Jongen toch, weet je wel wat een Darwinaward inhoudt? Volgens mij niet he? Praat er dan ook niet over.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:37 schreef Laertes het volgende:
Ik vraag me toch serieus af of er nog mensen af die écht vol overtuiging een religie aanhangen.
Dan verdien je toch wel echt een Darwin-award als je het mij vraagt...![]()
Hoe vaak is al die zooi nou al niet ge-mythbust?
Darwinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:37 schreef Laertes het volgende:
Ik vraag me toch serieus af of er nog mensen af die écht vol overtuiging een religie aanhangen.
Dan verdien je toch wel echt een Darwin-award als je het mij vraagt...![]()
Hoe vaak is al die zooi nou al niet ge-mythbust?
Ik denk dat het er maar net aan ligt met welke inslag je het boek leest. Ik moet zeggen dat ik Eindeloos Bewustzijn van Pim van Lommel erg interessant vond en dat ik zijn visie ook zeker als mogelijkheid beschouw.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah, ik heb hem gelezen. Hij valt tegen.
Dawkins = goede wetenschapper en schrijver, maar matige filosoof.
Wat is er mis met Darwin? Dat je in god gelooft hoeft nog niet te betekenen dat je de evolutietheorie ondermijnt. En dat er sprake is van evolutie wordt nog steeds aangetoond.quote:
Raptor Jesusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:47 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ontbrak nog in dit topic.
Gast, alleen die titel al. Het is net zo min onmogelijk bewijs voor god te vinden als bewijs voor het niet bestaan van een god te vinden.quote:
Bereid zijn om te sterven voor een geloof is geen debiele manier van doodgaan om zo evolutie een handje te helpen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jongen toch, weet je wel wat een Darwinaward inhoudt? Volgens mij niet he? Praat er dan ook niet over.
Eight commonly misinterpreted songsquote:
quote:
Bereid zijn om te sterven is nog wat anders dan daadwerkelijk, zonder nageslacht, sterven aan het geloof. Natuurlijk zijn er gekken bij die zichzelf graag opofferen maar ik geloof (haha) dat dit bij lange na niet voor alle gelovigen geldt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef Laertes het volgende:
[..]
Bereid zijn om te sterven voor een geloof is geen debiele manier van doodgaan om zo evolutie een handje te helpen?
Ik vind van wel
Dan hoef je de waarheid alsnog niet zo dom te verwoorden...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gast, alleen die titel al. Het is net zo min onmogelijk bewijs voor god te vinden als bewijs voor het niet bestaan van een god te vinden.
Dat is waar. Al is de waarheid ook overschat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:56 schreef Laertes het volgende:
[..]
Dan hoef je de waarheid alsnog niet zo dom te verwoorden...
Ik dacht even dat je de zoveelste was die dacht dat "Losing my Religion" over het geloof gaat.quote:
een proteine kan niet uit toeval ontstaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:56 schreef Laertes het volgende:
[..]
Dan hoef je de waarheid alsnog niet zo dom te verwoorden...
lekkere moeder heb je die zou ik graag anaal nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |