quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef Siniti het volgende:
Ik vind dat jij impliceerde dat jij christen werd overlopert!!!
quote:
Christelijke schreeuwrockmuziek:quote:
neequote:Op donderdag 19 maart 2009 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
Laten we er een christenenbash topic van maken.
Topicwending #2.
[ afbeelding ]
Hebben we al zo weinig vanquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
ze zien er behoorlijk stoned uit allemaalquote:
Ik sta er nooit zo bij eigenlijk. Ik hou altijd mijn cool jwz.quote:
behalve als je in belgie bent want daar heet het friet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het begint een beetje op de patat friet discussie te lijken.
Het is overigens patat.
Topicwending #3: intellectueel christenbashenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
Topicwending #2.
[ afbeelding ]
Je bent een genie, echt waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
gristenen zijn eigenlijk best wel hypocriet. Ze mogen van hun geloof niet werken op zondag maar gaan dan wel naar de kerk om naar de dominee te luisteren. En de dominee die werkt op zondag
Duurde het lang voordat je iets had bedacht om over te zeiken ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
gristenen zijn eigenlijk best wel hypocriet. Ze mogen van hun geloof niet werken op zondag maar gaan dan wel naar de kerk om naar de dominee te luisteren. En de dominee die werkt op zondag
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Christelijke schreeuwrockmuziek:
Potentiële topicwending afgewend.
Al die regels zijn ook onzin. Je kunt ook in God geloven zonder al die extra schijt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |