Trusten. Lief van je dochter dat ze zo vroeg thuis is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef lies1958 het volgende:
Van mij wel hoor. Oke dochter hoor ik nu in de tuin lopen dus ga zo slapen. Veel plezier allemaal nog voor vannacht.
Slaap lekker Lies!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef lies1958 het volgende:
Van mij wel hoor. Oke dochter hoor ik nu in de tuin lopen dus ga zo slapen. Veel plezier allemaal nog voor vannacht.
Kan het geen inbreker m/v zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef lies1958 het volgende:
Nee? Ben je al een beetje gek van jezelf?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daar heb ik hun niet voor nodig.
Kippensoep en runderentrecout met een sausje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Halal![]()
Wat heb je gegeten?
Je hebt gelijk. Ik had een topic gemist. Ik dacht nr. 182 maar dat was 180.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
zat tussen 181 en deze een "grappige" 1000 (die ik maar als 182 heb meegeteld.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kippensoep en runderentrecout met een sausje.
Maar je eet als een zieke kip Lies, iig niet naar je gewichtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kippensoep en runderentrecout met een sausje.
Ja, beetje maar hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee? Ben je al een beetje gek van jezelf?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je eet als een zieke kip Lies, iig niet naar je gewicht
Als je nou een lekker wijf was had je ook bij me mogen eten.quote:
Te ver fietsen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was had je ook bij me mogen eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was had je ook bij me mogen eten.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Te ver fietsen.
Maar dan krijg je wel lekker eten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel lekker eten!Te oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 05:58 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik vandaag had moeten werken had ik bijna mezelf goedemorgen kunnen wensen.
Oh, waar is dat Terra Cotta leger?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Voor de laatste keer die presentaties oefenen en dan geloof ik het wel. Dan hakkel en stotter ik maar een keer of tig, past leuk bij mijn gelispel.
Oh, oh, oh, wat hebben we zin in ons 'semi-weekendje weg met de zaak'. Het enige wat ik echt leuk vind is het bewonderen van het Terra cotta leger van Xian. En het wijnassortiment.
En dan ben ik ook nog mijn telefoon thuis vergeten, dus kan ik niet verstrooiend sms-en.
Ik ben morgen eind van de ochtend weer thuis, die periode kan ik wel zonder telefoon. Die pillen zijn belangrijkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef Marrije het volgende:
Voor die pil ging je laatst terug naar huis, voor je telefoon niet?
Zou ik wel hebben gedaan, een weekend zonder mn telefoon is niet bevorderlijk voor mn gemoedsrust.
En die heb je dus wel meequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben morgen eind van de ochtend weer thuis, die periode kan ik wel zonder telefoon. Die pillen zijn belangrijker.
Het leger heeft zijn tenten nu in Maaseik (B) opgezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:24 schreef CarOnline het volgende:
Oh, waar is dat Terra Cotta leger?
Dat lijkt me zó gaaf om te zien!!
Mijn moeder is er geweest, toen ze in Assen stonden. En een kaartje naar mij gestuurd van de legermannetjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is tot 31 maart 2009!
Nou, dat ga ik niet redden![]()
Jammer, heb ze in Drente én in Londen ookal gemist![]()
Ze gaan ook veel te snel met zn allen
Blote benen weer!quote:
Mijn moeder ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mijn moeder is er geweest, toen ze in Assen stonden. En een kaartje naar mij gestuurd van de legermannetjes
quote:bron: Telegraaf
'Miljoenen weggegooid bij waterprojecten Afrika'
Honderden miljoenen euro's zijn verspild in lokale waterprojecten in Afrika omdat donoren en hulporganisaties die ze hielpen opzetten, geen onderhoud plegen. Dat zou blijken uit een vrijdag naar buiten gebracht rapport van het in Londen gevestigde Internationale Instituut voor Milieu en Ontwikkeling.
Volgens het onderzoeksinstituut zijn 50.000 waterbronnen in Afrika verlaten, wat neerkomt op een verlies van 155 tot 265 miljoen euro. „Het is niet genoeg om een gat te boren en weg te lopen. Waterprojecten hebben langdurig onderhoud nodig”, aldus een onderzoeker.
Volgens het hoofd van de katholieke hulporganisatie Caritas is het onmogelijk om te garanderen dat alle waterpunten die de organisatie opzet, blijven functioneren.
Het IIED-rapport werd gepubliceerd tijdens het Wereld Water Forum in het Turkse Istanbul. Regeringsvertegenwoordigers en wetenschappers overleggen daar over waterbeleid.
Gelukkig nie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand nog flinke donaties gedaan rond de kersttijd voor waterputten?
[..]
Ook best gezellig, met dat vrolijke zonnetje!quote:
Hij denkt al aan die korte rokjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook best gezellig, met dat vrolijke zonnetje!
Het zou heiligschennis zijn om met iets ánders te komen en dat dan GHD te noemen! Dat kán toch niet, dat is zó niet des GHD's!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:51 schreef CarOnline het volgende:
Dank jullie wel
Ohhhhhh Gert je stopt met GHD?![]()
![]()
Heiligschennis!
Ja oke.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou heiligschennis zijn om met iets ánders te komen en dat dan GHD te noemen! Dat kán toch niet, dat is zó niet des GHD's!
Dat zei ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
![]()
Met de scripting uitgeschakeld ziet het er goed uit, maar ja da's ook zo onhandig.
FOK! maakt een [youtube]-tag van de [url]-tag.
Nou FIJNquote:
En dan denk ik meteen weer aan Bob de Rooy. Thank you for the waterputquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand nog flinke donaties gedaan rond de kersttijd voor waterputten?
[..]
Ja inderdaad ja!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou FIJN
Sorry dat ik het niet in mijn Wijze buuf uitspraken-boekje heb genoteerd.
Wat zijn einwandererfamilien?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ook een mooie versie.
Het publiek klapt olijk mee in de maat.
Vergankelijkheid op z'n treurigst.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ook een mooie versie.
Het publiek klapt olijk mee in de maat.
Ja! zo is het inderdaad. Ik zat te wachten op de sprankel en de hupsen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergankelijkheid op z'n treurigst.![]()
Alle levenslust verdwenen uit het nummer.
Die zit op de tribune uit de maat mee te klappen, met jeuk vanwege haar volgeplaste incontinentieluier.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! zo is het inderdaad. Ik zat te wachten op de sprankel en de hupsen.![]()
En ik mis heel erg die dame met de witte trui. Da's toch mijn wekelijkse hoogtepunt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zit op de tribune uit de maat mee te klappen, met jeuk vanwege haar volgeplaste incontinentieluier.
Dat hoort niet, op GHD.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Maar dan nu eerst met kat naar dierenarts.Heeft denk ik een schop of een klap of iets gehad. Staart doet het niet meer en zijn rechter achterpoot doet ook wat apart.
Nee.quote:
Word je chagrijnig van regen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat word ik toch altijd blij van het zonnetje!
Soms. Ik heb niet zoveel met de winter, en kom weer tot leven in de lente.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Word je chagrijnig van regen dan?
Hoezo? Moeten die tegen city?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat word ik toch altijd blij van het zonnetje!
Ze zouden er met mitrailleurs moeten staan om die schijtmachines af te knallen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
@coos
Wat jij een paar dagen geleden schreef klopt precies.
Heerlijk weer hier en heel veel mensen die lekker over de dijk lopen met hun hondje en een extra lange wandeling doen met dat zonnetje erbij.
NEVER NOOIT NIET zie je de stadswacht of plisie in opleiding hier en nu met dat mooie weer staan ze te zwaaien met hun bonnenboekje om PV uit te schrijven voor het niet aangelijnd lopen met je hond.
Gelukkig hebben we hier een pyramide-systeem, die waarschuwt bij die jakhalzen, dus ze hebben mooi bot gevangen, die uitzuigers.
En dan expres allemaal tegelijk de honden uitlaten en netjes aan de riem.
En dan zeggen: "Lekker weertje he? Maar waarom staan jullie hier nu wel en als het met bakken uit de hemel komt zijn jullie niet te bekennen. "
En als je dan een discussie met ze aangaat over betere verlichting, meer afvalbakken en gratis hondenpoepzakjes, omdat we uiteindelijk hondenbelasting betalen, dan verwijzen ze je door naar de gemeente en gaan de discussie uit de weg.
Al gevonden...quote:
Ach gossie, arme poesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vrees dat poes het niet gaat overleven eigenlijk.![]()
De dierenarts was niet erg enthousiast. Hij is nu nog daar voor een foto. Even afwachten wat het oordeel is.![]()
Hij heeft zijn leeftijd niet mee, en hij gaat hard achteruit. Arme poes.
Arme jullie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
De dierenarts was niet erg enthousiast. Hij is nu nog daar voor een foto. Even afwachten wat het oordeel is.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, zomaar op een avond. Kwam ie naar huis gehinkeld. En het doet me meer dan ik dacht. Eerst de jongens al voorbereid. En bleef ik heel nuchter. Maar dan ook echt daar zijn en dat het echt niet goed lijkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach gossie, arme poes![]()
Kwam ze ineens met een defecte staart en poot binnen of had ze er al langer last van?
Sterkte ermee.
Nee, want het zijn stadswachten en af en toe van die plisie in opleiding.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zouden er met mitrailleurs moeten staan om die schijtmachines af te knallen.![]()
Maar serieus: de politie gaat natuurlijk niet over al dan niet gratis hondenpoepzakjes. Logisch dat ze daar niet over in discussie gaan. Hebben jullie ook nog "GA BOEVEN VANGEN" geroepen?
Dat is heel erg triest.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, zomaar op een avond. Kwam ie naar huis gehinkeld. En het doet me meer dan ik dacht. Eerst de jongens al voorbereid. En bleef ik heel nuchter. Maar dan ook echt daar zijn en dat het echt niet goed lijkt.![]()
Mijn eerste echte eigen huisdier.![]()
Ik heb nog jonge beesies, maar het idee dat ze op gegeven moment niet meer kunnen en dan dat "inslapen" ter sprake komt....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Zie, die korte cursus assertiviteit werpt nu al zijn vruchten af.quote:
meuh, recidivisme is hoog bij Liesjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie, die korte cursus assertiviteit werpt nu al zijn vruchten af.![]()
en weer terug in de tuin
Heb je dat meisje op zitten jutten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:40 schreef Coos het volgende:
[..]
en weer terug in de tuin
Liesje zou eigenlijk de bunker in moeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
meuh, recidivisme is hoog bij Liesje
De rechtbanken rondom Den Haag gaan het binnenkort dubbel zo druk krijgen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en? Niet iedereen heeft het vermogen en de weerstand om er vól in te gaan lijkt mij? Ze heeft ook wel wat anders aan d'r hoofd op dit moment lijkt mij..... Zoveel mensen, zoveel zinnen. Liesje fungeert hier, vind ik, als een soort bindmiddel, niks mis mee!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Om niemand te kwetsen, kletst ze wel mee. Ligt er maar net aan wie op dat moment on-line is.
Tja, zo kan ik dus ook geen rel meer maken he?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:08 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Ja ik ben naief.
En nee,ik ben niet zo'n rellert.
Ik zie er ook het nut niet zo van in eigenlijk.
En verder vind ik eigenlijk ook niet dat ik me daarvoor zou moeten verdedigen.
't Is alleen wel verdomd lang geleden dat jij een ban had......je reputatie gaat zo mooi naar de teringquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, zo kan ik dus ook geen rel meer maken he?
Hele topic is al zo dood (of moeten we nu van Danny deaud zeggen?)
Ik ga maar geen rel meer aan.
Als je dan zo graag een rel wilt, verzin dan een goeiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, zo kan ik dus ook geen rel meer maken he?
Hele topic is al zo dood (of moeten we nu van Danny deaud zeggen?)
Ik ga maar geen rel meer aan.
Zoek jij problemen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:17 schreef Peter6000 het volgende:
Nu lijkt het wel alsof iedereen een hekel heeft aan rellen.![]()
Ik ga altijd wat extra koffie zetten, en genieten, als er wat gebeurt.
Ik denk dat ik tijdens de Bunker problemen ga zoeken met die Mazuro (of zoiets).quote:
Volgende week woensdag en donderdag zit ik Beekbergen, hoe denk je erover?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tijdens de Bunker problemen ga zoeken met die Mazuro (of zoiets).
Geweaun, omdat het kan.
Nog ff niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgende week woensdag en donderdag zit ik Beekbergen, hoe denk je erover?
Ok, dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nog ff niet.![]()
Ben een beetje uit mijn discipline, enzo.
Stampot bieten met een bal gehakt (kliekje van eergisteren)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef blomst het volgende:
Hallo, hoe is het hier met het kliekjesvolk?
Er is ook niets meer om een banwaardige opmerking te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is alleen wel verdomd lang geleden dat jij een ban had......je reputatie gaat zo mooi naar de tering
eetse dn straks, hier nog niets bedacht, maar er is nog hutspotquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stampot bieten met een bal gehakt (kliekje van eergisteren)
Hij heeft in het verleden ook meerdere malen gepost dat ik mijn armen kapot moet snijden.quote:
Ik probeer dat ook, maar als hij zich wederom probeert te profileren als een goede vader en dat hij alles goed doet, dan krijg ik de kriebels.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus ik probeer mijn aversie tegen hem maar naast me neer te leggen.
Dat slaat toch ook nergens op, je kunt ze dan toch niet meer gebruiken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft in het verleden ook meerdere malen gepost dat ik mijn armen kapot moet snijden.
Dat was geloof ik ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat slaat toch ook nergens op, je kunt ze dan toch niet meer gebruiken?
Kan wel zijn, maar dat van versabommie is geen rellen, maar RLSquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:39 schreef hondjes het volgende:
Wat klotig Buuf, van de poes.
Niemand wil met je rellen L.S, omdat ze weten , grote bek, klein hartje..
laat het gaan, ik zie soms ook dingen, maar maak me er niet meer druk om,heb ik al afgeleerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar dat van versabommie is geen rellen, maar RLS
Is iemand die zijn ex heeft mishandeld en daarvoor is veroordeeld.
Nu komt hij hier om te slijmen over zijn kids en nieuwe huwelijk.
Daarbij kraakt hij zijn ex ook af (wie hij heeft mishandeld en daarvoor voorwaardelijk heeft)
Ik ben zelf ook vader en heb alles goed geregeld met mijn ex, maar VB denkt het op internet dusdanig te doen voorkomen alsof hij een slachtoffer is.
Een "vader" die de moeder van zijn kinderen niet respecteert en daarmee allerlei wegen denkt te kunnen bewandelen.
want hij werkt toch bij de belasting. En weet de mazen van de wet.
Ff snel trouwen en zo zijn ex een hak zetten, want reclasering moet weten dat hij een liefdadige vader is en geen losse handjes heeft.
IKop dat soort mannetjes
Hoe zoek jij die posts?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij werkt niet bij de belastingdienst, hij zit daar op z'n luie reet volgens z'n eigen woorden
[RLS SC # 71] BN'rs wie zijn.........?
Ik zoek niet, heb af en toe een tik dat ik bij benadering weet waar iets staat. Nee, lang niet met alles, maar om de één of andere vage reden blijven sommige dingen achter in m'n bolle kop. En vaak ook nog alleen als het ter sprake komtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe zoek jij die posts?
Want ik las één waarbij hij zij dat hij geen belastingoplichter was, omdat hij zelf bij de balasting werkt.
Je kan ook de zoekfunctie gebruiken, en dan een paar trefwoorden geven. Versabommie belasting gaf vrij veel resultaten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe zoek jij die posts?
Want ik las één waarbij hij zij dat hij geen belastingoplichter was, omdat hij zelf bij de balasting werkt.
ik heb dat met alle troep in mijn huisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zoek niet, heb af en toe een tik dat ik bij benadering weet waar iets staat. Nee, lang niet met alles, maar om de één of andere vage reden blijven sommige dingen achter in m'n bolle kop. En vaak ook nog alleen als het ter sprake komt
Geef ff dan die post waarbij hij zei dat hjj niet kan frauderen, omdat hij bij de belasting werkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan ook de zoekfunctie gebruiken, en dan een paar trefwoorden geven. Versabommie belasting gaf vrij veel resultaten.
Omdat het ter sprake komt kom je er achter dat je het nog weet. Waarschijnlijk zitten er ook duizenden nuttige weetjes die nooit ter sprake komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En vaak ook nog alleen als het ter sprake komt
Daar heb ik dan alles wél weer geordend, anders kan ik niets terug vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik heb dat met alle troep in mijn huis
van wie heb jij al die informatie, of denk je dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar dat van versabommie is geen rellen, maar RLS
Is iemand die zijn ex heeft mishandeld en daarvoor is veroordeeld.
Nu komt hij hier om te slijmen over zijn kids en nieuwe huwelijk.
Daarbij kraakt hij zijn ex ook af (wie hij heeft mishandeld en daarvoor voorwaardelijk heeft)
Ik ben zelf ook vader en heb alles goed geregeld met mijn ex, maar VB denkt het op internet dusdanig te doen voorkomen alsof hij een slachtoffer is.
Een "vader" die de moeder van zijn kinderen niet respecteert en daarmee allerlei wegen denkt te kunnen bewandelen.
want hij werkt toch bij de belasting. En weet de mazen van de wet.
Ff snel trouwen en zo zijn ex een hak zetten, want reclasering moet weten dat hij een liefdadige vader is en geen losse handjes heeft.
IKop dat soort mannetjes
en ik wilde nog wel vragen of jij die tik had omdat je huis ook zo'n bende wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik dan alles wél weer geordend, anders kan ik niets terug vinden
Ik plaats NOOIT iets wat ik denk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef blomst het volgende:
[..]
van wie heb jij al die informatie, of denk je dat?
Ik vind het eigenlijk wel een bende, maar dat komt omdat ik vroeger neurotisch netjes was en dat ietwat afgeleerd heb. Maar nog steeds zeggen bezoekers dat het akelig netjes is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en ik wilde nog wel vragen of jij die tik had omdat je huis ook zo'n bende was
Ken dat gevoel, alles moet dezelfde plek hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En laat ik ook maar niet over m'n bestekbak beginnen, ben er zachtjes gezegd erg secuur op
Edit: Maar m'n auto ligt tegenwoordig wel helemaal vol met as![]()
Ik heb het ook met jassen aan de kapstokquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ken dat gevoel, alles moet dezelfde plek hebben.
Niet de grote asbak rechts en de kleine links.
heb het meer met de salontafel, als ik een plant op de hoek zet, ga het dan niet midden op de tafel zetten, denk dan,,mooie boel, mijn hele huis verpest. en dat blijft me ergeren, tot het weer op de goede plek staat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het ook met jassen aan de kapstok
Ik ken hum nie vinden hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:14 schreef dieenebart het volgende:
we hebben al 27 29 leden op onze realitybunker hyves![]()
gaat als een tierelier
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:Poes leeft nog! Heeft zijn staartbeen gebroken, de ukkel.
Maar daardoor dus uitval van zenuwen. Prednisolon kuurtje tegen de zwelling en een weekje binnenhouden.
![]()
Ik zit nu al van top tot teen onder de krassen, want pillenslikken daar doen ze niet aan.dus dat belooft wat voor de rest van de week.
Maar hij leeft nog!Het viel de dierenarts ook mee. Nu alleen nog kans dat zijn staart afsterft. Maar ja, dat zien we dan wel weer!
Gewoon fijnmalen en door het vlees roeren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nu al van top tot teen onder de krassen, want pillenslikken daar doen ze niet aan.![]()
Ja, dat dacht ik ook. Halen ze hun neus voor op. Ze laten het staan, of eten om de plek waar het zit heen. Echt heel lastig zijn ze daar in, de krengen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gewoon fijnmalen en door het vlees roeren.
Fijn dat poes nog leeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Halen ze hun neus voor op. Ze laten het staan, of eten om de plek waar het zit heen. Echt heel lastig zijn ze daar in, de krengen.
Fijn om te horen dat poesje het gaat redden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat dacht ik ook. Halen ze hun neus voor op. Ze laten het staan, of eten om de plek waar het zit heen. Echt heel lastig zijn ze daar in, de krengen.
Hilarisch, maar geloof je echt dat het de top 20 is? Zo maf zijn vakantiegangers toch niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:12 schreef dieenebart het volgende:
Oh oh, hier zitten echt potentiële Darwin Awardwinners bij...
http://www.telegraaf.nl/r(...)ten...__.html?p=10,3
Denk het wel hoor. Denk maar eens al die drommen witte vleesbergen die zich zonder verstand door de straten van toeristische trekpleisters banen. De een nog dommer en lelijker en slechter opgevoed dan de ander, een wezenloze uitdrukking van continue onbegrip op het vette gezicht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hilarisch, maar geloof je echt dat het de top 20 is? Zo maf zijn vakantiegangers toch niet?
Dan mag je uitslapen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:38 schreef Marrije het volgende:
Heerlijk zeg, weekend!
Nee, maar het was dacht ik gelukkig een luchtdruk wapen. Dat kom dan net iets minder hard aan, al moet je niet de pech hebben dat het in je oog terecht komt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
NeeMaar mocht de oudste dan snachts gaan spoken dan hoef ik er in elk geval niet uit
Hier word je ook niet vrolijk van zeg.
Ja, 't zal wel voelen als een wespensteek o.i.d.?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:48 schreef Marrije het volgende:
En je schrikt je natuurlijk het leplazerus.
Ik bedoel meer het psychologische aspect, dat je denkt wtf gebeurt hier!?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, 't zal wel voelen als een wespensteek o.i.d.?
Nog niet volgroeide hersenschorsen hè, altijd lastig bij die jongerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:51 schreef Marrije het volgende:
En dan die hagenaar, die dreigt met een bloedbad op school.
Ja, maar ik vraag mij af of je, als het gebeurt, beseft wát er precies aan de hand is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het psychologische aspect, dat je denkt wtf gebeurt hier!?!
Heb opeens ook trek in iets hartigs.....al in geen maaaaaaaaaaaanden gehadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:58 schreef Marrije het volgende:
Nee, niet precies, maar dat mensen beschoten worden heb je dan wel door denk ik, al dringt het misschien niet meteen helemaal door.
Zo, we hebben onze favoriete popcorn weer. Die was laatst uitverkocht, een week lang en aangezien ik na die week echt begon te balen heb ik eigen merk gekocht van de appie, nou, dat raad ik niemand aan. Oh, ik moet eigenlijk even naar die review pagina om dat mee te delen zeker.
Hij is vanavond samen met zijn advocaat te gast in Pauw en Witteman.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, over erg gesproken, dit vind ik wel heel erg
Ik heb zoveel doosjes (met elk 3 zakjes erin) dat ik niet eens durf te zeggen hoeveelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb opeens ook trek in iets hartigs.....al in geen maaaaaaaaaaaanden gehad![]()
Maar eet nu niet alles op, voor je het weet is er een rel en zit je helemaal omhoog
Ik vraag mij keer op keer af hoeveel mensen er door gerechtelijke dwalingen onschuldig vast zitten. En hoeveel schadevergoeding moet je zo'n gast nu geven? Dit is toch met geen geld meer goed te maken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is vanavond samen met zijn advocaat te gast in Pauw en Witteman.
Doe je er ook zout op?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zoveel doosjes (met elk 3 zakjes erin) dat ik niet eens durf te zeggen hoeveel
Dat wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is vanavond samen met zijn advocaat te gast in Pauw en Witteman.
Begint wel pas om 23.00 uur.quote:
Jij wilt alles wel zien, zolang het maar rel-waardig is.quote:
Vraag mn mening en ik geef mquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij wilt alles wel zien, zolang het maar rel-waardig is.
Je bent een soort van Liesje die met iedereen meeloopt.
Maar een eigen mening is er niet te lezen.
Waarom om een mening vragen?quote:
Ik heb niet het idee dat ik mn mening niet geef, alleen laat ik iemand met een andere mening vaak in zn waarde waardoor er niet zo snel een rel ontstaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom om een mening vragen?
Dit is een forum, waar je je mening mag geven.
De meesten geven hun mening, zonder dat er om gevraagd word.
Jij bent alleen uit op een rel, zonder dat je re zelf durft toe bij te dragen.
Saillant detaillequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik mn mening niet geef, alleen laat ik iemand met een andere mening vaak in zn waarde waardoor er niet zo snel een rel ontstaat![]()
En ik ben niet alleen maar uit op een rel, maar als er één is dan vermaak ik me wel en het gaat niet zozeer erom of ik dúrf bij te dragen, het is vaak niet nodig, zonder mij relt het ook prima![]()
![]()
![]()
Smileys zijn ervoor om ze te gebruiken, te pas, te onpas, kniesoor die daarop letquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Saillant detaille
Je antwoord met die smilies.
Je bent niet in staat een bericht te doen zonder een smilie te doen.
Geef eens je mening zonder te jagen op een rel.
* Marrije schuift popcorn naar je toe het is wel zout he, dus het is handig er wat bij te drinken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es wat popcorn deze kant op s.v.p.
Heb al twee mokken koffie koud laten worden, de derde staat nu naast mij......'t moet een keer lukkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije schuift popcorn naar je toe het is wel zout he, dus het is handig er wat bij te drinken.
Thee met popcorn, hoe krijg je het weg Marrije. Natuurlijk ook nog zo'n vaag smaakje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:28 schreef Marrije het volgende:
Hmm, kweet niet, koffie en popcorn. . . Nou ja waarom ook niet, ik drink er vaak thee bij.
Ik richt geen pijlen, zoals ji doet om zonder enige reden nmns in je bericht te noemen. zonder dat hij ook maar iets heeft geschreven. Pure provocatie. Of net als Manu iets tegen mij had en mijn naam moest noemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Ja LS, richt je pijlen dan maar op iemand die hier niét slechts heel af en toe nog komt binnenvallen.
Niet tof om te lezen, hoe je tekeer gaat tegen versabommie. Maar goed, het was ook ongetwijfeld niet als tof leesvoer bedoeld.
Ik drink alleen thee als ik zo ziekjes ben, dat de koffie niet meer smaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:36 schreef Marrije het volgende:
Nee, ik hou niet zo van smaakjesthee, heel af en toe meloen of kers, maar het liefst gewone thee. En al helemaal geen rooibosthee of groene thee
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zitten ze over thee te praten.
Het lichaam van Natalee Holloway is mogelijk gevonden.
Laat die farizeeër joh. Hij doet zich altijd ozo beminnelijk voor maar ondertussen iemand de goorste teksten in z'n mik duwen, net ietwat verdraaien in z'n voordeel, stukjes weglaten en zuigen als een Sliedrechtse baggeraar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik richt geen pijlen, zoals ji doet om zonder enige reden nmns in je bericht te noemen. zonder dat hij ook maar iets heeft geschreven. Pure provocatie. Of net als Manu iets tegen mij had en mijn naam moest noemen.
Obsessie... Iemand erbij betrekken zonder dat ieman ooit iets over een bepaald onderwerp iets gezegd heeft.
Zijn er streams?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De bron is nog wat onduidelijk.
Maar het is wel spannend.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lee_gevonden___.html
Stel dat zijn dna gevonden wordt, dan bewijst dat toch nog niet dat hij haar ook heeft vermoord?quote:Wanneer het lichaam daadwerkelijk gevonden zou zijn, zou DNA-onderzoek snel duidelijk kunnen maken of Joran daadwerkelijk gelinkt kan worden aan de dood van de destijds 18-jarige Amerikaanse.
quote:AMSTERDAM - Drie mannen zijn aangehouden nadat ze zich in het openbaar stonden te bevredigen.
De mannen (25, 39 en 58 jaar) uit Vlaardingen en 's Gravenzande werden door personeel van de Groenservice Zuid-Holland betrapt toen ze gedrieën stonden te masturberen in de openbare ruimte van het recreatiegebied Overbos in Vlaardingen.
De drie werden overgebracht naar het politiebureau, waar ze een proces-verbaal kregen van 150 euro elk.
Nee, dat bewijst DNA nooit! Het is enkel ondersteunend en hier nutteloos, omdat hij toegegeven heeft dat hij die avond bij haar was......quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Stel dat zijn dna gevonden wordt, dan bewijst dat toch nog niet dat hij haar ook heeft vermoord?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Houdbaarheid van lijken is kort tegenwoordig. Mensen kunnen er wel zes in de week aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Zou wel lullig zijn voor Jade Goody, als het echt Natalee Hollowee is.
Dan moet ze als ze strakjes dood is haar aandacht delen met een ander rottend lijk.
Maar ik ben wel benieuwd naar die specifieke plek waar ze aan het zoeken zijn. Geen idee hoe snel de ontbinding van een lichaam in het water gaat, maar dat kan nu toch niet meer zijn aangespoeld?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat bewijst DNA nooit! Het is enkel ondersteunend en hier nutteloos, omdat hij toegegeven heeft dat hij die avond bij haar was......
Lijkt mij niet, maar zeker weten doe ik dat ook niet. Ze zoeken met honden, dus 't zal wel ergens op het vasteland zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik ben wel benieuwd naar die specifieke plek waar ze aan het zoeken zijn. Geen idee hoe snel de ontbinding van een lichaam in het water gaat, maar dat kan nu toch niet meer zijn aangespoeld?
Zeehondquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kan er een speurhond op zoek zijn naar Natalee als ze overboord is gezet?
Met honden, nou dan is het logisch, die houden van bottenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, maar zeker weten doe ik dat ook niet. Ze zoeken met honden, dus 't zal wel ergens op het vasteland zijn?
Nah ja laat maarquote:
Zeehondenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, maar zeker weten doe ik dat ook niet. Ze zoeken met honden, dus 't zal wel ergens op het vasteland zijn?
Ik probeer me weer even dat stukje te herinneren, dat Joran vertelde over de kans dat ze terug gevonden zou worden. Zei hij toen niet zoiets als 'volgens mij gaan ze haar lichaam nooit vinden'?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef dieenebart het volgende:
Ik denk dat ze nog leeft, maar zou willen dat ze dood was![]()
gevangen in een sex-kamp in Venezuela...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met honden, nou dan is het logisch, die houden van botten
Houden die ook van botten?quote:
Oink oinkquote:
dure aftrekkerijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je mag tegenwoordig ook niets meer, 't was zo gezellig met z'n drieën![]()
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef Marrije het volgende:
Iemand enig idee waar Joran zit? Die zweet in elk geval peentjes.
Ja, ik stel mij dan voor hoe zo iets in z'n werk gaat. Je zit op een bankje een peuk te roken en je besluit gezamenlijk dat je die activiteit gaat uitvoeren?quote:
"we zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal..."quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik stel mij dan voor hoe zo iets in z'n werk gaat. Je zit op een bankje een peuk te roken en je besluit gezamenlijk dat je die activiteit gaat uitvoeren?
En als je dan bezig bent, vraag je dan regelmatig hoe ver die ander inmiddels is?
of ze stonden in een kring, elkaar te helpenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"we zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal..."
Bagger ff verderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"we zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal..."
Lekkere valse nicht van me.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat die farizeeër joh. Hij doet zich altijd ozo beminnelijk voor maar ondertussen iemand de goorste teksten in z'n mik duwen, net ietwat verdraaien in z'n voordeel, stukjes weglaten en zuigen als een Sliedrechtse baggeraar.
Soort van kringgesprek, en elkaar vooral goed vasthoudenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef blomst het volgende:
[..]
of ze stonden in een kring, elkaar te helpen
Toch wel knap gedaan. Het schudt gewoon een beetje heen en weer op de achtergrond, maar de illusie van snelheid wordt aardig gewekt.quote:
groenvoorziening, recreatiegebied, al met al, een homo ontmoetingsplaats? Zal daar wel vaker gebeuren neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soort van kringgesprek, en elkaar vooral goed vasthouden
't Is in de buurt van Coos, we kunnen hem vragen hoe het zit?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
groenvoorziening, recreatiegebied, al met al, een homo ontmoetingsplaats? Zal daar wel vaker gebeuren neem ik aan.
Heb ik niet..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij het altijd alleen muis, of haal je je vriendinnen er ook bij
Liesje is lekker flex(ibel), da's niet zo fout. Mocht je helemaal niemand meer hebben, nah, dan worden wij wel platonische vriendjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik niet..Oh ja Liesje maar die waait alle kanten op enzo...
En Fann is ook best lief .. En Cc is cool gut meer dinnen dan ik dacht
Dacht dat we dat al warenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesje is lekker flex(ibel), da's niet zo fout. Mocht je helemaal niemand meer hebben, nah, dan worden wij wel platonische vriendjes
Die met die lekkere kont en tieten? Nah, problem solvedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
En ik heb KZ weer in de armen genomen .... De CreaBea waar ik wat mee kan
Yep en hoop tegen de kersttijd alles onder controle te hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die met die lekkere kont en tieten? Nah, problem solved
Je doet zo somber lately Soury, wassup? Doe maar es een email sturen vandaag of morgen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep en hoop tegen de kersttijd alles onder controle te hebben
Nou das toch niet zo moeilijk.. Somber ben ik echt niet maar tis hier soms om te janken... Das allesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet zo somber lately Soury, wassup? Doe maar es een email sturen vandaag of morgen!
passen we niet in jouw verwachtingspatroon?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou das toch niet zo moeilijk.. Somber ben ik echt niet maar tis hier soms om te janken... Das alles
Ah ok....joh, doe es wat luchtig en trek het je niet aan. Al die gasten zitten hier toch niet bij je aan tafelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou das toch niet zo moeilijk.. Somber ben ik echt niet maar tis hier soms om te janken... Das alles
Wat is de vraag?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is in de buurt van Coos, we kunnen hem vragen hoe het zit?
Gelukkig niet ..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah ok....joh, doe es wat luchtig en trek het je niet aan. Al die gasten zitten hier toch niet bij je aan tafel
Denk het niet iid ... Als ik heel eerlijk benquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:24 schreef blomst het volgende:
[..]
passen we niet in jouw verwachtingspatroon?
Tja, dan lig je alvast wel lekker vroeg op bed iedere avond en krijg je je nachtrust welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig niet ..iedereen is welkom hoor daar niet van. Tis een beetje het sfeertje wat me domweg niet meer boeit ..Ik kan wel een scriptje maken met goedemorgen, goedemiddag, en welterusten .. Dan ben ik klaar
E' vero topolina.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahh ..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dan lig je alvast wel lekker vroeg op bed iedere avond en krijg je je nachtrust wel
Dat is inside information.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
Hee Coos, heeft Liesje het vetrandje wel laten liggen dan, van de entrecote?
Jesus lul es normaal Topolino begrijp ik nog wel:(quote:
Je zou het ook moeten negeren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat die farizeeër joh. Hij doet zich altijd ozo beminnelijk voor maar ondertussen iemand de goorste teksten in z'n mik duwen, net ietwat verdraaien in z'n voordeel, stukjes weglaten en zuigen als een Sliedrechtse baggeraar.
Dan begrijp je meer dan ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus lul es normaal Topolino begrijp ik nog wel:(
Coos heeft geen vetrandjes tochquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het dus opgegeten![]()
Flauw, sorry
Ben niet normaal en kan niet normaal lullen, maar ik gaf je wel gelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus lul es normaal Topolino begrijp ik nog wel:(
Das een muis Fiat .. Die wil ik hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan begrijp je meer dan ik![]()
Met googlen kom ik niet verder dan een type Fiat 500.
Jezus LS dat verhaal over Versabommie heb je hier vandaag nu al 4 x gepostquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je zou het ook moeten negeren.
Over Gert weet ik het niet, ook al is die ook vaak over the edge.
Maar een versabommel, die zijn eigen ex heeft mishandeld en daarvoor voorwaardelijk heeft en dan denkt iemand anders terecht moet stellen....
Dan ga je maar trouwen om de reclasering ervan te overtuigen dat je een lieve man bent en je laat je kinderen onder dwang dat ook tegen een rechter zeggen.
Tja, dan pas ben je een oprecht iemand en mag je iedere ander user voor alles uitmaken.
en dezequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee dus!quote:
Nee het wachten was op jou .. Join the clubquote:
Neuh, een van de weinige leuke en relativerende posters.quote:
ja, het is een vohouder, maar dan zijn we weer een poosje van de foto af.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus LS dat verhaal over Versabommie heb je hier vandaag nu al 4 x gepost
Mooi NMNSquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De ene poster is de andere niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |