Da's niet eens meer een hint, da's dwang!quote:
Wees blij dat we hier nog mógen rokenquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Da's niet eens meer een hint, da's dwang!
google?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Frits van Egters zegt me weinig. Zker uit de Avonden of zo. Kutreve
quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eerst ff een blowtje gerookt toen we uitgeschaatst waren. Toen naar de kroeg, bieren en stamppot nassen. Moeder pleite, ik doorzuup'n. En met taxi naar huis.
Was er schaatsen op tv dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon blowen met je moeder erbij!?![]()
Maar was het zwaar? Het schaatsen?
Nee, viel onwijs mee. De eerste twintig minuten stevige pijn aan de voeten, maar daarna trok het weg en hebben we heerlijk geschaatst op het Veluwemeer. Tussen Nulde en Hierden, zeg maar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon blowen met je moeder erbij!?![]()
Maar was het zwaar? Het schaatsen?
Bij dat arrogante 'lees je wel eens een boek' wist ik het eigenlijk alquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
google?
Ik onthou namen van personages ook lang niet altijd hoor, maar kutreve neem je terug!
Is ook niets mis mee heur... 6 jaar gelee van de fiets getieft lazerus met m'n achterneef op de stoep van de amsterdamse straatweg... vervolgens maar gelijk ff 2 uurtjes slaap gepakt ter plekke... en wat denkje wat.. had m'' portemonee nog!quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, viel onwijs mee. De eerste twintig minuten stevige pijn aan de voeten, maar daarna trok het weg en hebben we heerlijk geschaatst op het Veluwemeer. Tussen Nulde en Hierden, zeg maar.![]()
En blowen met m'n moeke in de buurt doe ik al tien jaar. Vindt ze geen probleem, liever dat dan zuipen en van je fiets lazeren...
hou op schei uit... ook die verheerlijking van die wijsneus van een mullllisch .. Braak!quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bij dat arrogante 'lees je wel eens een boek' wist ik het eigenlijk al![]()
Nee, ik lees nooit. En al helemaal geen Reve.
Nederlandse schrijvers zijn overrated.
Was niet arrogant bedoeld hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bij dat arrogante 'lees je wel eens een boek' wist ik het eigenlijk al![]()
Nee, ik lees nooit. En al helemaal geen Reve.
Nederlandse schrijvers zijn overrated.
Jij hebt de grap gemist in de nazomer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee heur... 6 jaar gelee van de fiets getieft lazerus met m'n achterneef op de stoep van de amsterdamse straatweg... vervolgens maar gelijk ff 2 uurtjes slaap gepakt ter plekke... en wat denkje wat.. had m'' portemonee nog!
en dan nog denk ik dat je smorgens het meest last had van de goldstrike!quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij hebt de grap gemist in de nazomer.
Ik werk al twee jaar als verkeersveiligheidsvoorlichter, en ben na een avondje goldstrike zuipen op m'n verjaardag over m'n fiets heen gevolgen (bergaf). Had zes tanden door m'n lip, een gat ter grootte van twee twintig eurocent munten in m'n kin en kon twee weken niet slikken. had m'n nek ook wel kunnen breken, maar helaas.![]()
vandaar.
Maar hoe je het toen vertelde was prachtig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij hebt de grap gemist in de nazomer.
Ik werk al twee jaar als verkeersveiligheidsvoorlichter, en ben na een avondje goldstrike zuipen op m'n verjaardag over m'n fiets heen gevolgen (bergaf). Had zes tanden door m'n lip, een gat ter grootte van twee twintig eurocent munten in m'n kin en kon twee weken niet slikken. had m'n nek ook wel kunnen breken, maar helaas.![]()
vandaar.
ja, uhh. Ik vind nooit iemand arrogantquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was niet arrogant bedoeld hoorHet wordt me alleen nogal vaak gevraagd
![]()
Ik lees ook nooit niet veel maar deze heb ik herlezen.
Probeer iig de film een keer.![]()
Heb toen nog foto's gestuurd aan dieenefoksterquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hoe je het toen vertelde was prachtig!![]()
![]()
enige lichtpuntje ( mwuhaha) vond ik Hans Dorrestijn... Ohwja en dat kleine lichte dunne boekje van Tim Krabb'e ( gouden ei) vond ik legendarisch en het bewijs dat een boek niet 20 kilo hoeft te wegen om verdomd goed in elkaar gezet te zijn!quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja, uhh. Ik vind nooit iemand arrogantTenminste niet als ze niet in de Toppers (zaten) zitten. So no problem.
Maar Reve blijft gewoon kut, en lees liever SF en fantasy. En thrillers en horror en biografieen. En atlassen en geschiedenis-van-weet-ik-veel-wat-boeken. En alles van Pratchett en Douglas Adams. En verder alles waar ik m'n handen op kan krijgen.
Behalve Reve en Mulisch en Wolkers![]()
Nederlandse ouwe schrijvers zijn over- overrated
quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb toen nog foto's gestuurd aan dieenefoksterIn het ziekenhuis genomen, de dok stond er naast te lachen
Imagica van Clive Barker was een echte eye-opener. En er waren er meer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
enige lichtpuntje ( mwuhaha) vond ik Hans Dorrestijn... Ohwja en dat kleine lichte dunne boekje van Tim Krabb'e ( gouden ei) vond ik legendarisch en het bewijs dat een boek niet 20 kilo hoeft te wegen om verdomd goed in elkaar gezet te zijn!
Ik heb nog steeds een nostradamustik als het om lezen gaat..
Die heeft hele leuke wielerverhalen geschreven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:01 schreef versabommie het volgende:
Ohwja en dat kleine lichte dunne boekje van Tim Krabb'e ( gouden ei) vond ik legendarisch en het bewijs dat een boek niet 20 kilo hoeft te wegen om verdomd goed in elkaar gezet te zijn!
De jonge nog veel meer:quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:58 schreef dieenebart het volgende:
Behalve Reve en Mulisch en Wolkers![]()
Nederlandse ouwe schrijvers zijn over- overrated
Ik deed voor de boekverslagen 2 boeken van deelder... eitje voor het verslag... rotterdam, kerstbomenjacht, sparta en er zit altijd een mop over een beer en konijn inquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Imagica van Clive Barker was een echte eye-opener. En er waren er meer.
Dorrestijn is trouwens wel lachen. En Herman Finkers vind ik ook te gek.
vroeger las ik voor Nederlands (op sgool) allemaal boeken over zware drugsverslaafden, om de lerares te zieken. Op de rug van Vuile Zwanen, van Renee Stouten. Een omgebouwde, maar ik weet niet meer van wat naar wat![]()
Was wel spannend spul, ging over echte heroineverslaafdenBen je vijftien, uit Roelofarendsveen
Snap ik dat je dat wil weten. maar ik ga niet eens een hint geven, met al die vrouwelijke intuitie hier. (Je bent nu dan wel de enige, maar er zijn er genoeg die alles door lezen.)quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil best wel weten wie dieenefokster was!
Je had geen drain, dus geen kaartenactie, maar verder was je best zielig!
Ja, jij ben me er ééntje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben je vijftien, uit Roelofarendsveen
echt waar? ik vond het boek zoveel beter dan de verfilming in nederlands en engels... de dader die puur om het te proberen van het balkon springt...quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die heeft hele leuke wielerverhalen geschreven.![]()
Van het Gouden Ei vond ik de verfilming trouwens ook beter (Spoorloos)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:13 schreef dieenebart het volgende:
truste lies, Hidiho en 'Frits'. Ik lees vannacht Ben Elton. Een nieuwe. (Blast from the Past, High Society en Dead Famous zijn ook erg goed. Die laatste is een whodunnit in een BigBrother huis
)
Hey, ik had nog nooit een sjunkie gezien, jaquote:
Ik was wel jong toen ik 'm zag, misschien zou ik 'm nu minder geloofwaardig vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt waar? ik vond het boek zoveel beter dan de verfilming in nederlands en engels... de dader die puur om het te proberen van het balkon springt...
Het tankstation... man ik doe nu al de deuren van de auto op slot als mijn vrouwtje en kinderen erin zitten door dat boek.. trauma's!!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Snap ik dat je dat wil weten. maar ik ga niet eens een hint geven, met al die vrouwelijke intuitie hier. (Je bent nu dan wel de enige, maar er zijn er genoeg die alles door lezen.)![]()
![]()
ik was ook heel zielig, maar heb niet een pijnstiller gehoeft![]()
Tijd om de spierpijn de kans te geven toe te slaan, komende nacht![]()
truste lies, Hidiho en 'Frits'. Ik lees vannacht Ben Elton. Een nieuwe. (Blast from the Past, High Society en Dead Famous zijn ook erg goed. Die laatste is een whodunnit in een BigBrother huis
)
tja wie weet is dat het, ik heb de films pas gezien na het lezen... het boek zal me iig altijd bijblijven en dan ben je voor mij een enorm goede schrijver....quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik was wel jong toen ik 'm zag, misschien zou ik 'm nu minder geloofwaardig vinden.
En ik heb eerst de film gezien en toen pas het boek gelezen, dat scheelt waarschijnlijk ook.![]()
Maar ik vond het boek vrij vaag eigenlijk, zo kort als het is.
Ik heb de film nooit gezien, maar het boek wel gelezen, ik vond het een vrij bizar boek, en het liet een vaag, onbestemd gevoel achter. Dat is op het moment niet prettig, maar vind ik wel knap als een schrijver dat kan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja wie weet is dat het, ik heb de films pas gezien na het lezen... het boek zal me iig altijd bijblijven en dan ben je voor mij een enorm goede schrijver....
yeps, het einde van het boek laat je met open mond achter vol afgrijzen, vragen idd een enorm onbestemd gevoel... topper dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de film nooit gezien, maar het boek wel gelezen, ik vond het een vrij bizar boek, en het liet een vaag, onbestemd gevoel achter. Dat is op het moment niet prettig, maar vind ik wel knap als een schrijver dat kan.
Ja, en het raakt ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, het einde van het boek laat je met open mond achter vol afgrijzen, vragen idd een enorm onbestemd gevoel... topper dusal hoop je dan wel op een happy end enzo
Ik kijk ook, half!quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:24 schreef versabommie het volgende:
Malcom in the middle op comedy... geniaal!
schitterend stuk elke dag weer... dat huis net!!! ff vleermuizen vangen !quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja laat me even genieten van mijn niet zielig zijn!
Ja, veel leuker dan nu!quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
schitterend stuk elke dag weer... dat huis net!!! ff vleermuizen vangen !
ja saai stuk dit altijd...quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja saai stuk dit altijd...
maar hoef jij niet te werken? kijk ik doe doorbetaald op mijn luie reet zitten enzo maar ben je morgen anders geen dweil?
oe lekker voor je ... dus morgen uitslapen ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt ik kan het bijna wel uitschreeuwen!
Nee, ik werk maandag dinsdag en vrijdag!
* liesje1979 *juicht!![]()
![]()
Jaaaa!quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
oe lekker voor je ... dus morgen uitslapen ?
same here maar toch niet... ik kan dat gewoon niet ... heb nu een maand vrij ... en weet na 2 dagen al niet wat ik met de tijd aan moetquote:
Ohwja...quote:
Whehe.. really?quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja...
nog 9 dagen en ik ga trouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |