Heb je dat niet eens voor me overquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik ga een beetje alle inwoners van Alkmaar een worst sturen in de hoop dat jij er tussenzit
Ssst!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens voor me over![]()
[..]
Ssst!
Ik heb al een ideetjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:18 schreef ursel het volgende:
Nou, je kan gaan bakken Fer..
Alstie eraf moet, mag je dat lekker zelf doen..![]()
Of krijg ik nu een note van je omdat ik prive gegevens post??
Even naar mezelf gemaildquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:21 schreef ursel het volgende:![]()
Sla je het adres snel op voordat die uhm weghaalt..
Is goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, je kan gaan bakken Fer..
Alstie eraf moet, mag je dat lekker zelf doen..![]()
Wil je zo graag een note hebben jochiequote:Of krijg ik nu een note van je omdat ik prive gegevens post??
Retour afzenderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:24 schreef FJD het volgende:
Strafport op de worst moet je zelf betalen he Bart!
Alleen als het een lieve positieve note is..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Wil je zo graag een note hebben jochie
[..]
Retour afzender
Met het idee wat ik heb, heb ik liever niet dat ze er achterkomen waar het vandaan komtquote:
Nah, past niet bij je andere notesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen als het een lieve positieve note is..
Wat heb jij voor rare ideeën over worstenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Met het idee wat ik heb, heb ik liever niet dat ze er achterkomen waar het vandaan komt
Zeker nieuw bij BoF! ?quote:
Zijn die andere geen lieve notes dan??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, past niet bij je andere notes
[..]
Wat heb jij voor rare ideeën over worsten
Schijnbaarquote:
Nou, liefquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Zijn die andere geen lieve notes dan??
En ik ben zo'n lieve gebruiker..
Studiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef IJsmuts het volgende:
Bart Master![]()
![]()
Fer, Ik ken The_Ed van Shell. Toen ik daar werkte zat hij daar ook! Waar ken jij hem dan van?
Liefheid hangt niet van het aantal af hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef ursel het volgende:
[..]
3 notes is lief ja..
En ik doe tenminste nog moeite voor onze lieve mod..
ja hij heeft 4 universitaire studies gedaan, 0 afgemaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
StudieHij heeft even Bedrijfskunde gestudeerd maar is halverwege weer alle kanten opgeschoten. Toen ben ik m uit te oog verloren.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Liefheid hangt niet van het aantal af hoorIk heb er 9 en die zijn veul liever dan die van jou
Maar je doet inderdaad wel moeite
Whehe..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:25 schreef Bart het volgende:
Willen jullie nog wat leuks lezen?
Parkeerwachters aan de diarree
Die van mij is onderweg..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef FJD het volgende:
KutPostbode gemist. Gelukkig komt ie morgen terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |