Ik ook maar dat eeeh heette toen zo van samen op weg ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:45 schreef koningdavid het volgende:
Christelijk Gereformeerd in the house baby. Jeweethetzelluf.
Was gewoon gereformeerd waarschijnlijk dan. Christelijk gereformeerd deed niet mee aan Samen Op Weg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook maar dat eeeh heette toen zo van samen op weg ofzo
Wat is dan het verschilquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Was gewoon gereformeerd waarschijnlijk dan. Christelijk gereformeerd deed niet mee aan Samen Op Weg.
Nee, ben uit huis. Thuis hebben we er wel watquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb je ook veel mariabeelden in huis?
Verschil is er bijna niet, dat is een beetje het probleem in Nederland.quote:
Waarom moeten Katholieken beelden in huis hebben, die aanbidden toch ook gewoon de Heer en niet een beeld?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb je ook veel mariabeelden in huis?
Ik zeg niet dat het moet, maar het is wel zo dat ze dat veel hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom moeten Katholieken beelden in huis hebben, die aanbidden toch ook gewoon de Heer en niet een beeld?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:58 schreef Scaurus het volgende:
Injectie van lekkere refochicks
[ afbeelding ]
Daar heb je toch geen flikker aan, die willen nog niet neuqen al geef je ze een nieuwe hoedquote:
Recentelijk een documentaire gezien, op hun 16e mogen die kinderen dus de moderne wereld in en dan gaan ze ook echt helemaal los. Een gast was crystal meth verslaafd geraakt elk kind was elke avond dronken deed alle drugs etc etcquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik blijf dat een bijzondere wereld vinden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen flikker aan, die willen nog niet neuqen al geef je ze een nieuwe hoed
Los daarvan vraag ik me altijd af of ze er iets onderaan hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:12 schreef Acinonyx het volgende:
Daar heb je toch geen flikker aan, die willen nog niet neuqen al geef je ze een nieuwe hoed
Veel christelijke vrouwen droegen vroeger ook een soort hoofddoek. Al is het niet verplicht in het christendom.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:52 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Of is dit als vloeken in de kerk?
Had je het al eens overwogen dan om een slowchat te openen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:53 schreef koningdavid het volgende:
Ik had al zo'n gevoel dat dit topic in KLB een bedroevend niveau zou bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:53 schreef koningdavid het volgende:
Ik had al zo'n gevoel dat dit topic in KLB een aanzienlijk hoog intellectueel niveau zou bereiken.![]()
Het christendom is gewoon beter he?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Veel christelijke vrouwen droegen vroeger ook een soort hoofddoek. Al is het niet verplicht in het christendom.
Eigenlijk wel ja.quote:
Niet alleen christelijke vrouwen, in de jaren 50 was het nog heel algemeen hier in nederland.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Veel christelijke vrouwen droegen vroeger ook een soort hoofddoek. Al is het niet verplicht in het christendom.
Waar blijft de tijdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:59 schreef barthol het volgende:
[..]
Niet alleen christelijke vrouwen, in de jaren 50 was het nog heel algemeen hier in nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |