quote:Beklaag u er nooit over als hij laat thuiskomt of als hij uit gaat eten of naar andere plaatsen om zich te ontspannen zonder u. Integendeel, probeer ervoor te zorgen dat de huiselijke haard een oord van vrede, orde en rust is waar uw echtgenoot zijn lichaam en geest kan ontspannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:50 schreef droomvrouwtje het volgende:
[i]Hoewel de vrouwelijke hygiëne van groot belang is
hoort het niet dat uw vermoeide echtgenoot moet aanschuiven om de badkamer te gebruiken zoals hij dat al moet doen om zijn trein te nemen. Laat u evenwel van uw beste kant zien als u gaat slapen. Probeer er innemend uit te zien zonder uitdagend te zijn. Als u gezichtscrème moet gebruiken of krulspelden wilt draaien, wacht dan tot hij slaapt want een dergelijke aanblik zou hem in de war kunnen brengen bij het inslapen.[/i]
dan mag je hopen dat hij doorslaapt whahaha anders schrikt hij zich kapot
Tja, als jij je naam hoog wilt houden, dan weet je wat je te doen staat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je gewoon doet wat hier staat, ben je een droomvrouw hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
hahahaha tja volgens mij is mijn naam niks meer waard![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:56 schreef _Led_ het volgende:
Omdat de middenklasse blanke man de enige groep is die je belachelijk kan maken zonder dat je beticht wordt van discriminatie.
Vrouwen, homo's, allochtonen, religieuzen - je kunt over niemand wat zeggen.
Behalve over die blanke kerel die de post bezorgt,
want als die na een dag hard werken thuis komt staat er een cameraploeg om 'm in opdracht van z'n oprah-kijkende vrouw te vertellen dat ie een loser is.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je gewoon doet wat hier staat, ben je een droomvrouw hoor
dat was vóór deze infoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
whahahaha ik dacht het niet![]()
volgens mij was ik al een droomvrouw
Nee, het is volstrekt normaal dat er alleen gesekst wordt als de man daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
In het kostwinnersmodel vind ik deze rolverdeling niet eens zo heel erg idioot trouwens.
ook een pareltjequote:Onthaal hem niet met uw klachten en uw problemen
Klaag niet als hij te laat thuiskomt voor het avondeten of zelfs niet wanneer hij heel de nacht wegblijft. Beschouw het als ondergeschikt aan wat hij tijdens de dag heeft moeten doorstaan.
hmm en bedankt......quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
hmm en bedankt......
vanavond als je thuis komt geen eten op tafel voor jou
quote:
?quote:Als uw echtgenoot op een of andere manier minder gebruikelijke handelingen suggereert
Toon uzelf gehoorzaam en berustend maar laat uw eventueel gebrek aan enthousiasme blijken door te zwijgen. Het is mogelijk dat uw echtgenoot dan snel slaapt; herschik uw nachtkleding, verfris u en gebruik uw nachtcrème en de verzorgingsproducten voor uw haren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |