Trusten. Lief van je dochter dat ze zo vroeg thuis is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef lies1958 het volgende:
Van mij wel hoor. Oke dochter hoor ik nu in de tuin lopen dus ga zo slapen. Veel plezier allemaal nog voor vannacht.
Slaap lekker Lies!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef lies1958 het volgende:
Van mij wel hoor. Oke dochter hoor ik nu in de tuin lopen dus ga zo slapen. Veel plezier allemaal nog voor vannacht.
Kan het geen inbreker m/v zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef lies1958 het volgende:
Nee? Ben je al een beetje gek van jezelf?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daar heb ik hun niet voor nodig.
Kippensoep en runderentrecout met een sausje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Halal![]()
Wat heb je gegeten?
Je hebt gelijk. Ik had een topic gemist. Ik dacht nr. 182 maar dat was 180.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
zat tussen 181 en deze een "grappige" 1000 (die ik maar als 182 heb meegeteld.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kippensoep en runderentrecout met een sausje.
Maar je eet als een zieke kip Lies, iig niet naar je gewichtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kippensoep en runderentrecout met een sausje.
Ja, beetje maar hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee? Ben je al een beetje gek van jezelf?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je eet als een zieke kip Lies, iig niet naar je gewicht
Als je nou een lekker wijf was had je ook bij me mogen eten.quote:
Te ver fietsen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was had je ook bij me mogen eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was had je ook bij me mogen eten.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Te ver fietsen.
Maar dan krijg je wel lekker eten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel lekker eten!Te oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 05:58 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik vandaag had moeten werken had ik bijna mezelf goedemorgen kunnen wensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |