Trusten. Lief van je dochter dat ze zo vroeg thuis is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef lies1958 het volgende:
Van mij wel hoor. Oke dochter hoor ik nu in de tuin lopen dus ga zo slapen. Veel plezier allemaal nog voor vannacht.
Slaap lekker Lies!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef lies1958 het volgende:
Van mij wel hoor. Oke dochter hoor ik nu in de tuin lopen dus ga zo slapen. Veel plezier allemaal nog voor vannacht.
Kan het geen inbreker m/v zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef lies1958 het volgende:
Nee? Ben je al een beetje gek van jezelf?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daar heb ik hun niet voor nodig.
Kippensoep en runderentrecout met een sausje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Halal![]()
Wat heb je gegeten?
Je hebt gelijk. Ik had een topic gemist. Ik dacht nr. 182 maar dat was 180.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
zat tussen 181 en deze een "grappige" 1000 (die ik maar als 182 heb meegeteld.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kippensoep en runderentrecout met een sausje.
Maar je eet als een zieke kip Lies, iig niet naar je gewichtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kippensoep en runderentrecout met een sausje.
Ja, beetje maar hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee? Ben je al een beetje gek van jezelf?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je eet als een zieke kip Lies, iig niet naar je gewicht
Als je nou een lekker wijf was had je ook bij me mogen eten.quote:
Te ver fietsen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was had je ook bij me mogen eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was had je ook bij me mogen eten.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Te ver fietsen.
Maar dan krijg je wel lekker eten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel lekker eten!Te oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 05:58 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik vandaag had moeten werken had ik bijna mezelf goedemorgen kunnen wensen.
Oh, waar is dat Terra Cotta leger?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Voor de laatste keer die presentaties oefenen en dan geloof ik het wel. Dan hakkel en stotter ik maar een keer of tig, past leuk bij mijn gelispel.
Oh, oh, oh, wat hebben we zin in ons 'semi-weekendje weg met de zaak'. Het enige wat ik echt leuk vind is het bewonderen van het Terra cotta leger van Xian. En het wijnassortiment.
En dan ben ik ook nog mijn telefoon thuis vergeten, dus kan ik niet verstrooiend sms-en.
Ik ben morgen eind van de ochtend weer thuis, die periode kan ik wel zonder telefoon. Die pillen zijn belangrijkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef Marrije het volgende:
Voor die pil ging je laatst terug naar huis, voor je telefoon niet?
Zou ik wel hebben gedaan, een weekend zonder mn telefoon is niet bevorderlijk voor mn gemoedsrust.
En die heb je dus wel meequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben morgen eind van de ochtend weer thuis, die periode kan ik wel zonder telefoon. Die pillen zijn belangrijker.
Het leger heeft zijn tenten nu in Maaseik (B) opgezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:24 schreef CarOnline het volgende:
Oh, waar is dat Terra Cotta leger?
Dat lijkt me zó gaaf om te zien!!
Mijn moeder is er geweest, toen ze in Assen stonden. En een kaartje naar mij gestuurd van de legermannetjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is tot 31 maart 2009!
Nou, dat ga ik niet redden![]()
Jammer, heb ze in Drente én in Londen ookal gemist![]()
Ze gaan ook veel te snel met zn allen
Blote benen weer!quote:
Mijn moeder ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mijn moeder is er geweest, toen ze in Assen stonden. En een kaartje naar mij gestuurd van de legermannetjes
quote:bron: Telegraaf
'Miljoenen weggegooid bij waterprojecten Afrika'
Honderden miljoenen euro's zijn verspild in lokale waterprojecten in Afrika omdat donoren en hulporganisaties die ze hielpen opzetten, geen onderhoud plegen. Dat zou blijken uit een vrijdag naar buiten gebracht rapport van het in Londen gevestigde Internationale Instituut voor Milieu en Ontwikkeling.
Volgens het onderzoeksinstituut zijn 50.000 waterbronnen in Afrika verlaten, wat neerkomt op een verlies van 155 tot 265 miljoen euro. „Het is niet genoeg om een gat te boren en weg te lopen. Waterprojecten hebben langdurig onderhoud nodig”, aldus een onderzoeker.
Volgens het hoofd van de katholieke hulporganisatie Caritas is het onmogelijk om te garanderen dat alle waterpunten die de organisatie opzet, blijven functioneren.
Het IIED-rapport werd gepubliceerd tijdens het Wereld Water Forum in het Turkse Istanbul. Regeringsvertegenwoordigers en wetenschappers overleggen daar over waterbeleid.
Gelukkig nie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand nog flinke donaties gedaan rond de kersttijd voor waterputten?
[..]
Ook best gezellig, met dat vrolijke zonnetje!quote:
Hij denkt al aan die korte rokjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook best gezellig, met dat vrolijke zonnetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |