt dat.
Ja precies. Er werd al een aantal maal gevraagd tot wanneer inzendingen gepost konden worden en zo, maar nooit antwoord.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Iedereen heeft kunnen pimpen hier, gewoon een selectie maken en dan een poll erop knallen.
Restecp hoor ! Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:05 schreef Pacmaniac het volgende:
"Verkiezing mooiste wallpaper topic" Breng hier je stem uit!
Et voila!
Belabberd? Enig idee hoelang ik daarmee bezig ben geweest??quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef cablegunmaster het volgende:
word toch een nieuwe stemming gehouden die van nu is belabberd
Inderdaad. Pacmaniac, je hebt het goed gedaan:)quote:Op donderdag 16 april 2009 22:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Belabberd? Enig idee hoelang ik daarmee bezig ben geweest??
Maak zelf maar een OP als je denkt het beter te weten! Ondankbare kuthond
Thats the internetquote:Op donderdag 16 april 2009 22:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Belabberd? Enig idee hoelang ik daarmee bezig ben geweest??
Maak zelf maar een OP als je denkt het beter te weten! Ondankbare kuthond
Yes,quote:
Heb je daar het orgineel van ?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:11 schreef Toryu het volgende:
Moeilijk kiezen wat mijn mooiste achtergrond is, nu heb ik deze zonsopgang:
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:45 schreef Toryu het volgende:
[..]
http://www.ewallpapers.eu/Nature/Space/Planet-Earth1.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |