Nou als je dat blond eraf haalt zit je wel goed en dat zou aardig zijn maar dan moeten die lui wel meewerken!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Speciale blonde krullen shampoo? Kun je het in Amerika ook gewoon in de winkel kopen? dan wil ik wel even voor je kijken eventueel, als je er nog een maandje op kan wachten.
Maar jezus, hebben ze dat niet in Nederland bij de betere zaken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb ze wel
[..]
Nou als je dat blond eraf haalt zit je wel goed en dat zou aardig zijn maar dan moeten die lui wel meewerken!
Hier ben je verplicht geld terug te storten als iemand zijn bestelling annuleerd binnen een bepaalde termijn, ik weet niet of dat daar ook geldt..
Misschien wel maar daar betaal je dan ook een 'betere' prijsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar jezus, hebben ze dat niet in Nederland bij de betere zaken?
Spa Hair Conditioner $22.00 1$22.00quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar jezus, hebben ze dat niet in Nederland bij de betere zaken?
Dat was ik morgen weer van planquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
Of de tondeuse erover heen, doen we ook
quote:
een goede shampoo/conditioner is het halve werk!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
en je wilt nog steeds beweren dat je tot nu toe voor hetero hebt door kunnen gaan, goh
laat je het ons wel weten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, anders wordt het wel een dure grap zo!
Ik ben slapen, gelukkig wel uitslapen
Welterusten
uiteraard, net als met dat anderequote:
heb je het daar ooit eerder besteld dan, hoe kom je anders aan dat idee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, anders wordt het wel een dure grap zo!
Ik ben slapen, gelukkig wel uitslapen
Welterusten
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
uiteraard, net als met dat andere
slaap lekker!
wat heb je nou besloten met die jongen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je het daar ooit eerder besteld dan, hoe kom je anders aan dat idee?
De gemiddelde hetero is volgens mij hedendaags veel erger. Na bier is Nivea for Men Q10 hun belangrijkste levensmiddel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
en je wilt nog steeds beweren dat je tot nu toe voor hetero hebt door kunnen gaan, goh
nee, bestel normaal ergens anders maar daar betaal je $30 verzendkosten en dacht dat het hier $15 was.. dus foutje bedankt! maar volgens mij zijn ze verplicht me het geld terug te gevenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je het daar ooit eerder besteld dan, hoe kom je anders aan dat idee?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:18 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
De gemiddelde hetero is volgens mij hedendaags veel erger. Na bier is Nivea for Men Q10 hun belangrijkste levensmiddel.
En anders pwndquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
nee, bestel normaal ergens anders maar daar betaal je $30 verzendkosten en dacht dat het hier $15 was.. dus foutje bedankt! maar volgens mij zijn ze verplicht me het geld terug te geven
anyway, ill keep you updated
Tuurlijk heb ik een tondeuze, in die mediamarkt-tas in de badkamer of bergingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:15 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Heb jij een tondeuze dan?En moet je niet meehelpen met verhuizen.
Slaapsequote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:28 schreef mike_hunt het volgende:
Nou jongens, het was weer leuk.
Ik ga pitten![]()
Nee was law and order aan het kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:56 schreef wonderer het volgende:
Iedereen aan het fappen?
Sorry. Onaneren.quote:
Helaas is de werkster vannacht aangerand door een jonge junk en moet je voortaan zelf dat soort kutklusjes doen. Kun je er ook meteen op letten dat dat soort dingen niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
HEEL fijn. Het volume van mijn wekker stond uitgedraaid.
Zou er iemand met zijn poetsdoek langs geveegd hebben?!
Ik word echt NET pas wakker!!!!!!
dan heb je die extra slaap echt wel nodig gehad anders had je bioritme je wel eerder wakker gemaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
HEEL fijn. Het volume van mijn wekker stond uitgedraaid.
Zou er iemand met zijn poetsdoek langs geveegd hebben?!
Ik word echt NET pas wakker!!!!!!
zeker weer tot diep in de nacht met meggiko gesjèt ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:40 schreef Ang3l het volgende:
Een uur extra slaap? Enne, als ik geen wekker zet word ik NOOIT om half 8 wakker, bioritme of niet.
Anyway, ben er vandoor!
Blij dat ik geen meeting om 9 heb.
En je taart smakte goed?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Gooooooooooooooooooood morning nichtendam!
[ afbeelding ]
ik heb mijn mega choco taart gisteravond gemaakt om vanmiddag in een vergadering met collega's te delen dus ik vrees dat ik niks overhoudt voor vanavond thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is nog een derde over. Maar die is voor vanmiddag/vanavond.
O bitch pleeeaaaaase!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij was op vakantie in spanje
daar is hij beroofd van alles
uit eindelijk zwart terug gereden naar nederland
hij heeft alleen een dekentje en de kleren die hij aan heeft
Ze pakt d'r dekentje maar en een kartonnen doos!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij zoekt toch geen slaapplek hé?
Eigenlijk wel. Al anderhalf jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij zoekt toch geen slaapplek hé?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze pakt d'r dekentje maar en een kartonnen doos!
ROFLquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:50 schreef Ang3l het volgende:
NEE!!!!!!!!!!!!
O wacht, jouw flatJa dat mag
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:01 schreef Ang3l het volgende:
nee bij TMM kun je dat beter proberen.
I'll just slam the door in your face!
En die vrienden die hadden zelf geen plek?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
En zo uiteindelijk bij mij terecht gekomen, via vrienden van me.
Vind je't heel erg als ik die rang ga skippen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee tuurlijk weet ik dat niet een nacht, en dat wat die zoon betrefd is het natuurlijk gedramatisseerd,
maar, nou ja, ach....
we zullen het wel zien, ik houdt jullie op de hoogte, jullie zitten eerste rangs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hahaha en wat voor shampoobestelling, een heule durequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Shampoobestellingen, schoentjes waarin de broek wordt gestopt, ouders musicals kado geven
*hoest*gay*hoest*
Hallo, mijn naam is Harrie Hokje
goedemorgen!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hahaha en wat voor shampoobestelling, een heule dure
Dat was ooit:quote:Wat doe jij eigenlijk in je haar?
This screams movie of the weekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik leef nog, en Rik slaapt nog steeds, ik ben nu zijn was aan het wassen.
Het is geen junk, heel bescheiden en beleefd.
Ik denk dat ik er wel uit kom met hem.
Sterker nog, misschien blijft ie wel![]()
Ik heb altijd al een zoon gewild, NEE NIET VOOR DE SEX, ik zal me bewijzen
het verhaal, de jongen was al langer in contact met jeugdzorg in Den Bosch.
Oorlog met zijn vader, zelf een tijd bij een mexicaans restaurant in Oss gewerkt en assistent bedrijfsleider bij de Burger king in Den Bosch.
Op een gegeven moment met een vriend van hem naar spanje gegaan waar hij 2 maanden zou blijven, op enig moment moest die vriend terug naar nederland omdat zijn vader ziek was geworden.
Toen Rik terug zou gaan naar nederland is hij beroofd van zijn rugzak waar zijn kleding en identiteitspapieren inzaten.
Een tijdje bij een Nederlands gezin in Barcelona gewoond, geflyerd daar voor zijn inkomen.
Uiteindelijk zwart terug gereisd naar nederland met de trein.
Eerst naar de politie in Amsterdam, daar konden ze niets voor hem doen, thuis is hij niet meer welkom, toen naar vrienden in Eindhoven, maar die woonden daar niet meer.
Nachtopvang/daklozenopvang zat vol, laberhuis zat ook vol en Novadic neemt alleen mensen op met verslavingsproblewmatiek.
En zo uiteindelijk bij mij terecht gekomen, via vrienden van me.
Tja het is een warrig verhaal vol onwaarschijnlijkheden, toevalligheden, maar ik help mensen graag, ik heb een te groot sociaal verantwoordelijkheidsgevoel om zo'n jongen te laten zwerven.
Daarbij komt, iemand om de huur mee te delen en die klusjes doet is altijd fijn.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
goedemorgen!
het is sinds een paar minuten officieel lente!![]()
![]()
John Frieda Curl Shampooquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]Whehehe. Met goudvlokjes er in voor extra blonde sparkle?
[..]
Dat was ooit:
Andrelon Perfecte Krul Shampoo
Andrelon Perfecte Krul Conditioner
Andrelon Perfecte Krul Control Creme
Andrelon Perfecte Krul Spray
Studio Line Curl Power
Fructis Shine Wax
Totdat ik er achter kwam dat andere dingen veel beter werkten tegen een bos pluizende krullen:
John Frieda Curl Shampoo
John Frieda Curl Conditioner
DA grote pot foute goedkope groene gel
Schwarzkopf Osis Loopy (curl cream)
Fructis Shine Wax
[ afbeelding ]![]()
![]()
(Beetje duur, dat wel)
Het is ook nogal ene hele bos he, en inmiddels tot op m;'n schouders.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:55 schreef mike_hunt het volgende:
jezus, tig potten voor je haar.
quote:Scheer het gewoon, lekker makkelijk. Doe ik ook vaak. En je bent snel klaar.
o, das best wel lang.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook nogal ene hele bos he, en inmiddels tot op m;'n schouders.
De shampoo en conditioner is gewoon in de douche. Dat doe ik dus niet iedere dag.
De goedkope cheap ass gel gaat er meteen daarna in (en dat helpt tig x beter tegen pluizen dan die dure krul wax spray shine mousse zooi).
De osis kneed je er in,. maar da's echt maar 5 druppels of zo.
En de wax is als het opgedroogd is ff er doorheen raussen.
Niet zo heel veel werk meer (i.t.t. voorheen)
[..]
Nee man, hoe meer haar (krullen) hoe sexierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, das best wel lang.
Je zou het eigenlijk moeten knippen zoals op die foto met die blauwe ogen. (ja, ik weet het, kan het nog vager)
Stond je heel goed![]()
Of ga je voor nog langer? das wel zo 1993
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee man, hoe meer haar (krullen) hoe sexier
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee man, hoe meer haar (krullen) hoe sexier
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, das best wel lang.
Je zou het eigenlijk moeten knippen zoals op die foto met die blauwe ogen. (ja, ik weet het, kan het nog vager)
Stond je heel goed![]()
Of ga je voor nog langer? das wel zo 1993
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |