Er was al een tijd geen potentieel christenbashtopic geweest in KLB. Zelfs jij bent nu mild geworden en post lieve berichtjes in mijn fobo.quote:
quote:
Achjaquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er was al een tijd geen potentieel christenbashtopic geweest. Zelfs jij bent nu mild geworden en post lieve berichtjes in mijn fobo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:32 schreef Paul het volgende:
Koningdavid
Vind je ook niet dat er een SC GR moet komen?gefixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:32 schreef Paul het volgende:
Koningdavid
Vind je ook niet dat er een SC CHR moet komen?Goed plan! Open jij hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
wie gaat dat modden dan? ik ga echt niet alle overtredingen en vloeken wegeditten, want dan blijf ik bezigquote:
Alle christenen hebben toch Filternet, vloeken worden dan vanzelf tegengehoudenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
wie gaat dat modden dan? ik ga echt niet alle overtredingen en vloeken wegeditten, want dan blijf ik bezig
Atheīst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef Scaurus het volgende:
Scaurus approves this topic.
Christen aller Länder, vereinigt euch!
Waarom kan een atheīst niet van mening zijn dat de christenen op FOK eendrachtig samen moeten komen in een SC-topic? Is er een goddelijk gebod dat atheīsten verbiedt om sympathiek tegenover christenen te staan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef Siniti het volgende:
Atheīst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
OVERLOPERT!!!!!!!!!!!!!11111111111
Nou, weer een juweeltje van een topic van Fok!'s grootste kwaliteitsusertquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef Paul het volgende:
Gelovigen SC #1: Waarin we toewerken naar het Pasen hoppakee
Wel dicht binnen een recordtijd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef Paul het volgende:
Gelovigen SC #1: Waarin we toewerken naar het Pasen hoppakee
Ik vind dat jij impliceerde dat jij christen werd overlopert!!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Waarom kan een atheīst niet van mening zijn dat de christenen op FOK eendrachtig samen moeten komen in een SC-topic? Is er een goddelijk gebod dat atheīsten verbiedt om sympathiek tegenover christenen te staan?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef Siniti het volgende:
Ik vind dat jij impliceerde dat jij christen werd overlopert!!!
quote:
Christelijke schreeuwrockmuziek:quote:
neequote:Op donderdag 19 maart 2009 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
Laten we er een christenenbash topic van maken.
Topicwending #2.
[ afbeelding ]
Hebben we al zo weinig vanquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
ze zien er behoorlijk stoned uit allemaalquote:
Ik sta er nooit zo bij eigenlijk. Ik hou altijd mijn cool jwz.quote:
behalve als je in belgie bent want daar heet het friet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het begint een beetje op de patat friet discussie te lijken.
Het is overigens patat.
Topicwending #3: intellectueel christenbashenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
Topicwending #2.
[ afbeelding ]
Je bent een genie, echt waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
gristenen zijn eigenlijk best wel hypocriet. Ze mogen van hun geloof niet werken op zondag maar gaan dan wel naar de kerk om naar de dominee te luisteren. En de dominee die werkt op zondag
Duurde het lang voordat je iets had bedacht om over te zeiken ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
gristenen zijn eigenlijk best wel hypocriet. Ze mogen van hun geloof niet werken op zondag maar gaan dan wel naar de kerk om naar de dominee te luisteren. En de dominee die werkt op zondag
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Christelijke schreeuwrockmuziek:
Potentiële topicwending afgewend.
Al die regels zijn ook onzin. Je kunt ook in God geloven zonder al die extra schijt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |