Wij komen in het paradijsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:05 schreef koningdavid het volgende:
De eerste officiële lijst met christenen op FOK!:
koningdavid (bescheidenheid siert de mens)
Paul
Chuck_Norris
Ladidadida
Dwerfion
Hetiszover
WAARHEID
Susi
Waris7
STORMSEEKER
Casparovvv
Daantke
Papierversnipperaar
Salsaneck
Ali_Kannibali
esco_
Teenwolf
drummerdude
Skaff-a
Indrukwekkende lijst.
(ik zal er nog vast een hoop vergeten zijn)
Ik wilde dat hij ging happen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hassstike gezellig hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:49 schreef phpmystyle het volgende:
Weet je wat ik altijd zo grappig vind, die Katholieken met van die Maria beeldenen met kerst altijd zo'n stal bij de kerstboom.
Hehehe, voor mij ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:45 schreef koningdavid het volgende:
Christelijk Gereformeerd in the house baby. Jeweethetzelluf.
In de film Sex Drive wel hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen flikker aan, die willen nog niet neuqen al geef je ze een nieuwe hoed
Wat natuurlijk niks zegt, behalve dan dat verschillende filosofische stromingen ongegeneerd van elkaar jatten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
De boodschap van de brede en smalle weg werd trouwens ook al door de oude Grieken verkondigd
Sorry, ben aan het koken. Vanavond oefenen met bandje, morgen vroeg werken, drukdrukdruk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
dat is een beste zin zegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:10 schreef hoerezooi het volgende:
hoe relax dat ik mijn tijd en gedachte niet hoef te verspillen aan geloof.
dat lijstje kan nog veel langer:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:05 schreef koningdavid het volgende:
De eerste officiële lijst met christenen op FOK!:
koningdavid (bescheidenheid siert de mens)
Paul
Chuck_Norris
Ladidadida
Dwerfion
Hetiszover
WAARHEID
Susi
Waris7
STORMSEEKER
Casparovvv
Daantke
Papierversnipperaar
Salsaneck
Ali_Kannibali
esco_
Teenwolf
drummerdude
Skaff-a
Indrukwekkende lijst.
(ik zal er nog vast een hoop vergeten zijn)
Zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:49 schreef Daantke het volgende:
gelukkig is onze kerk een van de lichtste van Nederland binnen de Ger Gem![]()
Whehe. Als blijkt dat Giel Beelen atheïst is, gaat Paul ook direct twijfelen aan zijn geloofquote:Op maandag 23 maart 2009 12:11 schreef koningdavid het volgende:
De lijst geupdate:
Christenen op fok:
Paul
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Veel christelijke vrouwen droegen vroeger ook een soort hoofddoek. Al is het niet verplicht in het christendom.
Leg uit?quote:
Bijbel veranderd enzo. Heb je zin in die discussie.?. ik niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |