Nou als je dat blond eraf haalt zit je wel goed en dat zou aardig zijn maar dan moeten die lui wel meewerken!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Speciale blonde krullen shampoo? Kun je het in Amerika ook gewoon in de winkel kopen? dan wil ik wel even voor je kijken eventueel, als je er nog een maandje op kan wachten.
Maar jezus, hebben ze dat niet in Nederland bij de betere zaken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb ze wel
[..]
Nou als je dat blond eraf haalt zit je wel goed en dat zou aardig zijn maar dan moeten die lui wel meewerken!
Hier ben je verplicht geld terug te storten als iemand zijn bestelling annuleerd binnen een bepaalde termijn, ik weet niet of dat daar ook geldt..
Misschien wel maar daar betaal je dan ook een 'betere' prijsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar jezus, hebben ze dat niet in Nederland bij de betere zaken?
Spa Hair Conditioner $22.00 1$22.00quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar jezus, hebben ze dat niet in Nederland bij de betere zaken?
Dat was ik morgen weer van planquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
Of de tondeuse erover heen, doen we ook
quote:
een goede shampoo/conditioner is het halve werk!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
en je wilt nog steeds beweren dat je tot nu toe voor hetero hebt door kunnen gaan, goh
laat je het ons wel weten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, anders wordt het wel een dure grap zo!
Ik ben slapen, gelukkig wel uitslapen
Welterusten
uiteraard, net als met dat anderequote:
heb je het daar ooit eerder besteld dan, hoe kom je anders aan dat idee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, anders wordt het wel een dure grap zo!
Ik ben slapen, gelukkig wel uitslapen
Welterusten
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
uiteraard, net als met dat andere
slaap lekker!
wat heb je nou besloten met die jongen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je het daar ooit eerder besteld dan, hoe kom je anders aan dat idee?
De gemiddelde hetero is volgens mij hedendaags veel erger. Na bier is Nivea for Men Q10 hun belangrijkste levensmiddel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
en je wilt nog steeds beweren dat je tot nu toe voor hetero hebt door kunnen gaan, goh
nee, bestel normaal ergens anders maar daar betaal je $30 verzendkosten en dacht dat het hier $15 was.. dus foutje bedankt! maar volgens mij zijn ze verplicht me het geld terug te gevenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je het daar ooit eerder besteld dan, hoe kom je anders aan dat idee?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:18 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
De gemiddelde hetero is volgens mij hedendaags veel erger. Na bier is Nivea for Men Q10 hun belangrijkste levensmiddel.
En anders pwndquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
nee, bestel normaal ergens anders maar daar betaal je $30 verzendkosten en dacht dat het hier $15 was.. dus foutje bedankt! maar volgens mij zijn ze verplicht me het geld terug te geven
anyway, ill keep you updated
Tuurlijk heb ik een tondeuze, in die mediamarkt-tas in de badkamer of bergingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:15 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Heb jij een tondeuze dan?En moet je niet meehelpen met verhuizen.
Slaapsequote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:28 schreef mike_hunt het volgende:
Nou jongens, het was weer leuk.
Ik ga pitten![]()
Nee was law and order aan het kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:56 schreef wonderer het volgende:
Iedereen aan het fappen?
Sorry. Onaneren.quote:
Helaas is de werkster vannacht aangerand door een jonge junk en moet je voortaan zelf dat soort kutklusjes doen. Kun je er ook meteen op letten dat dat soort dingen niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
HEEL fijn. Het volume van mijn wekker stond uitgedraaid.
Zou er iemand met zijn poetsdoek langs geveegd hebben?!
Ik word echt NET pas wakker!!!!!!
dan heb je die extra slaap echt wel nodig gehad anders had je bioritme je wel eerder wakker gemaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
HEEL fijn. Het volume van mijn wekker stond uitgedraaid.
Zou er iemand met zijn poetsdoek langs geveegd hebben?!
Ik word echt NET pas wakker!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |