qftquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
Zeur niet, jij hebt een hele regering achter je staan.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef wazoomie het volgende:
Gelukkig zitten ze hier niet.. Straks gaan ze nog eisen dat FOK! dicht gaat op zondag.
die paint is wel geniaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Verkapt ik-probeer-te-bewijzen-dat-christenen-wél-humor-hebben-topic.
En voor de wet net iets belangrijker dan een ongelovige.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
van mij mag je zelf blijven.. maar meer christentuig vind ik niet nodigquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef koningdavid het volgende:
Dit vraag trouwens om een poll:
Poll: Moeten er meer christenen komen op FOK!?Ja, goed voor de religieuze pluriformiteit Nee, koningdavid is al erg genoeg. Nee, en laten we koningdavid ook bannen.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Voor de religieuze pluriformiteit zou het een goede zaak zijn als er meer Satanisten, Boeddhisten en Hindoeisten zouden zijn. Van Atheisten, Christenen en Moslims zijn er wel genoeg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef koningdavid het volgende:
Poll: Moeten er meer christenen komen op FOK!?Ja, goed voor de religieuze pluriformiteit Nee, koningdavid is al erg genoeg. Nee, en laten we koningdavid ook bannen.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
De 3e nutteloze optie zoals altijd, is het soms fucking onmogelijk een poll met 2 antwoorden te maken ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef koningdavid het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef afcajos het volgende:
Dan krijg je straks topics als
[klb] Bah, overgeven in kerk dankzij kater
[klb] Vader vindt condooms in mijn broekzak.
[onz] [PAINT] hier darwin
[R&P] Verliefd op een heiden, wat nu?
ehm, dat waag ik te betwijfelen.quote:
ja maar dan lach je ze gewoon uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef afcajos het volgende:
Ik vind koningdavid tof.![]()
Meer christenen zou leuk zijn op fok![]()
Wie gaat fok.nl even spammen op eo.nl?
hahaha, +100quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
goede inzet josquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef afcajos het volgende:
Toch apart, dat een van de drukste subfora op die site "stel jezelf voor" isquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef afcajos het volgende:
Ik vind koningdavid tof.![]()
Meer christenen zou leuk zijn op fok![]()
Wie gaat fok.nl even spammen op eo.nl?
Poll: Moeten gelovigen hun geloof opgeven omdat er geen god bestaatquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
De 3e nutteloze optie zoals altijd, is het soms fucking onmogelijk een poll met 2 antwoorden te maken ofzo
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:26 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Poll: Moeten gelovigen hun geloof opgeven omdat er geen god bestaaIk denk het wel Jazeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |