dat dus... kan nu wel stemmen maar dan stem ik op de user en niet op de achtergrondquote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef Flaccid het volgende:
Misschien kleine thumbjes erbij of een linkje naar de wallpaper in kwestie?
thumbjes? Hoe ? Elke user heeft een wallpaper gepost dus dan kan je toch zelf zien welke wallpaper bij welke user hoort?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef Flaccid het volgende:
Misschien kleine thumbjes erbij of een linkje naar de wallpaper in kwestie?
Lang werkquote:Op donderdag 16 april 2009 14:10 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
thumbjes? Hoe ? Elke user heeft een wallpaper gepost dus dan kan je toch zelf zien welke wallpaper bij welke user hoort?
Ik ben hier een uurtje zoet mee geweest maar zie in dat het niet werkt. Mensen gaan zomaar willekeurig stemmen bij de eerste user uit groep A waardoor volgens mij een vertekend beeld ontstaatquote:Op donderdag 16 april 2009 14:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Lang werk![]()
Wie heeft tijd teveel?
Euhm, misschien straks even kijkenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik ben hier een uurtje zoet mee geweest maar zie in dat het niet werkt. Mensen gaan zomaar willekeurig stemmen bij de eerste user uit groep A waardoor volgens mij een vertekend beeld ontstaat![]()
Als iemand tijd (en energie) voor een nieuwe (betere) op heeft graag
Heb alle mensen die een wallpaper gepost hebben genoteerd en vervolgens 9 groepen gemaakt met daarin totaal 45 (was 44) mensen naar willekeur onderverdeeld .quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Euhm, misschien straks even kijken
Maar denk het niet.
Kost wel even wat tijd. Maar denk dat je met wat tabbladen open, best wel snel vooruit komt.
Hoe heb je trouwens die poelen ingedeeld?
Gewoon willekeurig, telkens de eerst 5 en dan de 5 die daarna komen?
Heb ik dus ook gedaanquote:Op donderdag 16 april 2009 14:08 schreef DragonFire het volgende:
ik dacht dat het linkjes waren naar de wallpapers :S nu heb ik fout gestemt.
Leef je uit. Al die betweterige comments ten spijt , is er niemand zo dapper om een wél werkende OP te maken. Blijkbaar toch niet zo heel eenvoudig héquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Soury het volgende:
Er is al 60 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Ja lijkt me wel handig die schop. Hoe staat het ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |